• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wanneer uitbreiding aantal provincies?

wanneer komen er eindelijk eens wat meer dan 475 provincies, wordt wel saai als er geen uitbreidings mogelijkheden meer zijn.
 

DeletedUser

Guest
Sorry om jullie te moeten teleurstellen, maar we krijgen er voorlopig nog geen nieuwe provincie-uitbreidingen bij: 457 blijft het maximum aantal provincies dat je voor uitbreidingen kunt veroveren.

Bij het volgend hoofdstuk (over een paar weekjes), wordt wel de grid voor uitbreidingen vergroot, maar dat is alleen voor premium-uitbreidingen.
Alleen interessant voor spelers met heel veel geld teveel :rolleyes:

In het nieuwe hoofdstuk zelf komt er wederom maar 1 stadsuitbreiding bij. Het gastras zelf vraagt om minimaal 472 vakjes. Dat betekent dus slopen, slopen, en nog eens slopen *zucht*
 

DeletedUser234

Guest
In het nieuwe hoofdstuk zelf komt er wederom maar 1 stadsuitbreiding bij. Het gastras zelf vraagt om minimaal 472 vakjes. Dat betekent dus slopen, slopen, en nog eens slopen *zucht*

Ik heb nu al minder zin in het volgende hoofdstuk, vorig topic keek ik er nog naar uit. :(

Maar een waarschuwing is altijd fijn, want dan is de teleurstelling straks wat minder. Thanks @Didi1
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nu al minder zin in het volgende hoofdstuk, vorig topic keek ik er nog naar uit. :(

Maar een waarschuwing is altijd fijn, want dan is de teleurstelling straks wat minder. Thanks @Didi1

Ik laat mij daarom niet meer uit het veld slaan hoor @Billy77 . Begint een vast patroontje te worden. Start nieuw hoofdstuk, een hoop slopen, eind nieuw hoofdstuk een hoop weer opbouwen. Geeft wat te doen tijdens het lange wachten tussen de hoofdstukken ;)

En het nieuwe hoofdstuk ziet er wel leuk uit, vooral de met gastrasgebouwen is het een hele puzzel om alles op zijn juiste plek te krijgen :D
 

DeletedUser234

Guest
Ow gewoon zoals bij andere hoofdstukken? Ik dacht deze keer nog véél meer ruimte nodig dan voorheen. Dan komt het wel goed, ik heb nog lege stukken stad.
 

DeletedUser

Guest
Ow gewoon zoals bij andere hoofdstukken? Ik dacht deze keer nog véél meer ruimte nodig dan voorheen. Dan komt het wel goed, ik heb nog lege stukken stad.

De grote uitdaging van het nieuwe gastras is dat er een groot aantal van de gastrasgebouwen (8+4) resp. verbonden moeten zijn aan woonhuizen en werkplaatsen. Daarnaast ook nog een aantal "gewone" gastrasgebouwen die net zoals in het Drakenhoofdstuk verbonden moeten zijn met de "poort". Wat dus vooral nieuw is, is dat de gastrasgebouwen meer verspreid gaan worden over je stad ;)
 
Sorry om jullie te moeten teleurstellen, maar we krijgen er voorlopig nog geen nieuwe provincie-uitbreidingen bij: 457 blijft het maximum aantal provincies dat je voor uitbreidingen kunt veroveren.

Bij het volgend hoofdstuk (over een paar weekjes), wordt wel de grid voor uitbreidingen vergroot, maar dat is alleen voor premium-uitbreidingen.
Alleen interessant voor spelers met heel veel geld teveel :rolleyes:

In het nieuwe hoofdstuk zelf komt er wederom maar 1 stadsuitbreiding bij. Het gastras zelf vraagt om minimaal 472 vakjes. Dat betekent dus slopen, slopen, en nog eens slopen *zucht*
Op beta wordt ook vermoed dat ook in het gastras na de Amuni geen provincie uitbreidingen zullen bijkomen. Met 1 uit onderzoek en 2 diamant uitbreidingen kom je zo aan een volle map indien je alles zou gekocht hebben.
PS: ook in Forge of Empires kan je de map niet helemaal vol krijgen, zelfs niet als je alles koopt.
 

