• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

Aeva

Chef
Ik heb met heel veel plezier in totaal 280 van die leuke handige level 1 werkplaatsen neergezet. Op het enorme veld waar de Elvenar nu hun raadzaal en academies hebben neergepoot. Dat gastveld heb ik speciaal een tijd volgezet met een luchthaven, een berg cultuurgebouwen, orkschuilplaatsen, manazagerijen en wat leuke dingen voor de mensen, zodat ik een mooie voorraad mana en orks aan kon leggen voor de Elvenar. Omdat die heel lang erover gaan doen om genoeg ideeën en personeel te kweken, heb ik het grootste deel van de luchtvaarthaven, die er voorheen ook stond, terug geteleporteerd. Het heen-en-weer van en naar de opslag heeft de helft van mijn teleportspreuken gekost, maar omdat ik elke week van het begin af aan helemaal bovenin de toren sta heb ik er daar meer dan genoeg van. Bovendien kon ik na afloop van het BSA mooi de zuidelijke helft van mijn stad renoveren. Alles staat er nu spic en span bij om de Elvenar te spelen. Ik verwacht rond de kerst klaar te zijn. Love this Game!

elvenar handtekening DEF.jpg
 
tenzij je 100 wp's hebt staan

Ik had er 279 staan en dan gaat het inderdaad wel :) Alleen wordt het spel daar wel wat traag van.

Een BSA van vrijdag tot en met donderdag is moeilijker omdat er geen eindsprint te doen is <> veel spelers werken of gaan naar school op woensdag en donderdag waardoor de directe communicatie moeilijker is; dit in tegenstelling tot zaterdag en zondag zoals dat altijd bij een BSA was.

Helemaal mee eens. Ik was pas 18:30 thuis en had honderden badges over. 23:00 was al een stuk beter geweest, maar een zondag is inderdaad het prettigst. Al zullen er dan ook spelers zijn die moeten werken, maar geheid een stuk minder dan op een donderdag.
 
de toren draait om geluk, dat zuigt en dus is het slecht.
BA; standaard beloningen zijn in geen verhouding ivt het toernooi, dus dat is ook slecht. ook al word je #1, dan is de beloning met minimale inzet, nog steeds te veel. (jajajajaja, teamblabla, zal wel. ik vergelijk het met andere spelonderdelen)

waarom ik me druk maak? easy; alles heeft invloed op het spel, dus een grote steeds terugkerende teleurstelling ook.
 

Aeva

Chef
Voor een teleurgestelde speler hou je het behoorlijk lang vol... Heel jammer dit :(

de toren draait om geluk, dat zuigt en dus is het slecht.
BA; standaard beloningen zijn in geen verhouding ivt het toernooi, dus dat is ook slecht. ook al word je #1, dan is de beloning met minimale inzet, nog steeds te veel. (jajajajaja, teamblabla, zal wel. ik vergelijk het met andere spelonderdelen)

waarom ik me druk maak? easy; alles heeft invloed op het spel, dus een grote steeds terugkerende teleurstelling ook.
 
Afgelopen BSA vroeg gewoon om een andere taktiek.
Doordat het weekend er nu midden in zat moest het spelletje even anders gespeeld worden.
Onze BS heeft dus ook bewust in het weekend heel veel van die korte produkties gedaan.
Is een kwestie van weten hoeveel wp en combi ieder heeft en dan berekenen hoeveel lange je in die overige dagen kan maken. Daar hebben we de korte mee afgestemd voor in het weekend.
En we stonden van dag 1 op de eerste plek en is op 2 uurtjes na eigenlijk ook niet meer afgestaan.
En de teleport was echt een uitkomst. Kon daardoor meer dan 200 wp in mijn stad plaatsen en een paar anderen in de BS ook iets van 150 wp.
Verder geregeld dat ieder zoveel mogelijk op woensdagavond zijn voorraad in de put geleegd had en de spelers die op donderdag tijd hadden het laten afmaken. Gevolg was dat ik voor het eerst vlak voor sluiting een bijna lege sheet zag.
Voor mijzelf hoef ik niet zo nodig een BSA voluit te spelen, maar als iets meer dan de helft van de BS aangeeft dat ze voor plek 1 willen gaan dan laat ik ze niet in de steek en offer ik me op in het belang van de BS.
En ze hebben al aangegeven om bij het volgend BSA de score te willen verbeteren afhankelijk van hoe het uitkomt.
 
ja, vet handig die ingame notitietabbladen waar je overzichtelijk alles kunt bijhouden om je bs goed te laten draaien. (of bv BA)
onee. die zijn er niet.
 
de toren draait om geluk, dat zuigt en dus is het slecht.
BA; standaard beloningen zijn in geen verhouding ivt het toernooi, dus dat is ook slecht. ook al word je #1, dan is de beloning met minimale inzet, nog steeds te veel. (jajajajaja, teamblabla, zal wel. ik vergelijk het met andere spelonderdelen)

waarom ik me druk maak? easy; alles heeft invloed op het spel, dus een grote steeds terugkerende teleurstelling ook.

BSA gaat niet om de beloningen, maar om zo veel mogelijk triomfbogen in je stad. De erkenning is niet beloning, maar het vele werk en de goede planning en samenwerking die achter elke triomfboog schuil gaan.
 

DeletedUser2578

Guest
Als je bij de dagelijkse opdrachten bent beland dan kan je pas de volgende opdracht om 02:00 uur snachts maken, erg onhandig. Was fijn geweest als de tijd was aangepast naar bijv. dagelijks vanaf 20:30 uur of 22:00 uur.
 

Deleted User - 124539

Guest
Als je bij de dagelijkse opdrachten bent beland dan kan je pas de volgende opdracht om 02:00 uur snachts maken, erg onhandig. Was fijn geweest als de tijd was aangepast naar bijv. dagelijks vanaf 20:30 uur of 22:00 uur.
Ik vermoed dat je dit bij "Feedback Herfststerrenbeelden 2020" bedoelde? :eek: :p

En met je tijdstip ben ik het niet eens, als het om 2.00 is, heb je (indien je een normaal slaappatroon hebt) een hele dag+avond om de opdracht te maken. (Als je de opdracht af wilt hebben voor de volgende begint.)
Als het om 22.00 is, heb je een héél klein stukje avond -mensen die vroeg gaan slapen helemaal niks- plus een dag om de opdracht te maken.
Bij dat tweede heb je dus minder tijd (want je hebt minder avond). Twee uur 's nachts is dus eigenlijk toch beter. Bovendien moet de timer van de opdrachten gelijk lopen met die van de rest van het event. (Anders krijg je problemen zoals dat het event is afgelopen, maar je kunt de laatste opdracht nog maken, of omgekeerd.)

Nu, we weten al dat de voorkeur voor wanneer een event start heel verschillend is, en zal altijd zo blijven. Zullen maar ons houden aan de tijdstippen die inno gebruikt.:)
 
Weet iemand al wanneer het BSA begint....ik hoorde iets van 5 oktober? Maar dat zou wel heel snel op elkaar zijn na de herfststerrenbeelden event.
 

DeletedUser2037

Guest
Maandag 11 oktober?
Van welk jaar moet dat dan zijn? :))
Want 11 oktober valt op een zondag.
En is het niet wat kort dag dan ivm met het verwijderen van die beren-upgrades op de 13e?
Wordt dan wel een snel potje BSA en je moet nog hopen op een wisselmoment.
 
Bovenaan