• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vergelijking: Startrassen en statistieken

Als je de tijd neemt om alles te bouwen, dan moet je enkel de diamant cultuur gebouwen kopen, en de gebiedsuitbreidingen, en dat kost zo nog veel niet. Met een goede 300 euro kom je er dan wel.

Monique moet wel enkele duizendjes uitgegeven hebben om alle uitbreidingen te kopen. Ze heeft ook nauwelijks dwergen goederen gemaakt, maar alles gewoon gekocht.

Had uitgerekend, de gebiedsuitbreidingen hoef je niet meer te kopen, gebruikmakend van de informatie op de wiki kan je dacht ik 2 meer uitbreidingen sparen dan er ruimte is om de te gebruiken.

Dit is natuurlijk wel na de dwergen update waar meerdere stadsuitbreidingen inzitten.
 

DeletedUser

Guest
Had uitgerekend, de gebiedsuitbreidingen hoef je niet meer te kopen, gebruikmakend van de informatie op de wiki kan je dacht ik 2 meer uitbreidingen sparen dan er ruimte is om de te gebruiken.

Dit is natuurlijk wel na de dwergen update waar meerdere stadsuitbreidingen inzitten.

Dat is interessant om te weten, dat je ook door meer provincies te veroveren die laatste 2 gebiedsuitbreidingen kan pakken. Die 2 van het stadhuis hoef je dus niet te kopen met diamanten? Maar er dient wel bij gezegd te worden dat het voor niet-diamantspelers ook een eeuwigheid gaat duren om aan 223 provincies te raken.
 
De Eerste 101 gingen behoorlijk snel, 7.5 week

heb er nog 26 openstaan diverse op 7/8.

dus over ongeveer 3 maanden moet ik dan aan de 223 provincies zitten. afhankelijk van de verkenners. die zitten nu op 16-18 uur maar heb natuurlijk nog enkele upgrades te gaan.

edit:
26 uitbreidingen kan je onderzoeken
64 provincie uitbreidingen zijn te sparen (500 proviencies)
17 diamantuitbreidingen

speelveld is 45*45 vakjes (9*9 =81"uitbreidingen")

ik dacht dat je met 10x10 begon dus 4 uitbreidingen

81
-4 (start)
-26(onderzoek)
=51 stadsuitbreidingen
51 stadsuitbreidingen is 369 provincies volgens de wiki

Ik ben dus iets langer als 3 maanden bezig om dat te bereiken ;)
Maar het is duidelijk dat het zeer makkelijk te bereiken is zonder het spenderen van diamanten, kost natuurlijk wel heel veel tijd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68

Guest
IK kan je garanderen dat het niet gaat lukken de gevechten zijn rond de 200 heel erg zwaar en soms niet eens te doen
En nu denk je dan koop ik hem toch met goederen
LOL een provincie 54k edelsteen en dan de rest er nog bij
 
Bovenaan