• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

Tegen de tijd dat een doekje voor het bloeden komt zijn veel spelers waarschijnlijk gestopt of hebben veel tijd verspilt aan het herbouwen van hun stad.

Suggestie om de klap op te vangen (als inno uberhaupt luistert): verhoog de levels van de gedaalde gebouwen tot ze weer ongeveer op hun oude waarde zitten. En dit voor te veel spelers gestopt zijn...
 

DeletedUser3320

Guest
Ik ben diegene waar @Didi het over had die overwoog om te stoppen en heb hiertoe ook besloten.
Ik heb een bewuste keus gemaakt om bij de evenementen te gaan voor de gebouwen met de hoogste populatie omdat ik de verscheidenheid van gebouwen leuker vind dan al die rijen met huizen. Ik heb hier ook wat diamanten voor gebruikt. Er is dus tijd en geld in deze gebouwen gestoken en deze herbalancering voelt bij mij dan ook aan als diefstal.
Ook de beweegreden om de 'oude' en 'nieuwe' spelers naar elkaar toe te brengen vind ik flauwekul want toen er diamanten in de kistjes bij aanvang van een hoofdstuk kwamen vond men het niet nodig om gelijk te trekken en grepen de 'oude' spelers naast deze diamanten. Het is meten met 2 maten en argumenten gebruiken zoals het maar uitkomt.
Tevens is het gebrek aan informatie bijzonder droevig. Er zijn bij mij 12 gebouwen getroffen met in totaal 4000 populatie en sta ik nu stil. Dit zou ik kunnen oplossen door evenementgebouwen weg te doen en er huizen voor terug te zetten maar welke gebouwen? Er is namelijk totaal niets bekend over de update mogelijkheden en als je de verkeerde gebouwen kiest om weg te doen wordt je misschien nog eens getroffen.
Ook de algehele houding van Inno naar de spelers cq klanten vind ik getuigen van minachting en ik heb toch aardig wat spelen gespeeld maar Inno spant de kroon.
Ik kan nog wel even door gaan want het zit me hoog maar dat zal ik jullie niet aan doen. Ik zal Elvenar zeker de eerste tijd gaan missen en zeker de BS leden omdat ik een geweldige BS zit die al een aktie gestart waren on me te behouden. helaas moet ik hun teleur stellen, het zit me te hoog omdat ik nu ook het vertrouwen kwijt ben en bv aan evenementen niet mee zou doen.

Rest mij om iedereen te bedanken voor de prettige tijden ik zal niet alle namen noemen maar wil er toch 1 naar voren halen.
@Lionell hartelijk bedankt hier voor het forum. Met al je inspanningen heb je het forum zeker naar een hoog nivo getild. Toch knap om zoveel werk als vrijwillger te verzetten. Hulde :)

Het gaat jullie allemaal goed en misschien kom ik jullie nog eens tegen bij een ander spel.

Tot ziens
Wij gaan je ook geweldig missen , je was een heel fijn bs lid die steeds paraat was om er voor te gaan ! Dank je Lussie 100!
 

DeletedUser2080

Guest
Ik ben diegene waar @Didi het over had die overwoog om te stoppen en heb hiertoe ook besloten.
Ik heb een bewuste keus gemaakt om bij de evenementen te gaan voor de gebouwen met de hoogste populatie omdat ik de verscheidenheid van gebouwen leuker vind dan al die rijen met huizen. Ik heb hier ook wat diamanten voor gebruikt. Er is dus tijd en geld in deze gebouwen gestoken en deze herbalancering voelt bij mij dan ook aan als diefstal.
Ook de beweegreden om de 'oude' en 'nieuwe' spelers naar elkaar toe te brengen vind ik flauwekul want toen er diamanten in de kistjes bij aanvang van een hoofdstuk kwamen vond men het niet nodig om gelijk te trekken en grepen de 'oude' spelers naast deze diamanten. Het is meten met 2 maten en argumenten gebruiken zoals het maar uitkomt.
Tevens is het gebrek aan informatie bijzonder droevig. Er zijn bij mij 12 gebouwen getroffen met in totaal 4000 populatie en sta ik nu stil. Dit zou ik kunnen oplossen door evenementgebouwen weg te doen en er huizen voor terug te zetten maar welke gebouwen? Er is namelijk totaal niets bekend over de update mogelijkheden en als je de verkeerde gebouwen kiest om weg te doen wordt je misschien nog eens getroffen.
Ook de algehele houding van Inno naar de spelers cq klanten vind ik getuigen van minachting en ik heb toch aardig wat spelen gespeeld maar Inno spant de kroon.
Ik kan nog wel even door gaan want het zit me hoog maar dat zal ik jullie niet aan doen. Ik zal Elvenar zeker de eerste tijd gaan missen en zeker de BS leden omdat ik een geweldige BS zit die al een aktie gestart waren on me te behouden. helaas moet ik hun teleur stellen, het zit me te hoog omdat ik nu ook het vertrouwen kwijt ben en bv aan evenementen niet mee zou doen.

