• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!
  • Leuk dat je mee wil doen met onze wedstrijd, Bezoeker!
    Plaats je antwoord niet in het discussietopic, daar kunnen namelijk alle spelers met elkaar feedback geven over de wedstrijd. Je kan je inzending plaatsen door een nieuw topic aan te maken in het inzendingenforumdeel (klik).

Verhalenwedstrijd | Carnaval in Elvenar | Discussie

DeletedUser4415

Guest
Afbeelding%20Geplakt%20in%20%20%202020-2-24%2019-28.png

Hier kan gediscussieerd worden over de verhalenwedstrijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet toegestaan aan anderen te vertellen door wie welk verhaal gemaakt is, evenals dat het niet is toegestaan een verwijzing te geven in de inzending.
Deze snap ik niet helemaal. Als je een verhaal instuurt staat de naam van de auteur er toch gewoon bij?
 

Deleted User - 124539

Guest
Tof! Ik doe zeker mee! Nu alleen nog wachten op een idee om iets te schrijven... :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Deze snap ik niet helemaal. Als je een verhaal instuurt staat de naam van de auteur er toch gewoon bij?
Je moet je verhaal op een afgeschermde pagina delen met @Artifex, dus niemand van ons zou jouw verhaal moeten kunnen zien.

Tenzij je 1 van de 3 winnaars bent, dan zal het verhaal waarschijnlijk gedeeld worden op het forum. ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Tenzij je 1 van de 3 winnaars bent, dan zal het verhaal waarschijnlijk niet gedeeld worden op het forum. ;)

Ik kon geen correctie doen, dus bij deze. ;)
 
Je moet je verhaal op een afgeschermde pagina delen met @Artifex, dus niemand van ons zou jouw verhaal moeten kunnen zien.
Dat is dus niet. Ik heb mijn verhaal geplaatst zoals aangegeven en het is inmiddels 5x bekeken. En ik heb echt niet zelf nog eens 5x mijn verhaal daar zitten bekijken. Volgens mij is het gewoon door iedereen te lezen en mijn naam staat er bij zoals gewoonlijk wanneer je een topic start.

Dat is dus de reden dat ik de vraag stelde. (En nee, ik plaats er nu geen linkje naartoe, want dat mag niet.)
 
Dat is dus niet. Ik heb mijn verhaal geplaatst zoals aangegeven en het is inmiddels 5x bekeken. En ik heb echt niet zelf nog eens 5x mijn verhaal daar zitten bekijken. Volgens mij is het gewoon door iedereen te lezen en mijn naam staat er bij zoals gewoonlijk wanneer je een topic start.

Dat is dus de reden dat ik de vraag stelde. (En nee, ik plaats er nu geen linkje naartoe, want dat mag niet.)
Je ziet enkel je eigen inzending als je deze hebt ingestuurd :) Je bent vast en zeker niet de eerste die iets heeft ingestuurd ;)
 

DeletedUser4415

Guest
Je weet dat alle forummoderators de inzendingen wel kunnen zien? Daardoor kan het zijn dat er meerdere keren iets bekeken wordt. Ik heb hem bijv. ook al gelezen.
 

DeletedUser2989

Guest
En ik kan het verhaal van Earwen echt niet lezen, al hoe graag ik dat natuurlijk zou willen. Dan moet ik eerst forumhackologie gaan studeren en die aspiratie heb ik niet.
 
Ik heb mijn verhaal geplaatst zoals aangegeven en het is inmiddels 5x bekeken.
Ik doe zelf niet mee, maar zal voor je duimen… en hoop het ooit (na de wedstrijd) nog eens te kunnen/mogen lezen! Ik zou trouwens erg verbaasd zijn als de winnende verhalen na afloop niet zouden worden gepubliceerd! In elk geval veel succes, Earwen!
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik vroeg niet naar de deadline, die stond al bij de info. Ik vraag naar de datum van de uitslag (en publicatie van alle verhalen).
Die wordt nooit gegeven.

Artifax en de andere mods doen dit als vrijwilligerswerk, dus de hoeveelheid tijd die ze vrij kunnen maken kan variëren. Daarom zijn alle tijden bij events bij benadering en is er geen datum en tijdstip vastgesteld om de uitslag bekend te maken.
 
Bovenaan