• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

uitstel tornooi marmer??

DeletedUser3012

Guest
Dus voor spelers die het BSA niet spelen (omdat de beloningen stukke slechter zijn dan het toernooi, en ook nog ns moeilijker te verkrijgen zijn!?), is er hellemoal niets meer? Ik neem aan dat de beloningen toch een keer gaan verbeteren...
BTW, alsnog vind ik het concept leuk, maar maak het 't nou een keer waard!
Loopt het toernooi nu dan wel tot zondag asjeblief? (niet dat ik het toernooi van marmer ga spelen, maar het lijkt me wel zo eerlijk
 

DeletedUser1031

Guest
Wat een gedoe, nu was er een leuker systeem om het BSA spel te doen , geen geklik meer :)
Straffen ze ons met geen toernooi te laten spelen, moeten we de toverdinges in de academy maken, , weten ze wel hoeveel tijd dat kost ????
We zijn hier echt niet blij mee :(
 

Deleted User - 147694

Guest
We krijgen denk ik gewoon de maximale te behalen marmertoernooiprovincies per dag gratis als schadevergoeding verwacht ik, zodat we gewoon nog steeds op schema zitten van het toernooi. ;-)

We mogen dromen toch? :D
 
Hoewel resultaten uit het verleden niets zeggen,
In het verleden kregen we gewoon een volleedig toernooi en werd ook de eindtijd bijgesteld.

Stel dat ze morgen beginnen om 19:00 tot zondag 22:00 (ipv zaterdag)
en denk dat voor voldoende spelers een weekend dag beter uitkomt dan een weekdag.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ach, zolang onze broederschap maar de 10 kisten halen kan. ;-)
 
belachelijke reden uitstel van een vast spelonderdeel
voor een super waardeloos avontuur; leuk hoor zo menu jammer dat de het nog steeds niet uit te zetten valt
totale prut prijzen
en dan toernooi weg waar je tenminste wel echt wat kan verdienen
erg rare keuzes die gemaakt worden vast spel onderdeel uitstellen?? voor een extra evenement /avontuur

en dat met een reden die echt gewoon helemaal nergens op slaat.. omdat iedereen verplicht meedoet aan dat avontuur vraag eerst gewoon ingame aan spelers of ze er aan mee willen doen

mijn antwoord is al bekend
 
belachelijke reden uitstel van een vast spelonderdeel
voor een super waardeloos avontuur; leuk hoor zo menu jammer dat de het nog steeds niet uit te zetten valt
totale prut prijzen
en dan toernooi weg waar je tenminste wel echt wat kan verdienen
erg rare keuzes die gemaakt worden vast spel onderdeel uitstellen?? voor een extra evenement /avontuur

en dat met een reden die echt gewoon helemaal nergens op slaat.. omdat iedereen verplicht meedoet aan dat avontuur vraag eerst gewoon ingame aan spelers of ze er aan mee willen doen

mijn antwoord is al bekend
Jouw antwoord is idd al bekend. Dat was het gisteren ook en een maand geleden ook al. Je kunt beter een bandje opnemen en dat steeds afspelen, ik hoef het niet te horen.

Ik vindt het BSA toevallig wel leuk en het kan me niet schelen wat er voor prijzen zijn, ik ga er altijd voor. Inno heeft verschrikkelijk zijn best gedaan om er iets leuks van te maken. Ze hebben geluisterd naar ons (ik bedoel ons, niet jou) en een prima idee uitgewerkt. Het concept is leuk en door dit menu een stuk beter te spelen. Chapeau voor Inno.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou hoop niet dat ze het een week uitstellen en dan blijkt dat ze volgende week plotseling staaltoernooi doen.
Heb de relics hard nodig voor mijn MA.
Snap ook niet waarom ze het uitstellen nu moet je spreuken maken in je MA wat weer relics kost terwijl ze zo mooi zijn te halen met toernooi zonder dat het relics kost.

En nu mag je ook nog steeds opnieuw opstarten omdat de chat steeds stil valt, hebben er weer een mooie bende van gemaakt.
Is lekker bsa spelen zo op deze manier.
 

Deleted User - 147694

Guest
De timer bij de wereldkaart telt af tot morgen 19.00, ik ga er dus maar van uit dat we morgen alsnog zullen beginnen met het Marmertoernooi.
 
Het probleem ligt m.i. bij het BSA, waar ook al doe je niet mee alle quests gelijktijdig worden gevuld, dat is dus heeeeeel veel meer data verkeer.
Ze hadden beter het BSA kunnen pauzeren en het probleem oplossen in plaats van een vast spelonderdeel uit te stellen.
 
