• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoektocht naar eieren

DeletedUser4746

Guest
Hoe zit het met de zoektocht naar de fenikseieren in je stad, wie kunnen daar aan meedoen?
Een deel van onze bs heeft een mail gekregen en moet een feniksei zoeken in zijn stad. Als je het ei vindt krijg je een beloning.
Sommigen vinden ook een ei zonder dat ze een mail kregen.
Ikzelf heb geen mail gekregen en mijn hele stad binnenste buiten gekeerd, maar geen ei te vinden.
Nu behoor ik wel tot de gelukkigen die een dagelijkse beloning krijgt. Is het zo dat wanneer je de dagelijkse beloning krijgt, je niet mee kunt doen aan de zoektocht naar het feniksei?
 
Hoe zit het met de zoektocht naar de fenikseieren in je stad, wie kunnen daar aan meedoen?
Een deel van onze bs heeft een mail gekregen en moet een feniksei zoeken in zijn stad. Als je het ei vindt krijg je een beloning.
Sommigen vinden ook een ei zonder dat ze een mail kregen.
Ikzelf heb geen mail gekregen en mijn hele stad binnenste buiten gekeerd, maar geen ei te vinden.
Nu behoor ik wel tot de gelukkigen die een dagelijkse beloning krijgt. Is het zo dat wanneer je de dagelijkse beloning krijgt, je niet mee kunt doen aan de zoektocht naar het feniksei?
Hey Malvinor, ik heb ook een ei gevonden,maar gèèn mail gekregen, bij mij lag het ei onder mijn vuurfeniks! ik wilde gaan innen maar er gebeurde niks,vervolgens de feniks opgepakt en hoppa daar lag een ei! 35 dia,s!
 
ik dus wel een mail gehad. en bij elk account een ei gevonden.

1617301270414.png
 
Bofkonten....ja kan zijn dat ik niet krijg omdat ik al dagelijkse schatkistje krijg bij dat diamantenhoekje. En wie weet morgen of overmorgen. Ik blijf gewoon elke dag zoeken.
 

DeletedUser4746

Guest
ja maar ik niet met mijn kleine stad,en daar heb ik ook niks
Ik heb in beide steden al mijn gebouwen opgetild om te kijken of er iets achter ligt,
 

DeletedUser4746

Guest
Nu iemand in de bs die én dat dagelijkse schatkistje krijgt én een ei gevonden heeft
 
Bovenaan