• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wegen: hoge manakosten voor straten

DeletedUser1512

Guest
Ha Billy77,
Ik heb geen ervaring met andere online spellen. Speel dit een jaar of 2 nu en merk dat ik langzaam geirriteerd raak door de traagheid. Het hoeft van mij niet snel, echt niet. Maar ik zit nu 6 weken vast in het boek. Kan helemaal niets behalve boselfspullen maken om telkens weer een hoofdstukje te openen. Verder niets... Heb nu 1000 k t1, geen idee wat ik er mee moet. Maar als de fabrieken stilstaan heb ik helemaal niets meer te doen...
En helaas ben ik niet de enige het gemopper wordt steeds luider en ik zie ook mensen inactief worden... Grappig idee een lilliputterhoofdstuk! Dat zou leuk zijn! Sta open voor alle nieuwe dingen, vooral als ik weer wat kan doen...
Groetjes,
Sandokan123
 

DeletedUser1512

Guest
Hoi San, yep ook in onze ooit zo chat-actieve bs, begint de chat behoorlijk stil te worden :(



Ik hou het nu al bijna 2 jaar vol, dus behoorlijk verslaafd denk ik ;) Maar ondanks dat ik best trots ben op mijn stadje, begint de frustratie over de traagheid van bouwen en nu ook het chronisch tekort aan kps mij langzaam maar zeker wel parten te spelen. Er moet echt een verandering in het concept van de hoofdstukken gaan komen denk ik. Die zijn nu veel te voorspelbaar, een herhaling van zetten behalve dat het ieder hoofdstuk weer een stuk langer duurt :rolleyes:
Helemaal mee eens Didi, er moet wat gebeuren gaan, want tegen de tijd dat je een hoofdstuk hebt afgewerkt hebben we een baard :) En daar zit ik niet op te wachten!
Groetjes,
San
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het idee dat men die hoofdstukken expres vertragend heeft ingevoerd, zodat men tijd heeft om alle bugs op te lossen en andere problemen. Ik heb ergens ook het vermoeden dat na alles wat steeds groter wordt, men het in de toekomst wel goed gaat maken, door bijv. een lilliputter hoofdstuk in te voeren, waarmee alles weer kleiner wordt. Dat men in ieder geval goede redenen heeft om het zo te doen, alleen jammer dat het bij gissen blijft en men geen uitleg geeft over hun werkwijze en beweegredenen. Jammer, maar ik vind dat we al veel info krijgen en we veel inspraak hebben, terwijl we eigenlijk helemaal niks zouden mogen verwachten. Er zijn genoeg online spellen, waar je niet eens inspraak hebt, totaal geen info gegeven wordt en als ze al een manier hebben waarop je contact met ze kan zoeken, ze nooit reageren.

Dus we hebben het nog zo slecht niet, maar het kan altijd beter! :)

LOL Sorry @Billy77 maar de hoop dat ooit alle bugs worden opgelost heb ik allang opgegeven. Op de beta is ondertussen het rode uitroepteken weer terug van opgelost te zijn :confused::confused::confused: En zo komen er steeds weer opnieuw oude bugs terug :rolleyes:

Waarom vind je dat we eigenlijk niks zouden mogen verwachten wat betreft informatie? En wat voor inspraak hebben wij dan volgens jou?
 
Ik heb het idee dat men die hoofdstukken expres vertragend heeft ingevoerd, zodat men tijd heeft om alle bugs op te lossen en andere problemen. Ik heb ergens ook het vermoeden dat na alles wat steeds groter wordt, men het in de toekomst wel goed gaat maken, door bijv. een lilliputter hoofdstuk in te voeren, waarmee alles weer kleiner wordt. Dat men in ieder geval goede redenen heeft om het zo te doen, alleen jammer dat het bij gissen blijft en men geen uitleg geeft over hun werkwijze en beweegredenen. Jammer, maar ik vind dat we al veel info krijgen en we veel inspraak hebben, terwijl we eigenlijk helemaal niks zouden mogen verwachten. Er zijn genoeg online spellen, waar je niet eens inspraak hebt, totaal geen info gegeven wordt en als ze al een manier hebben waarop je contact met ze kan zoeken, ze nooit reageren.

Dus we hebben het nog zo slecht niet, maar het kan altijd beter! :)

De introductie is vooral vertraagd door vraag hierna vanuit de spelers.
Boseleven bv kwam veeeeeel te snel op het ork hoofdstuk, we waren nog niet bijgekomen van de orcs en we moesten alweer volle back door de boseleven heen.
De orginele planning was 4 rassen per jaar, afgelopen jaar waren dit er uiteindelijk 3, en dit jaar zal het wel 2 a 3 worden.

Het ontwerp van het spel is al klaar t/m hoofdstuk 14, we zitten nu in 10, en dit was al af bij hoofdstuk 8 dacht ik.
 

