• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen: buffen door 2 de account, toegestaan of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1120

Guest
Ik had dat tegeltje als grap gedaan vanwege de text van didi
dus had niet met deze topick te maken die je gestard heb,hoor;) ik had eigenlijk het duidelijker aan moeten geven:)

ik vind het juist goed dat er duidelijkheid nu is door marindor, alleen niet iedereen die push acounts hebben lezen mischien het forum niet
 

DeletedUser1427

Guest
ik heb eigenlijk een aanvullende vraag op dat van kersepitje. Het is nu duidelijk wat dus wel wordt gezien als push-accounts en wat niet echter push-accounts kunnen ook gebruikt worden om een bepaalde OW te pushen die niet van die persoon is maar van iemand anders waardoor beloningen dus niet meer te behalen vallen door de massale kp dump van push-accounts. ik snap dat velen zoiets hebben van push-accounts is in geringe mate oke al hoewel het ook duperend kan worden voor anderen.. hoe wordt hiernaar gekeken dan? Mij boeit het totaal niet eigenlijk of iemand meerdere accounts heeft al vind ik het wel een discussie waard over hoe de accounts gebruikt worden.
 
ik heb eigenlijk een aanvullende vraag op dat van kersepitje. Het is nu duidelijk wat dus wel wordt gezien als push-accounts en wat niet echter push-accounts kunnen ook gebruikt worden om een bepaalde OW te pushen die niet van die persoon is maar van iemand anders waardoor beloningen dus niet meer te behalen vallen door de massale kp dump van push-accounts. ik snap dat velen zoiets hebben van push-accounts is in geringe mate oke al hoewel het ook duperend kan worden voor anderen.. hoe wordt hiernaar gekeken dan? Mij boeit het totaal niet eigenlijk of iemand meerdere accounts heeft al vind ik het wel een discussie waard over hoe de accounts gebruikt worden.
Als het om je eigen account gaat of een ander dat maakt niet, in de spelregels staat het volgende:

Een pushaccount is een account om goederen/geld/punten te verzamelen en deze over te doen naar een ander waardoor de balans in het spel verstoord wordt. Pushen van goederen is ook niet toegestaan als het tweede account niet van dezelfde eigenaar is.

er staat nu wel enkel iets over goederen maar ik vermoed dat ze ook geld en punten bedoelen
 

DeletedUser472

Guest
@Smirnoff en @CrazyWizard Ik begrijp jullie punt over push accounts. Ik vind alleen de manier waarop dit steeds terugkomt in het forum vervelend. Meld het aan support als je gefundeerde vermoedens hebt. Want op deze manier in het forum aankaarten leidt alleen maar tot irritaties van andere spelers en verder tot helemaal niets.

ik weet niet hoe we het beter kunnen doen naar support sturen een aan klaag is vaak genoeg gedaan over mensen zeggen dat ze pushen enkel zie ik nooit verandering en dan vragen hoe is het afgelopen zeggen ze sorry dit hebben we besproken met de persoon maar jij krijgt verder niks te horen hoe het nou verder is gegaan en je ziet het 1 dag later weer beginnen moderators doen niks tegen mensen die pushen zou graag 1 voorbeeld willen horen van een persoon die heeft gepusht door de moderators die een ban heeft gekregen en ze zijn er anders zou deze topic er niet zijn geweest
 

DeletedUser7

Guest
Als forum moderator weet ik niet welke mensen wel of niet geband worden, maar ik kan je nu al zeggen dat de mods die dit wel weten hier niet over mogen spreken. Ook een gebande speler heeft rechten. We gaan dus geen namen of voorbeelden noemen.
Wat betreft de case van Crazy (aangezien hij er zelf over begint zal ik hierover een klein dingetje zeggen), hier heb ik over gehoord dat er naar is gekeken, maar dat de speler niet schuldig is bevonden.

Graag wil ik er nu wel op wijzen dat het benoemen van privégesprekken met mods nog altijd iets is wat we niet echt tolereren op het forum. Als het gaat om een gesprek met mij, vind ik dit niet zo'n gigantisch probleem (zolang er verder niets over andere spelers wordt gezegd), dus zal ik Crazy dit keer door de vingers zien, maar (referenties naar) gesprekken met andere mods zal ik verwijderen.
 

