• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkenner: in kaart brengen van kosten en tijd

DeletedUser234

Guest
Helaas moet ik melden dat sinds vandaag ons bs forum niet meer bestaat. gratisforums.com is opgeheven en nu zijn wij alle gegevens kwijt die we afgelopen jaar hebben verzameld als bs. De moed is me in de schoenen gezakt, dus ik hoop dat anderen nog wel door willen gaan en dat er uiteindelijk nav mijn voorzet toch een waardevol schema tot stand komt. Sorry en veel succes gewenst, ik denk dat het wel goed komt!

En ja het was slim geweest een back-up te maken, maar dat heb ik niet gedaan....helaas. :(
 

DeletedUser47

Guest
Helaas moet ik melden dat sinds vandaag ons bs forum niet meer bestaat. gratisforums.com is opgeheven en nu zijn wij alle gegevens kwijt die we afgelopen jaar hebben verzameld als bs. De moed is me in de schoenen gezakt, dus ik hoop dat anderen nog wel door willen gaan en dat er uiteindelijk nav mijn voorzet toch een waardevol schema tot stand komt. Sorry en veel succes gewenst, ik denk dat het wel goed komt!

En ja het was slim geweest een back-up te maken, maar dat heb ik niet gedaan....helaas. :(
Vervelend om te horen, wat voor informatie hadden jullie op het forum staan dan?
Misschien is er een deel te vervangen met de hulp van de community.
 

DeletedUser234

Guest
Het was een verzameling van alle goeie tips die we afgelopen jaar hier en op andere plekken gelezen hebben of zelf ondervonden. En dan nog persoonlijke dingen van onze bs. Maar ik ga geen poging doen om het te vervangen, heb de bs gezegd dat als iemand anders wil, zijn gang mag gaan. Ik zie wel......
Thanks voor de lieve suggestie!
 

DeletedUser1294

Guest
In ring 15 betaal ik nu 4200k en de verkenner doet daar 2 dagen en 6 uur over.
Ring 16 kost 4700k en ring 17 5500k, waarbij de tijd natuurlijk ook steeds oploopt met enkele uren.
In totaal heb ik nu 332 provincies voltooid (door af te kopen, want vechten is op dit niveau niet meer mogelijk)

Ik zit ik hoofdstuk 9, dus heb 8x geavanceerde verkenners onderzocht.
 

DeletedUser234

Guest
Toch blijf ik erbij dat het een kleine moeite zou moeten zijn voor Inno om gewoon die tijd zichtbaar te maken met een tooltip.
 
Dank, druk bezig met het (her)schrijven van de knokbijbel nu.

Het helpt dat ik "ziek" thuiszit met mijn rug, heb ik wat extra tijd over, al gaat het niet echt snel. mijn eerste website in over 20 jaar, alleen het menu duurde al 2 dagen :( en nog wat hulp gehad ook.

@ Billy, als ik het goed gezien het is het "idee" nu doorgestuurt naar het ontwikkelteam. maar daar hebben ze vermoedelijk ook een heel erg zwaar uitgevoerde boekenplank waar veel oppast ;(
 

DeletedUser7

Guest
als ik het goed gezien het is het "idee" nu doorgestuurt naar het ontwikkelteam
Yep. Dat idee is doorgezet (was "mijn" idee, dus deze heb ik even in de gaten gehouden :p). Technisch gezien zou er niet heel veel voor nodig moeten zijn om het te implementeren (de tijden zijn immers al bekend, ze moeten nu alleen nog getoond worden), maar we zullen wel zien hoe lang het duurt.
 

DeletedUser

Guest
Dank, druk bezig met het (her)schrijven van de knokbijbel nu.

Het helpt dat ik "ziek" thuiszit met mijn rug, heb ik wat extra tijd over, al gaat het niet echt snel. mijn eerste website in over 20 jaar, alleen het menu duurde al 2 dagen :( en nog wat hulp gehad ook.

@ Billy, als ik het goed gezien het is het "idee" nu doorgestuurt naar het ontwikkelteam. maar daar hebben ze vermoedelijk ook een heel erg zwaar uitgevoerde boekenplank waar veel oppast ;(

@CrazyWizard Veel beterschap met je rug. Rugklachten zijn geen pretje :(

In 20 jaar is er aardig wat veranderd in web-design. Is nu wel wat gemakkelijker, maar het is wel opnieuw puzzelen. Maar dat is jou wel toevertrouwd denk ik :D
 

DeletedUser2121

Guest
Worden de kosten voor onderhandelen ook lager? in de omschrijving bij de technologie staat van wel, maar volgens mij is dat niet zo
 
De kosten van onderhandelen zijn afhankelijk van de kosten van de scout.

De kosten worden bepaald op het moment dat je je scout activeerd, als je erna dus een "verbeterede" scout onderzoekt gaan de kosten NIET omlaag, alleen voor nieuw gescoutte provincies.
 
Bovenaan