Intern hielden we al lijstjes bij, maar binnenkort worden deze ook gepubliceerd,
Van een deel van de broederschappen heb ik al toestemming of afwijzing een ander deel ben ik nog op aan het wachten
Voor Wie:
Voor elk broederschap groot of klein die eenvoudig inzicht wil krijgen de samenwerking van het broederschap wekelijks over een lange termijn en dit makkelijk inzichtelijk wil krijgen.
Waar?: toernooi.crazywizard.info
Hoe? Vraag toestemming aan je (Aarts)magier, geef elke week tussen zaterdagavond 20:00 en zondag 12:00 de totaalscore door. je krijgt hiervoor een link van mij naar een google spreadsheet waar je deze gegevens (scores van leden) kan invullen. deze komen dan automatisch in mijn masterfile terecht waar ik deze eenvoudig verwerk tot een webpagina voor jouw gilde.
Voor meer info mail toernooi@crazywizard.info
Je gaat eerst naar je gilde
Daar selecteer je de toernooitab, het gaat om de scores die je hier ziet
Deze vul je op de de link die je gehad hebt in het rood gearceerde deel in.
Daar selecteer je de toernooitab, het gaat om de scores die je hier ziet
Deze vul je op de de link die je gehad hebt in het rood gearceerde deel in.
Wanneer: Elke zondagmiddag rond 12:00 tenzij ik RL verplichtingen heb word de website geupdate.
Wat krijg ik ervoor?: behalve zichtbaarheid van je broederschap, ook inzicht in of het steeds makkelijker gaat, moeilijker gaat en in welke toernooien je het makkelijk of moeilijker had.
Elke 9 weken herhaalt het toernooi zich en kan je dus terugkijken in welke week je het "makkelijk" had Deze grafieken zijn voor iedereen zichtbaar. en voor elke gilde uniek.
Je kan kiezen voor de "beperkte" of de "volledige" weergave.
Voorbeeld: Volledig
Voorbeeld: Beperkt
Feedback is welkom.
Veel toernooiplezier
-CW
Laatst bewerkt: