• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vrede ook in ELvenar

Malvinor, Wat een nare sitiuatie moet dat geweest zijn voor jullie zeg!!! pffffff gelukkig door alle steun (Hoe belangrijk!) zijn ze toch weer verder gegaan!
Ik begrijp af en toe de mensheid niet meer hoor, hoe kan je in een spel toch nog een soort van oorlog voeren???
Sterkte hoor! ;)
 
Mensen kunnen mekaar zoveel pijn en verdriet doen, zelfs als ze mekaar niet kennen.
Zelf heb ik na 8 jaar men bs verlaten, omdat ik het niet eens was met hoe een jong vrolijk meisje behandeld werd.
Ze speelde voluit de toren tot boven, toernooien elke week, echt een schatje op de chat, ze bracht zoveel leven en vrolijkheid
Door een eenvoudig vraag , kreeg ze zo een onredelijk, onbeschoft antwoord, dat ze er stilletjes vandoor is gegaan.
Niemand reageerde, niemand gaf tegenwind.
Ik heb toen afscheid genomen, het hart was verdwenen uit de eens zo grote bs.

Ik ga hier niet meer over zeggen, maar ben wel blij dat ik nog steeds een fijn mailverkeer met haar heb.
Heb een tijdje alleen verder gespeeld, ben nu sinds kort terug in een bs,

KeizerinKaren , ik hoop met de steun van jou en de fijne mensen om je heen, dat de persoon die gepest word, zich tot support kan wenden, dat ze er daar toch iets aan kunnen doen .
Warme groetjes en moed ;)
 
De wereld is teveel doorgeslagen naar een "ik" mentaliteit in plaats van een wij of elkaar helpen. Verhalen dat mensen tijden dood in huis liggen, mensen die verschrikkelijk eenzaam zijn omdat nooit iemand naar hun omkijkt. Daarvoor hecht ik super belang aan een actieve chat en niet alleen met spel zaken maar gewoon de mens achter die spelersnaam. Als je elkaar een beetje steunt en helpt is hele leven en ook dit spel zo veel fijner
 
Helemaal mee eens KeizerinKaren, mooi bericht wat ik zeker steun.
Helaas ook meegemaakt. Bij support gemeld maar die wouden dan bewijs zoals mails die verstuurd zijn, die ik in emotie natuurlijk allang had verwijderd. Gelukkig kun je tegenwoordig wel mensen blokken in de mail.
Elvenar is een fijne ontsnapping, een droomwereld, jammer dat sommigen ook hier vervelend gedrag vertonen.
Groetjes Bluebell
 
Ik ben blij dat we nu een BS hebben van vrienden, een leuke chat, elkaar helpen wanneer nodig. We kennen elkaar niet maar er is zoveel medeleven iedereen kan er om wat voor reden ook zijn ei kwijt en mag over spel of prive gaan altijd steun en dat is mooi. Iedereen heeft een rugzakje heb daar respect voor. We spelen dit spel met virtuele vrienden zo houden. I LOVE YOU ALL
 
@Den Ouwe ik wil je graag heel veel sterkte wensen met deze rotziekte!! Ik vind zo ontzettend jammer dat je stopt met dit spel vanwege de onbeschoftheid en pesterijen.
tevens is hierboven alles gezegd en laten we allemaal respectvol met elkaar omgaan en elkaar op attenderen over onheus digitaal gedrag.
 
Carlala, ja ze heeft een hele fijne bs nu en word door door iedereen heel graag gezien, ze is echt een prachtmeisje
Bedankt Carlala voor je fijne reactie ;)
 
Te triest voor woorden,kom op mensen,het is een spelletje,wees een beetje aardig voor elkaar,in real life is het voor sommigen al moeilijk genoeg,en dan ook nog in dit spel?Ik heb er verder geen woorden voor,diep en diep triest als het zo gaat
 
100% eens met iedereen hierboven. Zo herkenbaar, maar fijn om te lezen hoe iedereen er over denkt en mee omgaat.

@Den Ouwe Heel veel sterkte, jammer dat je Elvenar verlaat. We hebben goede mensen/elven nodig, ook in deze wereld

@KEIZERINKAREN Bedankt voor het posten. Hoewel het eigenlijk een negatief bericht is, geeft het toch een positieve flow.

Ik wens je een fijne BS toe.
 
Mijn eigen Bs zitten gelukkig hartelijke lieve mensen in. Die nu ook alle steun geven in zoverre mogelijk is.
Berichten kwamen van buiten de Bs. Van spelers die hij door de jaren heen heeft leren kennen en in zijn hart had gesloten. Extra pijnlijk dus.
 
He Keizerin, zelf onlangs ook meegemaakt, echt geen mooie woorden. Daar ikzelf aarts ben heb ik haar verwijderd uit onze bs, en zou het ook doen als ik het zou weten als iemand zodoet naar een ander lid. De dame bleef doorgaan, en heb haar geblokkeerd. Ook gemeld, maar ze kunnen er weinig tegen beginnen. Zulke spellers dulden wij in onze bs niet, hier is het voor ontspanning en om onze gedachten leeg te maken. Hopelijk al terug een warme plek gevonden.
 

Aeva

Chef
Dit soort dingen gebeurt overal, en andere akeligheden ook. Maar online brengt kennelijk het slechtste boven bij mensen.

Wat je niet moet onderschatten, is dat het soms ook gaat om communicatie. Je verstaat elkaar toch beter als je IRL tegenover elkaar staat en dan weet je meestal ook wel meer van elkaar, je kent elkaar beter en je kunt ook naar lichaamstaal kijken. Dat maakt dat dingen wat sneller worden uitgepraat. En dan blijkt het toch meestal om een misverstand te gaan.

Daarnaast is het zo dat je in een spel als dit nooit kunt zien wat er bij andere broederschappen achter de schermen gebeurt. Er zijn veel aanstichters van gedoe en ruzie die elders hun heil zoeken met mooie verhalen en roddel en achterklap over de achterblijvers. Of andersom.

Het valt mij sowieso op dat er momenteel veel broederschappen ineens uit elkaar vallen, opgeheven worden of voor de helft leeglopen en dat er best veel spelers aan het hoppen zijn. Dat heb je soms, zo'n periode. Als er mensen bijkomen of weggaan uit een BS verandert de dynamiek.

Er zijn echt wel veel spelers, mensen met goede intenties, die gewoon een clubje zoeken die het spel net zo speelt als zij en die verder leven en laten leven. Het is een spel. Dat moeten we niet vergeten.
 
Beste Karin,
Het is een oud bericht van je maar helaas is het heelbaar voor degene die gepest wordt. Totaal onnodig en waarom ? Speel het spel en speel het spel van normale omgangsvormen er gelijk bij.
grtz Bert
 
Bovenaan