• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Vinkje voor fabrieken die tegelijk T1, T2 en T3 produceren

  • Topicstarter Deleted User - 446338
  • Startdatum
regels buigen/omzeilen/afschrapen/etc 'mag' ook, maar hoort niet en is niet zo bedoeld.
Blijf het maar lekker ok vinden dat ze gebogen/omzeild mogen worden. Dat is jullie mening.

BACK ON TOPIC:

fabrieken gelijk/snel aanzetten is superhandig, maar speelt misbruikers in de hand. Ik zou tegen dit idee stemmen. Ik zou het wel overwegen om het 'app-achtig' te maken.
 
regels buigen/omzeilen/afschrapen/etc 'mag' ook, maar hoort niet en is niet zo bedoeld.
Blijf het maar lekker ok vinden dat ze gebogen/omzeild mogen worden. Dat is jullie mening.

BACK ON TOPIC:

fabrieken gelijk/snel aanzetten is superhandig, maar speelt misbruikers in de hand. Ik zou tegen dit idee stemmen. Ik zou het wel overwegen om het 'app-achtig' te maken.
Blijf je het toch lekker handmatig doen met kans op RSI
 
fabrieken gelijk/snel aanzetten is superhandig, maar speelt misbruikers in de hand
Dan kun je het gebruik van sneltoetsen (een getal invoeren in plaats van op een knopje klikken om een productie te starten) ook wel afkeuren! En ik heb nog steeds geen goede uitleg gezien hoe het misbruik in de hand werkt… het alleen maar roepen maakt het niet waar!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 446338

Guest
Dit zou heel erg nuttig zijn, net zoals bij de werkplaatsen... het verbetert gewoon het spelcomfort, we moeten ook aan onze ergonomie denken. Teveel klikken => hand, pols, elleboogklachten!
Zeker weten! al dat klikken gaat op den duur vervelend worden, zeker als je verder komt in het spel. Kunnen dan de naam van de game wel aanpassen naar klikvenar
 

Aeva

Chef
al gezegd; alles in 1x aanzetten is te makkelijk voor ba-stadjes.
Ja en ???
Het is gemakkelijk voor iedereen in elke situatie. Het is gemakkelijk als je altijd 3-uurs producties draait in een beetje redelijke stad. Het is gemakkelijk als je in een broederschapsavontuur veel fabrieken hebt staan, gewoon omdat je de ruimte hebt. Bijvoorbeeld als je tussen verschillende hoofdstukken zit. Het is gemakkelijk als je een redelijk lege stad hebt, omdat dat nu eenmaal zo is. Bijvoorbeeld omdat je flink hebt opgeruimd.
Er zijn heel veel situaties te bedenken waarom zo'n vinkje behoorlijk gemakkelijk is.
Het is (voor de zoveelste keer) niet aan jou om andere spelers te veroordelen die zich aan de regels houden. Dat is min en kinderachtig.
 
Bovenaan