• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wanneer uitbreiding aantal provincies?

DeletedUser990

Guest
Dacht dat het 1,5 jaar geleden was dat er een groep naar Amerika ging omdat die al met de 6e wereld bezig was.
Toen is er al over gesproken, maar was vaag wanneer vol was, werd geschreven als er geen plaats meer was in Arendyll.
Zeker 2 werelden komen erbij, dat zie je omdat bij de hoofdpagina het over werelden gaat en in het vakje naast Arendyll zeker nog 2 wereldnamen kunnen.
Dus de ze gingen groots van start maar ja Nederland blijft klein en leeg!
 
Ik denk dat je niet te veel moet verwachten voor NL. Deze ontwikkeling wordt gewoon genoemd omdat het ingevoerd gaat worden, maar zal voor NL geen invloed hebben. Het wordt gedaan voor die landen waar al wel meer werelden zijn.
Dit soort functionaliteit werkt in alle landen gelijk, ook als dat in één of enkele niet nodig is.
 

DeletedUser990

Guest
Ik denk dat je niet te veel moet verwachten voor NL. Deze ontwikkeling wordt gewoon genoemd omdat het ingevoerd gaat worden, maar zal voor NL geen invloed hebben. Het wordt gedaan voor die landen waar al wel meer werelden zijn.
Dit soort functionaliteit werkt in alle landen gelijk, ook als dat in één of enkele niet nodig is.

Dat was me 1,5 jaar geleden al duidelijk geworden dat NL niet verder dan Arendyll zou komen!
Daarom vond ik het frappant dat het menu voor andere werelden nu in onze (de NL) stond.
Lijkt me dat je even controleert als je vertaalt hebben wij deze mededeling nodig, dat achter de schermen die update verwerkt wordt dat weet dan niemand!
Dan maak je ook geen slapende honden wakker!
 
Bovenaan