• Beste forum bezoeker,

Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!
  • Kom in het Elvenar Team!
    Heb je je altijd al afgevraagd hoe het is om in het Elvenar Team te zitten? Dit is je kans! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste spel moderator!

Neem een kijkje op onze recruitmentpagina voor meer informatie en hoe je kan solliciteren. Wie weet mogen wij jou binnenkort in ons team begroeten!

> Meer informatie en solliciteren

Overig Vinkje voor fabrieken die tegelijk T1, T2 en T3 produceren

Ik had weer is een idee, ik heb 6 marmer fabrieken staan, en nu had ik graag een vinkje gehad zodat ik ze alle 6 tegelijk een 3 uur's productie te kunnen laten draaien.
Net zoals we hebben bij de werkplaats.

Dat vinkje is super handig, sommige fabrieken staan niet naast elkaar en sommige kan ik slecht op klikken via de mobile editie van Elvenar.

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben....

Laat maar weten wat jullie hiervan vinden communitie.

Als ik mij goed herinner is dit geen nieuw idee en is, vanwege de complexiteit (je T1, T2 en T3 fabrieken moeten verderop in het spel ook dienen als T4, T5 en T6 fabrieken), door Inno ook al afgewezen...

Als ik mij goed herinner is dit geen nieuw idee en is, vanwege de complexiteit (je T1, T2 en T3 fabrieken moeten verderop in het spel ook dienen als T4, T5 en T6 fabrieken), door Inno ook al afgewezen...
Was de reden ook niet dat je voldoende munten, hamertjes e.d. moet hebben om al je fabrieken tegelijk aan te zetten?

Get is inderdaad meerdere keren geopperd op vele fora,
Er is ook al aangegeven dan met er naar kijkt (dat is niet hetzelfde als invoert)

Het is allemaal ietsje complexer dan de de werkplaatsen, en we hebben de afgelopen 2 jaar best wel wat QoL veranderingen gezien, dus het is best mogelijk.

sommige fabrieken staan niet naast elkaar en sommige kan ik slecht op klikken via de mobile editie van Elvenar.
Je zou natuurlijk kunnen beginnen om je stad anders in te richten… zie voor hulp elvenstats.com en de daaraan gekoppelde elvenararchitect.com.

Via de app kun je met de pijltjes aan de zijkant snel wisselen, moet je niet eerst zoeken. Op pc is dit denk ik niet mogelijk?

Ik zou het echter wel handig vinden, één keer een vinkje aanzetten en dan productie is nog altijd handiger dan met die pijltjes switchen.

ook handig voor misbruikers tijdens BA.
maargoed, vinkje voor werkplaatsen hebben we ook al. dus inno zal tzt dit toch wel gaan doorvoeren.
in de app wordt je ook al automatisch naar het volgende fabriekje gebracht.

misbruikers tijdens BA
Het zou je sieren als je ophoudt met spelers met een andere speelstijl min of meer openlijk te beschuldigen van vals spelen. De mogelijkheden van Elvenar zijn eindeloos en die mogen creatief worden gebruikt, zeker omdat Elvenar een strategisch spel is. Als zaken niet deugen, worden ze uit het spel gehaald. Dat gebeurt altijd met onbedoelde neveneffecten. Zolang mogelijkheden gewoon zijn toegestaan, is het niet netjes om andere spelers van vals spelen te beschuldigen.