Rest mij om iedereen te bedanken voor de prettige tijden ik zal niet alle namen noemen maar wil er toch 1 naar voren halen.
@Lionell hartelijk bedankt hier voor het forum. Met al je inspanningen heb je het forum zeker naar een hoog nivo getild. Toch knap om zoveel werk als vrijwillger te verzetten. Hulde :)

Het gaat jullie allemaal goed en misschien kom ik jullie nog eens tegen bij een ander spel.

Tot ziens

Ik ga je vreselijk missen Chris, maar de minachting die Inno steeds weer toont naar zijn spelers is echt gruwelijk :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben diegene waar @Didi het over had die overwoog om te stoppen en heb hiertoe ook besloten.
Ik heb een bewuste keus gemaakt om bij de evenementen te gaan voor de gebouwen met de hoogste populatie omdat ik de verscheidenheid van gebouwen leuker vind dan al die rijen met huizen. Ik heb hier ook wat diamanten voor gebruikt. Er is dus tijd en geld in deze gebouwen gestoken en deze herbalancering voelt bij mij dan ook aan als diefstal.
Ook de beweegreden om de 'oude' en 'nieuwe' spelers naar elkaar toe te brengen vind ik flauwekul want toen er diamanten in de kistjes bij aanvang van een hoofdstuk kwamen vond men het niet nodig om gelijk te trekken en grepen de 'oude' spelers naast deze diamanten. Het is meten met 2 maten en argumenten gebruiken zoals het maar uitkomt.
Tevens is het gebrek aan informatie bijzonder droevig. Er zijn bij mij 12 gebouwen getroffen met in totaal 4000 populatie en sta ik nu stil. Dit zou ik kunnen oplossen door evenementgebouwen weg te doen en er huizen voor terug te zetten maar welke gebouwen? Er is namelijk totaal niets bekend over de update mogelijkheden en als je de verkeerde gebouwen kiest om weg te doen wordt je misschien nog eens getroffen.
Ook de algehele houding van Inno naar de spelers cq klanten vind ik getuigen van minachting en ik heb toch aardig wat spelen gespeeld maar Inno spant de kroon.
Ik kan nog wel even door gaan want het zit me hoog maar dat zal ik jullie niet aan doen. Ik zal Elvenar zeker de eerste tijd gaan missen en zeker de BS leden omdat ik een geweldige BS zit die al een aktie gestart waren on me te behouden. helaas moet ik hun teleur stellen, het zit me te hoog omdat ik nu ook het vertrouwen kwijt ben en bv aan evenementen niet mee zou doen.

Rest mij om iedereen te bedanken voor de prettige tijden ik zal niet alle namen noemen maar wil er toch 1 naar voren halen.
@Lionell hartelijk bedankt hier voor het forum. Met al je inspanningen heb je het forum zeker naar een hoog nivo getild. Toch knap om zoveel werk als vrijwillger te verzetten. Hulde :)

Het gaat jullie allemaal goed en misschien kom ik jullie nog eens tegen bij een ander spel.

