• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Beta Evenement: broederschap avontuur !

De kp bundels zijn aan de ene kant wel leuk maar je kan ze alleen in je wonderen of de wonder van een ander storten en dat is alleen leuk voor de mensen die al verder in het spel zitten.

Je zou ook kunnen zeggen dat 30 KP's voor een een grote speler niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat is, voor een kleine spelers is het misschien al een level hoger voor "Gouden afgrond".
Iedereen kan trouwens de KP bundels bewaren > je hoeft ze niet tijdens het BSA uit te geven.
Ja, het zal moeilijk worden voor de kleinere BS om één ronde te voltooien; maar al doende leert (en groeit) men.:cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je zou ook kunnen zeggen dat 30 KP's voor een een grote speler niet meer dan een druppel op een gloeiende plaat is, voor een kleine spelers is het misschien al een level hoger voor "Gouden afgrond".
Iedereen kan trouwens de KP bundels bewaren > je hoeft ze niet tijdens het BSA uit te geven.
Ja, het zal moeilijk worden voor de kleinere BS om één ronde te voltooien; maar al doende leert (en groeit) men.:cool:

Het kan zijn dat ik tot de grote spelers behoor, maar ook ik ben nog steeds erg blij met 30 kps :)
De onderzoeksboom van de Elementalen vraagt om veel kps, waardoor het vullen van de OWs erg langzaam gaat, dus elke extra kp beschouw ik als winst:D
 

DeletedUser

Guest
Het valt ook het niet mee om voor 32445 Nederlandstalige Elvenarianen iets leuks te verzinnen :rolleyes:

Eigenlijk maar hooguit 28682 spelers op onze Nederlandstalige server (dan tel ik al leden mee die 1 puntje hebben momenteel).

Maar als je de broedschappen zo vol mogelijk probeert de krijgen, wat toch het beste is voor de groei van een broederschap, zou ik in het ideale geval uitkomen op 1148 broederschappen.

Echter we hebben zo'n 3544 broederschappen (waarvan zelfs een broederschap met 1 lid die 1 puntje heeft).
Daar zit natuurlijk ook het probleem voor een BSA. En dat is een probleem wat InnoGames niet voor ons kan oplossen, maar wat we zelf moeten oplossen.
 
:eek::eek::eek:o_O:confused:
index.php
[/QUOTE]
 

DeletedUser990

Guest
Jammer dat er geen chat is, kan het nieuwe avontuur dus niet al vast voorleggen.
Maar begrijp ik het goed, 3x 50 relekieen storten. Voor het 1x het eerste pad.
Dan 3x200 voor 1x het 2e pad
dan 3x 500 voor 1x het 3e pad totaal voor 1 pad alle 3 de rondes 2150 relekwieen.
Maar dan moet je ook natuurlijk zelf wel de opdracht hebben staan?
Welk nummer is die opdracht dan?
Dan komen er dus 4 opdrachten bij de 13?
 
@marjan de 1e de mailbox werkt nog redelijk en dar heb ik mijn team mates geïnformeerd over het BSA.
Dus je kan daar ook alle spoilers kwijt en andere zaken die je nodig vindt om je club met de neuzen dezelfde kant op te krijgen
 

DeletedUser990

Guest
@marjan de 1e de mailbox werkt nog redelijk en dar heb ik mijn team mates geïnformeerd over het BSA.
Dus je kan daar ook alle spoilers kwijt en andere zaken die je nodig vindt om je club met de neuzen dezelfde kant op te krijgen

Ik gebruik de mailbox inderdaad voor de spoilers enz. maar van onze bs met 25 spelers zijn er maar eigenlijk 6 die regelmatig ergens op reageren. De rest leest hoop ik en speelt.
Mag natuurlijk, maar chatten is vind ik dus simpeler, kijk wie er online is bespreek dan iets,wat dat iedereen ook kan lezen.
Daar krijg ik dus vlugger weerwoord op.
 