DeletedUser1256

Guest
Ik vind het erg jammer en een grote teleurstelling dat er geen provincie uitbreidingen meer komen,, op deze manier wordt er een halt toegeroepen voor mensen met een "kleine" portemonnee, terwijl deze mensen een groot plezier beleven aan hun stad en om uit te breiden..
Nu zijn degene met geld wel erg in het voordeel, daar zij "onbeperkt" kunnen investeren in hun stad.
Op deze manier is een onderlinge (vriendelijke) competitie onmogelijk geworden..
Helaas...:(:(:(:(:(
 

DeletedUser1256

Guest
Moet je voor de aardigheid eens kijken naar de prijzen van die lapjes grond.
lapje grond is wel 750 diamanten... maar als je 32 lapjes nodig hebt , kost dat al ruim gerekend 24000 diamanten...
tegen de voordeligste prijs ben je al minstens 130 euro kwijt....
Sorry hoor.. maar er zijn ook mensen die dit al te veel vinden, en het "natuurlijke" spel plezier bederft
 

DeletedUser3

Guest
Bedankt allemaal voor de feedback omtrent uitbreidingen.

Ik heb de feedback over het aantal te onderzoeken uitbreidingen, het niet verhogen van het te krijgen uitbreidingen middels provincies te veroveren en de prijzen van de premium uitbreidingen doorgegeven.
 
klopt, 180k diamanten heb je nodig dacht ik om ze allemaal vrij te kopen :)
Oh dat is maar een dikke 1000 euro.

In de Q&A geven ze net aan dat de prijzen van de lapjes grond zo hoog zijn omdat dat het meest kostbare goedje in het spel is.
Maar nog steeds werken we met die stomme 1:4:16 handel.

Ze geven net ook aan dat de totale mapruimte gebaseerd is op 2 premium expansies per hoofdstuk wat je vind in de onderzoeksboom.
De latste 3 beschikbare vakjes zijn dus voor het laatste geplande ras. ze geven wel aan dat er mogelijk nog meer hoofdstukken komen na de 14de maar die hebben ze nog niet bedacht iit de 14 geplande die al heel lang geleden geplanned waren.
 

DeletedUser990

Guest
Maar de release 1.61 gaat het toch makkelijker maken om tussen de werelden te switsen, zodat je niet in en uit hoeft te loggen.
Daaruit begrijp ik dus dat wij ook gauw een andere wereld krijgen!
Anders was dat niet zo nadrukkelijk in de release inhoud geschreven.

aanvulling: omdat ze dus bij de andere landen servers al bezig zijn met 2e of 3e wereld denk ik dat 14 hoofdstukken het maximum is voor 1e land.
Dus zou me niet echt verbazen als ze of Nederland aan laten modderen of toch mee laten gaan met rest en andere wereld erbij krijgen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3

Guest
Maar de release 1.61 gaat het toch makkelijker maken om tussen de werelden te switsen, zodat je niet in en uit hoeft te loggen.
Daaruit begrijp ik dus dat wij ook gauw een andere wereld krijgen!
Anders was dat niet zo nadrukkelijk in de release inhoud geschreven.

Dit is weer uit de notes gehaald. Er waren nog problemen mee die we eerst willen oplossen.
 

DeletedUser990

Guest
Dit is weer uit de notes gehaald. Er waren nog problemen mee die we eerst willen oplossen.
Zag ik, maar wou even laten weten dat ik de notes lees!
Dacht al dat het niet voor ons bedoeld was, omdat wij als NL server nog lang niet een volle wereld hebben!
Dus verbaasde me niet dat @Beldroth het aanpaste!
 
Bovenaan