• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

toverspreukfragmenten

1601154812016.png


Ik heb niet direct een suggestie of idee, maar wil wel de vraag open gooien:
Ideeën graag wat er voor nuttigs in dit spel met die totale overdaad aan gele slingers gekocht kan worden.
 

Aeva

Chef
Wat heb jij er weinig :p

389K.png


Mijn voorstel zou zijn om een bijvoorbeeld de gevechtsgebouwtjes 2x2 in de Magische Academie voor een fors aantal 'slingers' bijvoorbeeld 5.000 of 10.000 te koop aan te bieden. Zou ik wel blij van worden.
 
Bekijk bijlage 5771

Ik heb niet direct een suggestie of idee, maar wil wel de vraag open gooien:
Ideeën graag wat er voor nuttigs in dit spel met die totale overdaad aan gele slingers gekocht kan worden.

Ga meer handwerken,
hier storten ze momenteel in gezien ik wekelijk meer gebruik dan ik binnenkrijg uit de toren.
1601178132108.png

Afgelopen event dan ook gebouwen gepakt om om te zetten naar spelfragementen.

Volgens mij was hier vorige week ofzo ook al een topic over. (al kan ik mij vergissen aangezien er topics zijn op alle fora)

Het "overschot" dat hier gepresenteerd wordt is helemaal niet zo groot als dat het lijkt.
Je kan dit ook bv toepassen op reguliere goederen.
Ik snap niet helemaal waarom deze topics steeds tevoorschijn komen, we klagen toch ook niet dat we "teveel" goederen, mana, zaadjes, orcs of weet ik veel wat hebben. waarom dat steeds die focus op fragementen?

Ik zou zeggen geniet van het feit dat je niet steeds hoeft te stressen hoe je nu weer aan voldoende fragmenten komt zoals een jaar geleden (voor de toren)
Toen was je gelukkig als je 20k fragementen had en moest je steeds overwegen of je het leuke recept wel of niet zou kunnen maken omdat het "teveel" fragmenten kost en moest je daardoor veel laten schieten, nu kan je gewoon lekker maken waar je zin in hebt zonder na te denken over fragmenten en al die leuke dingen steeds moet laten schieten.
 
Iedereen heeft duidelijk veel meer plezier in het modderen met beperkte hoeveelheden, zoals sentient en mana.
Maar ook daarover wordt geklaagd, kortom, het is nooit goed tenzij je elke keer precies genoeg hebt als je wat nodig hebt. :D

Dit laatste lijkt mee vooral een kwestie van balans, geen toren spelen als je teveel slingers hebt dus!
 
hoe in vredesnaam kom je aan zoveel zooi? ik gebruik MA nauwelijks en kom toch soms tekort.
Doe je elke keer de toren tot max?
mana=geen probleem. daar heb je DA voor.
sentient; kwestie van goede stad+tijd.
 
Toren doe ik elke week de 1e 2 levels.

Bultje maansteen-set gebouwen doet wonderen (of in dit geval, spreuk fragmenten en combinatie versnellers).
Nog nooit geteld hoeveel, maar de bult groeit terwijl ik vrijwel constant handwerk in de MA.

Combinatie versnellers blijven ongeveer constant, maar daar stuur ik ook op.
 
Idd meer handwerken. Valt zoveel uit die academie te halen.
Met een beetje geluk pak je regelmatig dia waarmee je als je voldoende hebt weer uitbreidingen van kan kopen.
Een mooie goedkope manier om je stad groter te maken.
 
Inderdaad ware het niet dat Inno een effectief medicijn in de maak heeft om alle groei te stoppen of volkomen nutteloos te maken :(

EDIT: Als je nog toernooi wilt spelen in ieder geval.
Spelers zijn creatief genoeg om er anders mee om te gaan. Als het niet linksom kan dan maar rechtsom.
 
Ik zit er niet echt mee en kom ook verder helemaal niks te kort. Ik handwerk wat voor mij nuttig is, ga niet van alles maken waar ik niks mee doe om van die gele slingers af te komen. Het was dan ook niet als klacht bedoeld. Ik ben gewoon benieuwd wat er aan ideeën opkomt.
 
Als je elke week 1-2 keer de toren opgaat, kom je vanzelf om in de toverspreukfragmenten. Al kan het opruimen van je inventaris zo af en toe wel helpen om de boel daar nog een beetje overzichtelijk te houden.
 
Als je elke week 1-2 keer de toren opgaat, kom je vanzelf om in de toverspreukfragmenten. Al kan het opruimen van je inventaris zo af en toe wel helpen om de boel daar nog een beetje overzichtelijk te houden.
Dat denkt iedereen omdat je ze daar als prijs krijgt, maar de echte bron zijn de maansteen sets, zeker als je er meer dan 1 van hebt staan. CrazyWizard heeft hier een keer aan gerekend, een set geeft meer fragmenten dan je kunt opmaken met de meegeleverde versnellers.
 

Aeva

Chef
Laten we zeggen dat als je elke week de toren tot de top beklimt én je hebt meer dan een maansteenset, dat je dan verdrinkt in de toverspreukfragmenten... Dus sommige spelers hebben heel veel van die fragmenten en anderen niet.
Blijft een feit dat er meer dan een paar spelers met veel van die fragmenten zitten waar ze wel iets mee zouden willen doen. Bijvoorbeeld iets heel begeerlijks met heel veel van die fragmenten in de MA maken.
 

Aeva

Chef
Minder boekenrollen op de wereld? :D
Mwah...
Ik dacht meer aan alle artefacten in de MA ook voor bijvoorbeeld 25.000 fragmenten (dus alleen fragmenten en verder helemaal niks) laten maken. Als er bijvoorbeeld drie beerrecepten zijn, dan een van de drie voor die hele berg toverspreukfragmenten, een van de drie ruilen voor andere artefacten en een van de drie voor restauratiespreuken.
 
Dat denkt iedereen omdat je ze daar als prijs krijgt, maar de echte bron zijn de maansteen sets, zeker als je er meer dan 1 van hebt staan. CrazyWizard heeft hier een keer aan gerekend, een set geeft meer fragmenten dan je kunt opmaken met de meegeleverde versnellers.
Klopt heb er 6 staan en dan ook nog eens 4 elke dag uit de MA en de 22+ die elke week uit de toren komen. Das ongeveer 100 versnellers per week. Maar die berg fragmenten blijft groeien en craft me helemaal het apezuur.
Zit boven de 300k fragmenten en als ik mijn 24 pagina's inventaris zou opruimen zou er zomaar nog eens 100k bij kunnen komen.

Mwah...
Ik dacht meer aan alle artefacten in de MA ook voor bijvoorbeeld 25.000 fragmenten (dus alleen fragmenten en verder helemaal niks) laten maken. Als er bijvoorbeeld drie beerrecepten zijn, dan een van de drie voor die hele berg toverspreukfragmenten, een van de drie ruilen voor andere artefacten en een van de drie voor restauratiespreuken.
Of een bijzonder gebouw uit de MA te winnen voor heel veel fragmenten of die alleen maar met fragmenten is te uppen.
 
Bovenaan