• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Website: nieuwe indeling maken met cityplanner

DeletedUser274

Guest
Hoi allemaal!
Ik was enorm op zoek naar mogelijke indelingen als de gebouwen eenmaal ge-orked/ge-kobold zijn.
Las laatst de tip van de eeuw op het forum (http://www.elvenarchitect.com/city/planner/). Weet niet meer van wie, maar duizendmaal dank:)

En nu vroeg ik me dus af of er al spelers zijn die deze cityplanner gebruikt hebben, en hun resultaat willen delen:)
Zelf ben ik er nog niet zo ver mee dat de indeling dusdanig is dat ik hem kan delen... Nog enorm aan t klooien en stoeien met de balans. Met name de hoeveelheid benodigde cultuur...
 

DeletedUser628

Guest
ik kan helaas niet de map laten zien die had gemaakt maar je kan bij men stad kijken heb zeer veel ruimte gemaakt door dat ik het kon ontwerpen kon eerst niks meer bouwen nu zeer veel kijk maar naar men stadje
 
pic.png


Me dorpje over een dag of 2
 

DeletedUser1086

Guest
en de bedoeling is ??? ziet er niet heel overzichtelijk uit eerlijk gezegd
 
Niet? zodra je het gebruikt wordt het vanzelf zeer overzichtelijk, nu weet je niet waar je naar moet kijken vermoed ik.
Het doel is je stad zo efficient/mooi ect. (wat je doel ook mag zijn) in te delen. in de architect kan jenet zoveel schuiven en droogoefenen als je wilt.

Scheelt een heel gevecht met je dorp als het weer eens niet wil passen.
Ik weet nu van tevoren al hoeveel paddofarms, verzamelplekken enz ik kan/wil bouwen.

Eerder gebruikte ik een ander programma, en kwam ik achter dat er in mijn stad diverse lege "verborgen" plekken waren wie ik nog kon benutten, en zo bleek ik nog een paar honderd cultuur extra te bezitten. zonder een planner had ik dit niet gevonden omdat deze plekken achter de gebouwen verstopt zaten.

Hier een post orc plaatje van hopelijk mijn toekomstige stad.
pic.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1143

Guest
Ik vind t echt een super planner , kan heerlijk heen en weer schuiven , plannen , kijken of ik genoeg huizen en mensjes heb , of mijn cultuur voldoende blijft , mijn stad toch niet mooi vinden en overnieuw beginnen :confused: . Je kan zien of je voldoende ruimte hebt om bepaalde upgrades uit te voeren enz enz . De mogelijkheden zijn eindeloos zonder dat je klem loopt in het echte spel. Ik raad het iedereen aan.
 

DeletedUser613

Guest
Je heb het wel mooi strak gekregen ik heb er veel meer gaten in zitten, ik moet denk ik nog wat meer puzzelen.
 

DeletedUser274

Guest
Blijft een heerlijke puzzel.... Maar nu eindelijk zover dat het ergens op gaat lijken. De 1x1 cultuurdingetjes zitten er enkel bij omdat ik ze nu heb, en het (nu nog) zonde vind ze te verkopen:)


elv21.PNG
 

DeletedUser274

Guest
En nu gaan de inwoners van 850 naar 900 op lvl 21.... Fijn! Maar nu gaan we dus weer opnieuw puzzelen... (wat ook wel weer leuk is, geef ik toe)
 

DeletedUser274

Guest
woodelves.... Daar gaan we weer!

De 1e draft. Alleen de straatjes nog upgraden van hout naar bladeren, dus totale cultuur klopt nog niet helemaal.
elv lvl 23 1st draft.PNG
 
Netjes nomnom, alleen is je manaproductie te laag,
voor de eerste stadhuisupgrade heb je al 133k mana(het gebouw zelf) nodig en je max is nu net geen 130k en dat duurt een eeuwigheid om te halen.
 

DeletedUser274

Guest
Netjes nomnom, alleen is je manaproductie te laag,
voor de eerste stadhuisupgrade heb je al 133k mana(het gebouw zelf) nodig en je max is nu net geen 130k en dat duurt een eeuwigheid om te halen.
check! Gaan we maar eens wat aan doen dan!:) Thnx!
 

DeletedUser1830

Guest
heb net me stad exact gecopieerd 10x na gekeken ,maar ik kom niet uit met de vakken de verdeling in de planner laat 3 gebouwen over een rand schuiven waarvan ik het land nog niet heb ??
 

DeletedUser274

Guest
heb net me stad exact gecopieerd 10x na gekeken ,maar ik kom niet uit met de vakken de verdeling in de planner laat 3 gebouwen over een rand schuiven waarvan ik het land nog niet heb ??
Misschien werkt het als je je stad opslaat, de link kopieert, en in een andere browser opent?
Of verkoop het gebouw wat over de rand gaat, en plaats een nieuwe?
 

DeletedUser

Guest
heb net me stad exact gecopieerd 10x na gekeken ,maar ik kom niet uit met de vakken de verdeling in de planner laat 3 gebouwen over een rand schuiven waarvan ik het land nog niet heb ??

Heb je rekening gehouden met geupte gebouwen die van formaat veranderen? Ik heb mij ook een keer wezenloos zitten puzzelen omdat ik niet in de gaten had dat het formaat van het stadhuis veranderd was. Ik had dat ding wel geupt in de planner, maar nog niet in mijn stadje zelf :oops::oops::oops::oops::oops:
 

DeletedUser990

Guest
heb net me stad exact gecopieerd 10x na gekeken ,maar ik kom niet uit met de vakken de verdeling in de planner laat 3 gebouwen over een rand schuiven waarvan ik het land nog niet heb ??

Mischien helpt het als je je cityplanner draait.
Ik ben er ook mee bezig en ja ;ik draai kwartslag dan zie ik stad in zelfde ligging als op scherm.
 

DeletedUser1853

Guest
Een vraagje :) moet je alles er zelf inzetten of hoe werkt het ;) ik ben er een bleuke in zo iets :( maar vind het wel tof voor een overzicht te krijgen,
en heb nog een probleem ik ken geen engels :rolleyes: .....
 
Bovenaan