• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback verplaatsing van spelers

DeletedUser7

Guest
Ik raad je aan om het vinkje gewoon aan te laten staan. Iedereen wordt telkens alsmaar verder naar het centrum geplaatst, dus er is niet echt een reden om het uit te zetten.
 

DeletedUser

Guest
@lifesaver Zou je bij mijn topic daarover dan een +1tje willen geven? :)
Hoe meer +1tjes, hoe serieuzer het idee overwogen zal worden (tenminste dat hoop ik :D)
 

DeletedUser234

Guest
@Billy77 Helaas geen updates over de verhuizing, maar, zoals je nu waarschijnlijk wel had verwacht, is het voor nu klaar. Helaas kon nog niet gelijk iedereen verhuist worden, maar iedereen die nog niet verhuist is en op een lege plek staat, zal de komende weken alsnog verhuist worden.

Dit is toch een update?

- Voor nu is het klaar, duidelijke info!
- En de komende weken zal nog verhuisd worden, ook fijn om te weten. :)

Dankjewel!!
 

DeletedUser

Guest
@Billy77 Helaas geen updates over de verhuizing, maar, zoals je nu waarschijnlijk wel had verwacht, is het voor nu klaar. Helaas kon nog niet gelijk iedereen verhuist worden, maar iedereen die nog niet verhuist is en op een lege plek staat, zal de komende weken alsnog verhuist worden.

En wat gebeurd er met spelers die omringt zijn door inactieve, afgebroken steden en mis-starters (die gelijk door de intro aanbieding dia-spelers zijn)? Aangezien de inactieve spelers niet verplaatst worden, gaat mijn wereldkaart er wel heel erg doods worden, ondanks dat het lijkt dat ik veel buren heb. Wordt daar nog iets aan gedaan?
 

DeletedUser47

Guest
En wat gebeurd er met spelers die omringt zijn door inactieve, afgebroken steden en mis-starters (die gelijk door de intro aanbieding dia-spelers zijn)? Aangezien de inactieve spelers niet verplaatst worden, gaat mijn wereldkaart er wel heel erg doods worden, ondanks dat het lijkt dat ik veel buren heb. Wordt daar nog iets aan gedaan?
Daar is voorlopig nog geen oplossing voor.
 
Is nog te vroeg om wat over het verplaatsen te zeggen denk ik.
Ik wil ook niet klagen ben van 2 buren die hielpen naar mischien wel 30 gegaan.

Helaas hang ik nog aan de buitenkant (180 graden onder me is het vrijwel leeg buiten me ontdekte gebied).
In mijn ontdekte gebied heel veel beginners/gestopten (dat weet ik omdat wij ongeveer 1900 ruim hebben uitgenodigd om bij onze bs te komen maar er antwoord er geen 1, al meer dan een maand geleden) en als voorbeeld met alleen een stadhuislvl7 arbeidershut3 en een handelsgebouw.
Maar zoals ik zei klaag niet en wacht 1st nog heel lang af hoe het opruimt en dat autoscript zijn werk gaat doen, kan alleen maar beter worden neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Daar is voorlopig nog geen oplossing voor.

Dat is heel erg slecht nieuws :(
Ik zit zo'n 40 plaatsen van Desi af, en dus in het centrum. Als ik het goed begrijp zal ik daarom nooit verplaatst worden, en zal er ook weinig tot niets veranderen mbt buren.

Ik weet dat jij daar ook verder niets aan kan doen @wsids (not going to shoot the messenger), maar ik vind echt dat het dan weer niet goed doordacht is. Wederom worden spelers van het eerste uur flink benadeeld, net zoals met het vechtsysteem. Meer aandacht voor trouwe "klanten" zou onderhand echt wel mogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lifesaver hier hetzelfde verhaal. Ik stond ook prima. Muntplekken zijn niet eens zo gek nog niet en lekker snel . Maar de buren in de handel dat is een ander verhaal. Hoop toch echt dat er spelers komen die wat verder zijn.
Heel vervelend. Moet vink aan of uit ?
 

DeletedUser956

Guest
(Als een speler stopt met spelen voordat hij hoofdstuk 3 bereikt, word zijn stad verwijderd.
De account blijft echter bestaan.
Als deze speler opnieuw wil spelen, krijgt hij een nieuwe plek op de wereldkaart met nieuwe bonussen, en moet hij of zij opnieuw beginnen met bouwen.)


Zou zoiets ook een oplossing kunnen zijn voor de steden van spelers, die gestopt zijn met spelen nadat ze hoofdstuk 3 bereikt hebben, en waardoor de kaart nu vol slibt?
Zou niet alleen hun account, maar ook hun vooruitgang bewaard kunnen worden?
Hierdoor zou het mogelijk worden om deze stadjes, na een bepaalde inactieve periode (tijdelijk) van de kaart te verwijderen. (in limbo plaatsen)
Bij hernieuwde activiteit zouden deze stadjes een nieuwe plek op de kaart kunnen krijgen, gebonden aan de bonus die ze al hadden.

In het licht van de nu uitgevoerde verhuizingen, zou zoiets toch ook te realiseren moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
(Als een speler stopt met spelen voordat hij hoofdstuk 3 bereikt, word zijn stad verwijderd.
De account blijft echter bestaan.
Als deze speler opnieuw wil spelen, krijgt hij een nieuwe plek op de wereldkaart met nieuwe bonussen, en moet hij of zij opnieuw beginnen met bouwen.)


