• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toren Der Eeuwigheid, Hoe werkt het en waarom is het goed?

Hallo,
Wij hebben deze morgen tussen 10 en 11 uur 2 nieuwe BS-leden binnen gehaald. Zij hebben respectievelijk de top en het Laboratorium al bereikt in de Toren. Maar zij denken dat zij geen prijzen zullen ontvangen. Klopt dat???
 

Aeva

Chef
Dat kun jij @Funkenschlag zien als AM voor de toren. Als ze niet in de gezamenlijke toren staan, dus niet. Staan ze er wel dan wel.
Als zij niet zichtbaar voor jou in de toren staan, ontvangen zij gewoon de individuele beloningen maar ze komen dan niet in aanmerking voor de BS-beloningen uit de paarse balk.
 
Zag dat er mensen geprobeerd hadden de rekenhulp te gebruiken, heb hem nu geupdate met de laatste 3 hoofdstukken.
als je zit dat ik dat vergeten ben kan je me altijd even een berichtje sturen. het kost me maar een paar tellen om de sheet te updaten maar moet er wel aan denken.
 
Vind het maar raar spel die toren, bij de ene account zoals net dus GEEN een kist en dan ook nog is een lullige prijs van diamanten. Bij een anderen account krijg je wel 5 kisten extra en aan het eind een Magische gebouw, raar spel. en dan tot kamer 1 he.
en zie nu heb ik zelfs 6 kisten gekregen en weer een paar diamanten in de laatste van kamer 1
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het een raar spel vinden, maar de mysterieuze kisten (goud, paars, wat dan ook) komen nu eenmaal met percentage kans naar voren. De ene week heb ik nauwelijks tot geen mysterieuze kisten en de andere week veel. Het liefste win ik elke week 4 dwergwapenkamers, maar dan gaat de plezier er ook van af. Het afwachten wat je uit de kist krijgt heeft ook wel wat vind ik persoonlijk.
Met plezier klim ik al vanaf H6 ofzo wekelijks de toren naar de top toe. De winst die het geeft aan tijdboosters, diamanten, magische gebouwen enz... is na mijn idee een goede "return on investment".
 
Bovenaan