Ik gebruik de mailbox inderdaad voor de spoilers enz. maar van onze bs met 25 spelers zijn er maar eigenlijk 6 die regelmatig ergens op reageren. De rest leest hoop ik en speelt.
Mag natuurlijk, maar chatten is vind ik dus simpeler, kijk wie er online is bespreek dan iets,wat dat iedereen ook kan lezen.
Daar krijg ik dus vlugger weerwoord op.
ben het helemaal met je eens, begin het nu echt knap waardeloos te vinden. Info geven kan maar goed antwoorden is onmogelijk
 

DeletedUser990

Guest
Zie wel dat ze online zijn, door burenhulp maar daar blijft het bij.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat er geen chat is, kan het nieuwe avontuur dus niet al vast voorleggen.
Maar begrijp ik het goed, 3x 50 relekieen storten. Voor het 1x het eerste pad.
Dan 3x200 voor 1x het 2e pad
dan 3x 500 voor 1x het 3e pad totaal voor 1 pad alle 3 de rondes 2150 relekwieen.
Maar dan moet je ook natuurlijk zelf wel de opdracht hebben staan?
Welk nummer is die opdracht dan?
Dan komen er dus 4 opdrachten bij de 13?

@marjan de 1e De relikwieën en Orken betalen gaan op dezelfde manier als goederen betalen. Daar krijg je dus geen afzonderlijke quests voor.
Er komen wel 3 nieuwe opdrachten bij in het rijtje wat we al hadden:
1) Wonderhulp = doneer 10 kennispunten in het Oude Wonder van iemand anders
2) Evanarian Guard = legereenheden trainen (hoeveel is afhankelijk van je huidige troepenomvang)
3) Zak met munten = munten verzamelen (hoeveel is afhankelijk van het level van je stadhuis)
 

DeletedUser990

Guest
@Didi1 ;
Oke bedankt, dus die spaarpot dingen krijgen we geen aparte quest voor.
Ben benieuwd maar dit is volgens mij een avontuur voor HEEL GOED overleg
.
 

DeletedUser

Guest
@Didi1 ;
Oke bedankt, dus die spaarpot dingen krijgen we geen aparte quest voor.
Ben benieuwd maar dit is volgens mij een avontuur voor HEEL GOED overleg
.

@marjan de 1e Klopt overleg wordt steeds belangrijker, zeker voor een BSA, maar ook als je eens lekker voluit wilt gaan voor kistje 10 in een toernooi.
Vandaar dat wij - The Rings of Power - maar ons heil hebben gezocht in externe communicatiemiddelen (dank zij onze superactieve aartsmagier @Vonkentrekker ). Je moet toch wat als babbelgrage bs ;)
 
Jammer dat er geen chat is, kan het nieuwe avontuur dus niet al vast voorleggen.
Maar begrijp ik het goed, 3x 50 relekieen storten. Voor het 1x het eerste pad.
Dan 3x200 voor 1x het 2e pad
dan 3x 500 voor 1x het 3e pad totaal voor 1 pad alle 3 de rondes 2150 relekwieen.
Maar dan moet je ook natuurlijk zelf wel de opdracht hebben staan?
Welk nummer is die opdracht dan?
Dan komen er dus 4 opdrachten bij de 13?

Woooaaahh, ondanks dat ik dit makkelijk alleen kan opbrengen, heb ik hier dus echt ff geen trek in.
Mocht je echt voor plek 1 gaan dan moet je dus 6450 relics opofferen in de gilde.

Nou voor mij persoonlijk kunnen de BA regelrecht de kliko in. vond het al niet top, maar deed altijd mee voor de gildeleden. vind het nu helemaal niets meer.
Snap nu ook meteen het commentaar vanuit de kleine gildes. op die relics kunnen ze weet ik niet hoeveel spreuken maken waar hun stad mee kan groeien.

Er zullen toch echt goed haalbare megaprijzen moeten komen wil ik het nog trekken hieraan mee te doen.
 
iets meer nog 6750 relics, das 270 relics per gildelid ;)

Aan relekwieen geen gebrek.
upload_2018-2-27_20-3-7.png


Maar niet iedereen heeft dit soort aantallen. en kijk nu ineens naar t4. die relekwieen blijken nu ineens toch belangrijk te zijn.
Wil je echt een kleine 7k relekwieen inleveren en dan met een time booster, wat gilderanking punten(wat moet je ermee?) en een paar kennispunten ruilen?
En dan misschien 1 van de 3 grote event gebouwtjes?

heb die hoofdprijs van het allereerste BA nog in de collectie staan tussen al die andere beloningen die statisch weg staan te stoffen.
upload_2018-2-27_20-7-59.png
 
Ik kan helaas niet baden in relikwieën maar ik heb ze op dit moment in de Elementen nodig dus ga ik die niet verspelen in een BSAtje waarbij ik ook nog een deel van mijn spaarzame plek moet offeren die de normale voortgang van het hoofdstuk in de weg zouden doen staan. Vind de Kliko van @CrazyWizard dus een prima optie anders mag het bij restafval.
Helaas krijgen we ondanks alle commentaar dit gegeven toch op ons bord maar ik blief die bonen niet en ben niet de enigste in mijn BS. Was dit nu een echt eenmalig iets zou ik overwegen met de andere proberen het maximale eruit te halen maar met een beetje pech krijgen we dit dadelijk eens per maand zo niet meer en dat is absoluut teveel van het goede.
 