DeletedUser6

Guest
Hoi allemaal,

Om even op 2 dingen specifiek te reageren:

@Marindor Ik zet alleen vraagtekens bij deelname aan toernooien. Zover ik weet is dat niet verplicht, waardoor het zowiezo al een vreemd criteria is voor een volwaardig bespeeld account.

Het gaat om het totaalbeeld wat wij vormen van een account. Er zijn meer spelers die geen toernooien spelen en de voorbeelden van genoemde criteria staan ook niet op zichzelf. Aan de hand van al die factoren, maken we een totaalbeeld van het spelgedrag van een speler.

@Smirnoff en @CrazyWizard Ik begrijp jullie punt over push accounts. Ik vind alleen de manier waarop dit steeds terugkomt in het forum vervelend. Meld het aan support als je gefundeerde vermoedens hebt. Want op deze manier in het forum aankaarten leidt alleen maar tot irritaties van andere spelers en verder tot helemaal niets.

Precies dat inderdaad :) Heb je concrete aanwijzingen en bewijzen van push accounts, stuur ons dan een supportbericht en dan zullen we daarnaar kijken. In verband met privacywetgeving doen we nooit uitspraken aan derden over eventuele sancties tegenover andere spelers, ook niet naar degene die de overtreding bij ons gemeld heeft. Ik snap dat dat alles misschien wat minder transparant maakt, maar ook wij hebben ons aan bepaalde (Duitse) wetgeving te houden op dit gebied en daarnaast: Als je zelf een overtreding maakt en een ander meldt dat bij ons, dan vind je het ook niet prettig als je daarna publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt :)
 

DeletedUser189

Guest
en nu is er een van de leden met zijn pushaccounten bij mij aan het storten hoe voorkom ik dit !!
Ik kan dat niet leuk vinden wil het spel eerlijk kunnen spelen en niet zo mijn wonderen vol krijgen.
 

DeletedUser189

Guest
heb ik gedaan en ben heel benieuwd wel toevallig maak een opmerking over willemen en het begint :(
heb ook vriendelijk verzocht die kp weg te halen zo wil ik mijn wonderen niet vol krijgen.
 

DeletedUser472

Guest
Precies dat inderdaad :) Heb je concrete aanwijzingen en bewijzen van push accounts, stuur ons dan een supportbericht en dan zullen we daarnaar kijken. In verband met privacywetgeving doen we nooit uitspraken aan derden over eventuele sancties tegenover andere spelers, ook niet naar degene die de overtreding bij ons gemeld heeft. Ik snap dat dat alles misschien wat minder transparant maakt, maar ook wij hebben ons aan bepaalde (Duitse) wetgeving te houden op dit gebied en daarnaast: Als je zelf een overtreding maakt en een ander meldt dat bij ons, dan vind je het ook niet prettig als je daarna publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt :)

uiteraard kan ik begrijpen dat het vrij geven van namen niet mag volgens de wet enkel mischien wat wel mogen weten is het ooit gebeurd dat een speler is gebant wegens pushen hier hoef je geen naam te zeggen enkel het woord ja of nee

dus hierbij de vraag is er ooit een account dat heeft gepush verwijdert is ja of nee
 

DeletedUser1120

Guest
Ja heb het al weg gehaald :>)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1120

Guest
wat heb je al weggehaald? ik snap niet waarop je reageert :)
Ik had een vraag of ik 24 acounts mag maken voor een groep, , dus denk ik vraag groen licht
maar wil zeker niet dat dit tot een discusie zou komen , dus heb het weg gehaald

Het was op een reaktie van perdurabo maar de moderater heeft het al weg gehaald zie ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser239

Guest
Ja, je mag niet zeggen dat dit een taboe-onderwerp is waar de moderators het blijkbaar erg moeilijk mee hebben waardoor dat ze uiteindelijk met zichzelf in de knoop raken :)
 
Ik had een vraag of ik 24 acounts mag maken voor een groep, , dus denk ik vraag groen licht
maar wil zeker niet dat dit tot een discusie zou komen , dus heb het weg gehaald

