• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoektocht naar eieren

DeletedUser4746

Guest
hahahhaa, wat ben ik hier ingetuind zeg. Sjeesss, wat een stelletje etterbakken zij n jullie
 

DeletedUser4746

Guest
zaten jullie ook in het complot? Iedereen die gereageerd heeft? Ik weet niet wie ik nu als eerste te grazen moet gaan nemen hahaha
 
geniale grap en ik trap er met open ogen in. Begon vanochtend al vroeg en ging de hele dag zo door, de een na de ander vond wel of niet een ei. En ik mijn mail maar checken en al mijn gebouwen optillen hahaha. Wat zullen ze een lol gehad hebben
Jouw vrouw kent jou precies!! wat jij nu schrijft had Lily al voorspeld! :D
 

DeletedUser5104

Guest
Geweldig goeie grap en knap (en doordacht!) uitgevoerd... en ik denk ook dat jullie wel wat BS-en hebben geinspireerd... dus dat belooft nog wat voor volgend jaar! :);)

Dankjewel! t Begon als klein grapje en het werd elk moment groter. Kwamen steeds mee mensen en ideeën bij en het moment dat die Kermit voor zijn kop opdook was goud waard. En dan de mailwisseling met commentaar achter zijn rug om. We genieten nog dagen napret gehad.

Het zou leuk zijn als we anderen geïnspireerd hebben, een beetje leven in de brouwerij is altijd leuk.
 
Bovenaan