• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Website: nieuwe indeling maken met cityplanner

DeletedUser472

Guest
Een vraagje :) moet je alles er zelf inzetten of hoe werkt het ;) ik ben er een bleuke in zo iets :( maar vind het wel tof voor een overzicht te krijgen,
en heb nog een probleem ik ken geen engels :rolleyes: .....

ja je moet alles er zelf inzetten je kan daar je eigen stad ontwerpen maar je moet dus wel alles zelf plaatsen met goed lv enzo
 

DeletedUser1830

Guest
Misschien werkt het als je je stad opslaat, de link kopieert, en in een andere browser opent?
Of verkoop het gebouw wat over de rand gaat, en plaats een nieuwe?
dat moet ik nog proberen, zal nu eerst de kaart moeten draaien mischien ligt het daaraan.

kan je ook een kopie van je stad maken en die er in 1x in plaatsen ben nu een uur bezig geweest lol
 

DeletedUser990

Guest
Ben dus klaar dacht ik; maar nu blijkt kom mensen te kort in de cityplanner.
Elvenar stad geeft bevolking van 49.736
- planner 49.731.

Geen idee welk cultuurstuk ik vergeten kan hebben van 5 mensen.
Ben wel in Elvenar stad werkplaats aan het opwaarderen van 20 naar 21.
Ik heb in de planner het gastras Orcs niet neergezet.
Maar dat heeft toch niets met bevolking te maken?
 
Hi, Ik wil in mijn stad alles hergroeperen. Ik heb daarvoor https://www.elvenarchitect.com/city/planner/ gebruikt.
Ik ben over dat programma tevreden, en kan mijn wijzigingen helder opslaan en oproepen.
Helaas, als ik in mijn stad Innogames op internet inlog, krijg ik wel mijn oorspronkelijke stadsindeling weer te zien.
Hoe kan ik mijn nieuwe architectuur overschrijven in mijn internetsite van Innogames?
(enige tijd geleden kon ik op de site van Innogames mijn stad gewoon ondersteboven draaien... Help Groet LeafErik
 
Hallo #rodeon, bedankt voor je reactie. Het is helder. Zo moet ik het maar doen. Jammer dat het nu zo moet. Groet LeafErik.
 
Bovenaan