Het was op een reaktie van perdurabo maar de moderater heeft het al weg gehaald zie ik
Voor zo ver ik uit deze oorspronkelijke topic kan uitmaken. Mag je zo veel accounts aanmaken als je wil. Zelfs 240 als je daar tijd genoeg voor hebt :)

Ooit had ik ook dit plan toen de toernooien gewijzigd waren naar broederschapstoernooien en je nog 400k punten nodig had.
Toen leek dat onmogelijk te halen tenzij je een eigen gilde maakte met allemaal jezelf in. Maar gelukkig is het tegendeel ondertussen al veel bewezen.
Door een paar mensen die niet geinteresseerd zijn in toernooien te wisselen door diegene die wel geinteresseerd zijn, lukt het nu wekelijks om dat 10de kistje te halen.

Dus ik heb mijn plan nooit in actie gezet. Ook lijkt het me onmogelijk op 24 accounts te runnen, dan zit je toch heel de dag achter die pc, en wordt het werk ipv een leuk spelletje?
 
Ja, je mag niet zeggen dat dit een taboe-onderwerp is waar de moderators het blijkbaar erg moeilijk mee hebben waardoor dat ze uiteindelijk met zichzelf in de knoop raken :)

Ik weet niet als dit echt taboe is, ik denk het eerder niet.

Het feit dat er steeds gelijkaardige topics worden gemaakt, wil ofwel zeggen dat er geen duidelijkheid is en dus een gebrek aan communicatie.
Of dat er wel genoeg communicatie is, maar het gros van de spelers er niet mee eens is en verandering wil.

Wat het is mag je voor jezelf uitmaken, ik vond alvast het antwoord op mijn oorspronkelijke vraag (deze topic) duidelijk genoeg.
 

DeletedUser239

Guest
Als je kijkt welke topics de laatste maanden zijn afgesloten (en sommige echt instant, meteen) dan denk ik dat het wél een taboe-onderwerp is (en ongeveer het enige ook) ...
 

DeletedUser1427

Guest
Als je kijkt welke topics de laatste maanden zijn afgesloten (en sommige echt instant, meteen) dan denk ik dat het wél een taboe-onderwerp is (en ongeveer het enige ook) ...

Topics worden gesloten als ze geen meerwaarde hebben of als er (teveel )dubbele topics ontstaan over hetzelfde onderwerp.
Het klopt dat er topics zijn gesloten die direct of indirect met 'Push-accounts' te maken hebben/hadden. Er is verschillende malen duidelijk gemaakt dat de discussie rondom de zogenaamde push accounts, nu wel voldoende is besproken. Er is ook aangegeven dat als je iets onregelmatigs tegenkomt je dit bij support kunt melden doormiddel van een support ticket. Verder aangemaakte discussie topics over push-accounts of aanleiding geven om een discussie hierover te houden worden verwijderd/gesloten. De beslissing is dus niet genomen om de discussie uit de weg te gaan, zoals door sommigen wordt beweert maar juist om niet iedere keer weer herhalingen te zien van een zogenaamde complottheorie en/of beschuldigingen over en weer. Misschien ten overvloede wil ik er nogmaals op wijzen dat een forum is bedoelt als informatie en discussie bron. Echter moet een discussie zoals eerder aangehaald wel iets toevoegen, en geen herhaling worden van zaken die al vaker zijn besproken en uitgelegd.

Je kunt de Spelregels op het forum lezen wat er verstaan wordt onder push-accounts.
Je kunt de laatste gesloten topic over push-accounts en de discussie hierover hier nog lezen: Please, Stop met de push-accounts
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1143

Guest
De beslissing is ook aan Support en daar ligt het onderzoek en besluit, hierbij is ook geen discussie verder nodig over dit onderwerp.