De timer bij de wereldkaart telt af tot morgen 19.00, ik ga er dus maar van uit dat we morgen alsnog zullen beginnen met het Marmertoernooi.
Verlies ik dus 2 speelrondes, die ik helaas moeilijk in kan halen omdat de rest van de week minder tijd heb..... en niet te spreken over de kortere voorbereidingstijd tot het staal toernooi daarna.
 
ik kan me moeilijk voorstellen dat de NL server hier problemen zou gehad hebben. Er zijn hier niet genoeg spelers om een serieus probleem te veroorzaken (in mijn mening).
Het toernooi kan wel op beta, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen voor kleine servers zoals onze NL
 

DeletedUser2665

Guest
ik kan me moeilijk voorstellen dat de NL server hier problemen zou gehad hebben. Er zijn hier niet genoeg spelers om een serieus probleem te veroorzaken (in mijn mening).
Het toernooi kan wel op beta, dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen voor kleine servers zoals onze NL

Ik weet wel zeker dat de server problemen had/heeft. Heb gisteravond behoorlijk vaak moeten reloaden.
 

DeletedUser3012

Guest
belachelijke reden uitstel van een vast spelonderdeel
voor een super waardeloos avontuur; leuk hoor zo menu jammer dat de het nog steeds niet uit te zetten valt
totale prut prijzen
Ben ik het helemaal mee eens. Je verliest meer dan dat je uitgeeft.
Jouw antwoord is idd al bekend. Dat was het gisteren ook en een maand geleden ook al. Je kunt beter een bandje opnemen en dat steeds afspelen, ik hoef het niet te horen.

Ik vindt het BSA toevallig wel leuk en het kan me niet schelen wat er voor prijzen zijn, ik ga er altijd voor. Inno heeft verschrikkelijk zijn best gedaan om er iets leuks van te maken. Ze hebben geluisterd naar ons (ik bedoel ons, niet jou) en een prima idee uitgewerkt. Het concept is leuk en door dit menu een stuk beter te spelen. Chapeau voor Inno.
Oké, maar is jou mening dan wel goed? Als @PeeP dit op het forum zet, dan moet dat toch goed zijn? of is feedback tegenwoordig niet goed meer? Het is fijn dat jij het BSA wel leuk vind, maar daarvoor hoef je niet boos te worden op spelers die het niet vinden, of erover klagen. En... wie TF is ons!? Ga je nu dan een lijn trekken tussen spelers en een warm ONS neerzetten om jou en je elvenar vriendjes te representeren? Ja, het menu is inderdaad een heel stuk beter, en als DE BELONINGEN NIET ZO ENORM FLUT WAREN GEWEEST, was ik zeker gaan spelen, maar dat is iets waar inno nou net geen rekening mee houd. DE BELONINGEN ZELF! (mijn feedback word zelf ook een beetje boos, sorry, ik moet ff dimmen) En bij elke actie die je nu doet verschijnt er zo'n uitroeptekentje bij dat menuknopje. ELKE ACTIE! Wanneer worden de beloningen een keer beter!? Dan speel ik meteen mee, want IK VIND HET CONCEPT HARSTIKKE LEUK! Maar om nou het toernooi (waar je trouwens, voor veel minder moeite en vertraging veel waardevollere beloningen kunt winnen), uit te stellen voor het meest flutterige BSA in heel mensen en elfenheugenis vind ik echt belachelijk.
P.S. Ga maar narekenen. De beloningen wegen niet op tegen de moeite, tijd, en producties die je in dat avontuur hebt gestopt. Geef dan tenminste een mooie beloning, zoals de veiling ofzo, (oh nee, want dat was dierenmishandeling, mijn fout! ;)), of een mana/zaden gevend gebouw. JUIST WANT VROEGER WERDEN ER OOK NOG GEBOUWEN GEGEVEN IN EEN BSA verrrrrgeten! maar goed, dit is een P.S. dus nu moet ik kappen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Oké, maar is jou mening dan wel goed? Als @PeeP dit op het forum zet, dan moet dat toch goed zijn? of is feedback tegenwoordig niet goed meer? Het is fijn dat jij het BSA wel leuk vind, maar daarvoor hoef je niet boos te worden op spelers die het niet vinden, of erover klagen.

Natuurlijk mag iedereen zijn mening geven, dat moet @PeeP ook zeker blijven doen.

Overigens ervaar ik vaak wel een sterke neiging om er tegenin te gaan, hij weet op de 1 of andere manier goed tegen andermans haren in te strijken met zijn (niet zo neutrale) berichten en daar reageren anderen, waaronder ik zelf dan weer al dan niet negatief op.
 
Bovenaan