• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!
  • Leuk dat je mee wil doen met onze wedstrijd, Bezoeker!
    Plaats je antwoord niet in het discussietopic, daar kunnen namelijk alle spelers met elkaar feedback geven over de wedstrijd. Je kan je inzending plaatsen door een nieuw topic aan te maken in het inzendingenforumdeel (klik).

Verhalenwedstrijd | Carnaval in Elvenar | Discussie

Deleted User - 147694

Guest
Als ervaringsdeskundige weet ik dat het gegeven dat een activiteit vrijwilligerswerk is, niet perse inhoud dat er geen agenda aan de activiteit ten grondslag ligt. Maar misschien kan @Artifex de vraag zelf beantwoorden als hij in de gelegenheid is. Of ben jij zijn woordvoerder @ivyspine ?
Alleen als het jou aan gaat? :p
 

Deleted User - 124539

Guest
En het zijn verhalen, om verhalen na te lezen en te beoordelen duurt langer dan korte antwoorden checken.
 
:eek: héhé, ik heb mijn kans gemist :oops:

Dat zal me leren! De laatste tijd kijk ik alleen maar af en toe naar mijn meldingen op het forum. Ik moet duidelijk verder kijken dan mijn neus lang is met zo een creatief team als moderatoren.

:diamond: Toppie Team :diamond:
 

DeletedUser2578

Guest
'Wanneer' is niet zo belangrijk, maar wat informatie wat er aan de hand is zou wel prettig zijn.
Mss moet het eerst naar DL worden gestuurd zodat Inno de winnende verhalen goedkeurt(?). Ik vul maar wat in.....ik weet het ook niet :) ben ook benieuwd naar de winnende verhalen:)
 

Deleted User - 124539

Guest
Mss moet het eerst naar DL worden gestuurd zodat Inno de winnende verhalen goedkeurt(?). Ik vul maar wat in.....ik weet het ook niet :) ben ook benieuwd naar de winnende verhalen:)
Ik denk niet dat dat het geval is, volgens mij zijn dit soort wedstrijden enkel de verantwoordelijkheid van het Nederlandse team van mods.(Misschien dat op de andere fora ook een soortgelijke wedstrijd wordt gehouden, maar de verschillende winnaars van de verschillende fora staan los van elkaar vermoed ik.)
 

Deleted User - 147694

Guest
Misschien zit er voor de verliezers wel een poedelprijsje in?

Omdat jullie zo lang moeten wachten op de uitslag. Ik heb niks ingestuurd, dus ik heb geen last van uitslagspanning. ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb ook niks ingestuurd maar zou het wel leuk vinden om de winnende verhalen te lezen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Normaal gesproken zou ik je daar gelijk in geven, maar het zijn ongewone tijden.
 
Ik ben ook benieuwd naar de uitslag, maar een snelle uitslag wordt het toch niet meer, en zolang het topic open is, neem ik aan dat er aan gewerkt wordt op een of andere manier.

4 weken zou toch genoeg moeten zijn
In deze corona tijden zijn een aantal verhaaltjes van "vreemden" over carnaval in Elvenar wellicht niet het eerste probleem wat aandacht vraagt. Verhalen lezen terwijl je hoofd met andere dingen bezig is werkt ook niet goed, dus zeer begrijpelijk. Afhankelijk van het aantal inzendingen kan het ook nog wel eens een flinke klus zijn.
 
Bovenaan