DeletedUser990

Guest
Gaat er steeds meer naar uitzien dat ik me over dit avontuur geen zorgen hoef te maken.

Maar vind het frappant dat we van alle de goederen evenveel moeten maken. Terwijl er aldoor geroepen wordt 1:4:16.
Als je verder kijkt dan is het niet omdat je 900K goederen T3 inlevert de rest 16x makkelijker wordt.
Bij de T3 goederen moet je ook nog eens Orcs inleveren.
Bij de T1 geld en de T2 troepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand mij uitleggen wat nu precies de bedoeling is met de relikwieën, goederen, munten en orks.
Kan ik dat net als met de badges gewoon produceren en verzamelen en inzetten wanneer het nodig is.
Ik heb namelijk geen zin om mijn relikwieën waar ik lang over gedaan heb om te verzamelen even in het avontuur te stoppen om vervolgens met bijna niks te blijven zitten. Net als mijn goederen die ik toch nodig heb om mijn onderzoeken/technologieën en upgrades van te kunnen betalen. En zijn er voor de troepen ook badges of moet ik ze maar maken en aan het toernooi afstaan en met zwakke legers blijven zitten. En hoe zit dat met die kennispunten. En als ik het goed begrepen heb kan je dus ook orks produceren terwijl je nog niet in dat hoofdstuk zit.
Dat is mij allemaal nog zeer onduidelijk. Wil het wel goed kunnen uitleggen aan mijn BS leden zodat die ook weten wat te doen. Kan ik tenminste een fatsoenlijk schema maken voor de BS.
 
zonder relikwieën @Yogi69 krijg je te weinig bonus op je bonus goederen productie en als je eenmaal bij de Elementaren komt krijg je er een 2e soort T1 fabriek bij die dan ook een bepaalde hoeveelheid van dat spul nodig heeft. Zit je onder die grens produceert die fabriek(en) dus ondermaats en heeft je spel daardoor een vertraging. Dus het wordt nu al heel belangrijk dat je nu al zorg draagt dat je een behoorlijke hoeveelheid van dat spul hebt en zeker als je ook nog regelmatig spreuken produceert want die kosten ook relikwieën.
Orks heb je nodig bij bepaalde vechthandelingen of afkoop. Ze kosten een hamertjes die je soms vreselijk tekort komt en als je er veel moet inleveren heb je minimaal 3 wapenkamers annex broedplekken nodig wat op zijn beurt weer veel kostbare ruimte is in je stad waar je permanent met ruimte vecht om optimaal bezig te zijn.
De kp badges kan je, als ik het goed begrepen heb, (want ik doe echt niet meer mee) bewaren om in een OW te storten van iemand of jezelf maar die kan je dus niet in de techtree inzetten.
Legers inleveren is eigenlijk hetzelfde als betaal zoveel hamertjes plus de tijd die nodig is om ze te trainen en afhankelijk of je al vecht in de toernooien gaat dus daar ook je productie van eenheden de vraag niet bijhouden die je al had van voor dit BSA. Zie daarvoor o.a. herstructurering gevechten wat al in meerdere vormen hier op dit forum is gepost.
Succes in wijsheid
 

DeletedUser64

Guest
Legers inleveren is eigenlijk hetzelfde als betaal zoveel hamertjes plus de tijd die nodig is om ze te trainen en afhankelijk of je al vecht in de toernooien gaat dus daar ook je productie van eenheden de vraag niet bijhouden die je al had van voor dit BSA.

Ik snap dit niet helemaal. Als je iets moet betalen of iets moet inleveren, ben je het kwijt. Maar dit gaat om verzamelen.

Je hoeft geen legers in te leveren in het avontuur. Je moet de opdracht open hebben voordat je je getrainde troepen ophaalt uit de kazerne, huurlingenkamp of oefenterrein. Ook troepen uit bijvoorbeeld het dwergenbolwerk, paddestoel, tempel der padden en vliegende academie tellen mee. Die opdracht kost je dus niks, het is een kleine moeite. Je troepen gaan niet verloren en zijn gewoon inzetbaar in toernooi. Trainen kost tijd en hamers, maar mijn kazerne werkt toch continu, dus dit kost niks extra.
 
Bovenaan