Tot ziens

@Lussie100 Ondanks dat ik je heel erg zal gaan missen in ons bs, begrijp ik je beweegredenen wel. De spelers die dit spel (bijna) vanaf het begin gespeeld hebben, hebben al veel van dit soort veranderingen over zich heen gekregen. We begonnen met een fantasy city-builder spel, waar de leut vooral zat in het zo mooi mogelijk maken van je stadje. Maar we zitten nu meer een competitiespel en de enige manier om je hoofd boven water te houden is zo efficient mogelijk bouwen. Er wordt nog steeds door InnoGames beweerd dat events en toernooien optioneel zijn, maar met deze herwaardering van de eventgebouwen blijkt nu dat je steeds alle events moet spelen omdat je anders teveel waardeverlies van je gebouwen gaat krijgen. Net zoals dat je wel toernooien moet doen om voldoende OW levels te krijgen tegen de tijd dat je in het Elementalenhoofdstuk zit.

Alles wordt steeds meer moeten, of je het leuk vind of niet. InnoGames houdt totaal geen rekening met spelers die kiezen voor een andere speelstijl dan de meest competitieve en efficiente. Dat is niet mijn idee van een ontspannend spel.

@Lussie100 ik wens je het allerbeste en als je een ander leuk spel tegenkomt hoor ik het graag en kom ik je daar weer tegen
 
Ik vindt het bijna schrijnend hoe de communicatie gaat vanuit Inno. Je zou zeggen dat bij zon belangrijk iets en impact van het verhaal dat je op zijn minst de CM meer zou zien op dit forum. Zelf heb ik nihil impact maar dat doet er niet toe want er gaan hierdoor gewoon een aantal trouwe spelers afvallen. Net kreeg ik weer een diamant aanbieding en denk, afijn laat ik maar niks zeggen
 

DeletedUser1570

Guest
Het is heel jammer dat we je hier niet meer zullen zien Lussie!

@Didi1 zei: @Lussie100 ik wens je het allerbeste en als je een ander leuk spel tegenkomt hoor ik het graag en kom ik je daar weer tegen

Laat ons dat dan ook even weten aub!
 

Bijlagen

  • smiles%20in%20kring.gif
    smiles%20in%20kring.gif
    5,2 KB · Weergaven: 68

DeletedUser2448

Guest
Ik lees net dat een speler in onze bs -3000 bevolking heeft, echt een schandalige update! Balans veranderen in onbalans, dat levert enkel maar gefrustreerde spelers op. Trek het op je fatsoen en kom deze mensen tegemoet, en rap een beetje!!!
 

DeletedUser3012

Guest
Ik vind dat elke speler gecompenseerd moet worden voor zijn/haar geleden verlies door een persoonlijk "compensatiegebouw" van 1x1 aan te maken met als waarde de afgenomen bevolking en cultuur. Als de spelontwikkelaars tijdens het spel de regels veranderen dan hebben zij de plicht dat de spelers niet de dupe hiervan worden.

Nou, persoonlijk denk ik dat je niet mag klagen. Want in de algemene voorwaarden zal vast iets hebben gestaan over dat ze hier het recht toe hebben. Nou heb ik die algemene voorwaarden doorgelezen, maar ik zou serieus niet meer weten wat er precies in stond
 

DeletedUser1617

Guest
Nou -4000 inwoners valt nog mee ik ben er minstens 6000 verloren en een beetje cultuur.
Ik zal ook niet zeggen wat ik er van vind maar vertel mij maar hoe ik mijn eens aangeschafte diamanten geld terug kan krijgen, dan kan ik met dit spel gaan stoppen.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik ben echt blij verrast door Inno. De balansaanpassing was al nodig om de mogelijkheid om eventgebouwen te upgraden mogelijk te maken en nu krijgen we er een gratis magisch huis bij! :) Had dit nooit verwacht van Inno, ze worden guller. Ik denk dat ze doorkrijgen dat ze ook moeten geven om te krijgen :)
 

DeletedUser3012

Guest
Nou in ieder geval bedankt voor het magische huis. Dat zeker, maar die moet je toch ook upgraden met diamanten?
Nou ja. wie dan leeft, wie dan zorgt niet?:)
Ik had nooit verwacht dat ze dit zouden doen. Dan heb ik ze waarschijnlijk een beetje verkeerd ingeschat:)
 

DeletedUser3012

Guest
De vraag die ik dan ook nog wil stellen: 'wanneer krijgen we die eerste gratis spreuk, of komt die niet meer?:)
 
Bovenaan