DeletedUser234

Guest
LOL Sorry @Billy77 maar de hoop dat ooit alle bugs worden opgelost heb ik allang opgegeven. Op de beta is ondertussen het rode uitroepteken weer terug van opgelost te zijn :confused::confused::confused: En zo komen er steeds weer opnieuw oude bugs terug :rolleyes:

Waarom vind je dat we eigenlijk niks zouden mogen verwachten wat betreft informatie? En wat voor inspraak hebben wij dan volgens jou?

@Didi1 Er staat nergens dat ze dat verplicht zijn en vele andere geven helemaal geen info. Ze vragen altijd om onze feedback en heel soms gebeurd er ook iets mee.

Ik kan me voorstellen, dat als ik een spel maak, mijn kindje en een plan heb voor de toekomst, dat ik anderen daar geen inspraak op zou laten hebben. Ik ben meer van het type, vind je het leuk, speel je het wel, zo niet dan niet. Je kan het toch niet iedereen naar de zin maken.

Maar goed........als ze bij Inno een autist inhuren, dan zijn zo alle bugs opgelost. Al 2x iets van gezien op tv, dat er autisten zijn, die maar naar een software code hoeven te kijken en kunnen zien waar de fouten zit. Er zijn al grote bedrijven die diverse autisten in dienst hebben, al kost het veel extra tijd en zorg (men heeft 's morgens bijv. eerst tijd nodig om aan de omgeving te wennen, elke dag weer) emoties krijgen alle ruimte en begrip. Ze krijgen alleen werk dat ze zelf leuk vinden, want als ze het niet leuk vinden, dan kunnen ze het ook gewoon niet. enz Maar volgens de bedrijven is het dat waard, omdat autisten problemen oplossen in een dag, waar data analisten weken tot maanden mee bezig zijn.
 

DeletedUser

Guest
De introductie is vooral vertraagd door vraag hierna vanuit de spelers.
Boseleven bv kwam veeeeeel te snel op het ork hoofdstuk, we waren nog niet bijgekomen van de orcs en we moesten alweer volle back door de boseleven heen.
De orginele planning was 4 rassen per jaar, afgelopen jaar waren dit er uiteindelijk 3, en dit jaar zal het wel 2 a 3 worden.

Het ontwerp van het spel is al klaar t/m hoofdstuk 14, we zitten nu in 10, en dit was al af bij hoofdstuk 8 dacht ik.

Niet alle spelers vonden het boselven hoofdstuk te snel komen, waaronder ik. Het zou ook een onzinnige reden zijn naar mijn idee. Spelers die later zijn begonnen lopen ook gewoon door in het volgende hoofdstuk :p
Als het maar 2 of 3 rassen per jaar gaan worden, dan hebben we weer lange tijd tussen de hoofdstukken waarin we zitten te niksen. Beetje oogsten, Ows vullen en dat was het dan weer. Dat wordt zo langzamerhand wel de doodsklap voor dit spel :rolleyes:
 
Niet alle spelers vonden het boselven hoofdstuk te snel komen, waaronder ik. Het zou ook een onzinnige reden zijn naar mijn idee. Spelers die later zijn begonnen lopen ook gewoon door in het volgende hoofdstuk :p
Als het maar 2 of 3 rassen per jaar gaan worden, dan hebben we weer lange tijd tussen de hoofdstukken waarin we zitten te niksen. Beetje oogsten, Ows vullen en dat was het dan weer. Dat wordt zo langzamerhand wel de doodsklap voor dit spel :rolleyes:

dit is besproken in 1 van de facebooks Q&A sessies, dit was het commentaar vanuit de spelers, en dat werd ook gestaaft door data die ze hadden over spelprogressie. Ze zagen bij innogames dat spelers minder snel door de hoofdstukken gingen als ze zelf hadden verwacht, om deze reden is dus het S&D hoofdstuk naar 2017 verplaatst, deze was dus nog voor vorig jaar geplanned.
 

DeletedUser

Guest
dit is besproken in 1 van de facebooks Q&A sessies, dit was het commentaar vanuit de spelers, en dat werd ook gestaaft door data die ze hadden over spelprogressie. Ze zagen bij innogames dat spelers minder snel door de hoofdstukken gingen als ze zelf hadden verwacht, om deze reden is dus het S&D hoofdstuk naar 2017 verplaatst, deze was dus nog voor vorig jaar geplanned.

Oke.
Maar tussen de boselven en het huidige hoofdstuk heb ik weer een week of 6 zitten wachten. En dat is best wel lang :(
 
Om terug te komen op de vraagstelling. Mission impossible ? kan ondertussen geschrapt geworden.
Applausje voor mezelf t is me gelukt, nu mag de volgende discussie gestart worden.
Mana en oude kennis-weg : Mission impossible ? o_O
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb de titel van dit topic aangepast zodat dit topic wellicht wat breder in onderwerp gebruikt kan worden voor discussie. Vorige titel: Mana en Bebladerde straat: Mission impossible?
 
Bovenaan