Zou zoiets ook een oplossing kunnen zijn voor de steden van spelers, die gestopt zijn met spelen nadat ze hoofdstuk 3 bereikt hebben, en waardoor de kaart nu vol slibt?
Zou niet alleen hun account, maar ook hun vooruitgang bewaard kunnen worden?
Hierdoor zou het mogelijk worden om deze stadjes, na een bepaalde inactieve periode (tijdelijk) van de kaart te verwijderen. (in limbo plaatsen)
Bij hernieuwde activiteit zouden deze stadjes een nieuwe plek op de kaart kunnen krijgen, gebonden aan de bonus die ze al hadden.

In het licht van de nu uitgevoerde verhuizingen, zou zoiets toch ook te realiseren moeten zijn.

Goede idee Glorias :). Ze zouden ook de inactieve spelers na 4 weken inactiviteit naar de buitenring kunnen verplaatsen. Er was ook even gesuggereerd dat dit ook zou gebeuren. Geen idee waarom dat nu toch niet gedaan wordt. Moet toch geen probleem meer zijn lijkt mij.

Om eerlijk te zijn vind ik het toch wel zuur dat we vanuit het innoGames team te horen krijgen

Daar is voorlopig nog geen oplossing voor.

Terwijl wij als spelers volop suggesties voor oplossingen aandragen :p
 

DeletedUser47

Guest
Terwijl wij als spelers volop suggesties voor oplossingen aandragen :p
In eerste instantie was dit de oplossing voor mensen die in niemandslands terecht waren gekomen/geen buren meer hadden. Daarin zat dus niet de verplaatsing van inactieve spelers.
 

DeletedUser

Guest
In eerste instantie was dit de oplossing voor mensen die in niemandslands terecht waren gekomen/geen buren meer hadden. Daarin zat dus niet de verplaatsing van inactieve spelers.

Ik lees nergens in de aankondiging dat de verhuizingen alleen voor spelers in niemandsland bedoeld was
Ik kan de aankondiging helaas niet via een knopje citeren dus dan maar zo:
Desi: "Natuurlijk zullen we spelers alleen maar verplaatsen naar het midden van de kaart. Dit garandeert dat alle spelers in dezelfde algemene richting verplaatst worden."

Desi: "Activiteit. Als je inactief bent, krijg je geen prioriteit voor een nieuwe plek."

Echter:
- Spelers van het eerste uur die in het centrum zitten worden niet verplaatst, ondanks dat er juist daar veel "vervuiling" op de wereldkaart heeft plaatsgevonden.
- Inactieve spelers die in het centrum zitten worden niet verplaatst en houden belangrijke plaatsen bezet.
- Beginnende spelers worden direct in het centrum geplaatst, en vooral degenen die er al heel snel mee stoppen (soms binnen 5 min.!), houden belangrijke plaatsen bezet (in ieder geval voor minimaal 4 weken), waardoor de vervuiling door blijft gaan.


Desi: "omdat we geloven dat verplaatst worden altijd beter is, omdat buren belangrijk zijn in Elvenar"

Helaas geldt dit blijkbaar niet voor spelers van het eerste uur. Die mogen aan blijven modderen zonder actieve buren.

PS: Ik heb minstens 250 "buren", maar slechts 15 actieve buren. Dat is slechts 6% Kan daarom echt niet stellen dat ik beter af zou zijn dan iemand die in niemandsland zat. Begrijp me goed, ik ben blij voor de spelers die eindelijk actieve buren hebben gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Desi: "Natuurlijk zullen we spelers alleen maar verplaatsen naar het midden van de kaart. Dit garandeert dat alle spelers in dezelfde algemene richting verplaatst worden."

Desi: "Activiteit. Als je inactief bent, krijg je geen prioriteit voor een nieuwe plek."
Daarin wordt toch aangegeven dat spelers die actief zijn naar het midden van de kaart verplaatst worden. Als je dan al redelijk in het midden zit dan zal je waarschijnlijk niet verplaatst worden.
Er is daarin toch nergens aangegeven dat inactieve mensen naar buiten worden verplaatst o.i.d.

Desi: "omdat we geloven dat verplaatst worden altijd beter is, omdat buren belangrijk zijn in Elvenar"
Inderdaad, buren zijn belangrijk ja. Maar diegene die niet rond het midden zaten hadden helemaal geen buren meer.
 

DeletedUser1086

Guest
ik kan me vergissen, maar ik meen in de oorspronkelijke aankondiging (donderdag 7 u +) van de verhuis gelezen te hebben dat inactieve spelers wel degelijk naar buiten zouden worden verplaatst. in de bewerkte versie vind ik daar niets van terug :( indien niet niet correct is, heb ik uiteraard niets gezegd :)
 

DeletedUser

Guest
@wsids Sorry maar het zou handiger zijn als je reageert op mijn feedback, in plaats van alleen op de aankondiging.

Vind je echt dat ik met 6% actieve buren beter af ben, dan een speler die in niemandsland zat? Ik zat met mijn andere account ook in niemandsland. Ik had daar 5 actieve buren en omdat ik daar een stuk minder ver ben ik het verkennen was dat ook zo'n 6-8%
 
Bovenaan