Alles wat je zegt is duidelijk en begrijpbaar , de regels zoals uitgelegd door marindor , ook duidelijk. Alleen beide zijn hoogst onbevredigend want het enige wat duidelijk is geworden dat er dus eigenlijk geen zogenaamde push accounts zijn , zo ga ik ze dan ook niet meer noemen , maar wel multi accounts.
De multi accounts spelen volgens "de regels' dus kan er niks over zeggen hoef ze ook niet te melden bij support want ze doen niks verkeerd. Ondertussen vliegen daar de wonderen sky high en doen ze in principe alles wat normaal gesproken binnen een spel als oneerlijk aangemerkt word. maar hey , wie ben ik , hier is t legaal.

En daar zit het hem nu eigenlijk he , niemand wil hier moddergooien naar personen toe , of beschuldigingen uitten naar specifieke spelers toe. daar gaat het ook helemaal niet om. Waar het wel om gaat is dat er misschien weer eens goed naar de regels gekeken moet worden en naar hoeveel accounts iemand mag en kan bespelen. Dus als iemand zich al aangesproken dient te voelen door deze klaagzang ( hier en in andere topics) dan is t het elvenar team. En als hier die discussie hier al niet mag , waar dan wel? Nergens? Gewoon nemen zoals het is en verder je mond houden?

Nog een kleine aanvulling . Ik heb echt niks tegen mensen die meerdere accounts hebben , dat is hun goed recht en als ze daar plezier uit halen moeten ze dat zeker doen. Zelfs als ze daarmee zo bij tijd en wijle op hun main kp's doneren , dat hoort erbij en je mag soms ook wel een voordeeltje hebben. Waar ik mijn vraagtekens bij heb zijn de broederschappen gevuld met mini accounts die hoogstwaarschijnlijk van 1 of 2 hoofdspelers zijn.
 

DeletedUser1592

Guest
Alles wat je zegt is duidelijk en begrijpbaar , de regels zoals uitgelegd door marindor , ook duidelijk. Alleen beide zijn hoogst onbevredigend want het enige wat duidelijk is geworden dat er dus eigenlijk geen zogenaamde push accounts zijn , zo ga ik ze dan ook niet meer noemen , maar wel multi accounts.
De multi accounts spelen volgens "de regels' dus kan er niks over zeggen hoef ze ook niet te melden bij support want ze doen niks verkeerd. Ondertussen vliegen daar de wonderen sky high en doen ze in principe alles wat normaal gesproken binnen een spel als oneerlijk aangemerkt word. maar hey , wie ben ik , hier is t legaal.

En daar zit het hem nu eigenlijk he , niemand wil hier moddergooien naar personen toe , of beschuldigingen uitten naar specifieke spelers toe. daar gaat het ook helemaal niet om. Waar het wel om gaat is dat er misschien weer eens goed naar de regels gekeken moet worden en naar hoeveel accounts iemand mag en kan bespelen. Dus als iemand zich al aangesproken dient te voelen door deze klaagzang ( hier en in andere topics) dan is t het elvenar team. En als hier die discussie hier al niet mag , waar dan wel? Nergens? Gewoon nemen zoals het is en verder je mond houden?

Nog een kleine aanvulling . Ik heb echt niks tegen mensen die meerdere accounts hebben , dat is hun goed recht en als ze daar plezier uit halen moeten ze dat zeker doen. Zelfs als ze daarmee zo bij tijd en wijle op hun main kp's doneren , dat hoort erbij en je mag soms ook wel een voordeeltje hebben. Waar ik mijn vraagtekens bij heb zijn de broederschappen gevuld met mini accounts die hoogstwaarschijnlijk van 1 of 2 hoofdspelers zijn.
Er is door mij nu al meerdere malen aangegeven dat als men denkt iets onrechtmatigs te te zien dit in een support ticket te melden. Een discussie op het forum gaat echt niet verhelderen of iets wel of niet door de beugel kan. Een onderzoek door het team wel. Wanneer er iedere keer een nieuw topic wordt gemaakt over het zelfde onderwerp, kost ons dat alleen maar tijd door steeds weer uit te moeten leggen hoe spelers hier mee moeten om gaan.Die tijd hadden we ook kunnen besteden aan het onderzoeken van de reeds gemelde spelers. Ik heb begrepen dat Desi binnenkort ook het een en ander op het forum zal gaan verduidelijken, dus wacht daar even op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan