• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ter overdenking

DeletedUser3

Guest
Feedback, ook kritische is altijd welkom geweest. Didi zal dit ook beamen.

De feedback die je nu geeft is helaas een voorbeeld van feedback waar ik niet zoveel mee kan. Wie bedoel je met sommige? Als je vind dat je onderbouwde kritische feedback hebt gegeven en deze is verwijderd of je bent er op aangesproken, dan hoor ik dat uiteraard graag.
 

DeletedUser

Guest
@Desi Kritische feedback was idd welkom, maar de laatste tijd lijkt het toch minder welkom te zijn.

Bij bepaalde pijnpunten, o.a. het lange wachten op een nieuw hoofdstuk loopt de frustratie bij eind-tech spelers hoog op, vooral vanwege het gebrek aan informatie die wij hier op dit forum er over krijgen. Op het beta forum is hier meer over te vinden, dus proberen spelers die zowel hier als op de beta spelen, deze informatie hier toch door te geven. Het is dan ook vervelend dat er nu al meerdere topics hierover op slot zijn gezet (vanwege off-topic, niet volgens de regels quoten, e.d.). De informatie staat erg verspreid nu over meerdere topics, waar je dan niet eens meer op kan reageren.

Niemand die hier informatie vanuit de beta probeerde te delen had kwade bedoelingen, dus waarom steeds die topics erover op slot zetten?
Daarnaast zou het erg prettig zijn als er vanuit het InnoGames team ook hier informatie wordt gegeven over bepaalde onderwerpen, o.a. de redenen voor het uitstel van het nieuwe hoofdstuk. Dit zou al een hoop gedoe kunnen voorkomen (dan hoef ik tenminste niet te quoten, met het risico dat ik het niet volgens de regeltjes doe)
 
ik kom enkel op voor anderen , niet voor mezelf .

maar hoop wel dat het forum terug een traktatie van info en speluitleg van gevorderde spelers kan worden. en als het kan met een hoek af :p
 

DeletedUser3

Guest
Het punt over nieuwe informatie omtrent hoofdstukken is nogal lastig te geven door mij. Ja, ik ben op de hoogte van nieuwe hoofdstukken. Nee, ik weet ook niet wanneer ze komen. Er wordt vanuit alle community managers regelmatig naar gevraagd maar het is niet aan een enkele manager om die informatie te delen. Dit moet allemaal centraal geregeld worden want iedereen heeft recht op dezelfde informatie op hetzelfde moment.

Het feit dat verschillende topics over het zelfde onderwerp worden gesloten is om overzicht te houden. Als het goed is, zal er altijd eentje open zijn (vaak de eerste) waarin hierover gediscussieerd kan worden.
 
hola lees ik dit nu goed ,, hoofdstukken '' zijn er dan meerdere nieuwe rassen op komst . dan kijk ik daar al erg naar uit :)
 

DeletedUser

Guest
Het punt over nieuwe informatie omtrent hoofdstukken is nogal lastig te geven door mij. Ja, ik ben op de hoogte van nieuwe hoofdstukken. Nee, ik weet ook niet wanneer ze komen. Er wordt vanuit alle community managers regelmatig naar gevraagd maar het is niet aan een enkele manager om die informatie te delen. Dit moet allemaal centraal geregeld worden want iedereen heeft recht op dezelfde informatie op hetzelfde moment.

Het feit dat verschillende topics over het zelfde onderwerp worden gesloten is om overzicht te houden. Als het goed is, zal er altijd eentje open zijn (vaak de eerste) waarin hierover gediscussieerd kan worden.

@Desi ik bedoelde ook de informatie die Marindor ook op de beta meedeelt, met name over de redenen voor het uitstellen van het hoofdstuk.

De verschillende topics over hetzelfde onderwerp zijn ontstaan doordat er op het 1e en 2e gestarte topic een slot werd gezet. Dit slot werd niet gezet omdat er meerdere topics over hetzelfde tegelijkertijd liepen, maar vanwege moderatie-redenen die mij eerlijk gezegd niet duidelijk zijn. Er stond misschien een off-topic post in, maar ik begrijp niet waarom dat dan een hele discussie op slot gezet moet worden.
 
"Hallo Aiki,

Zojuist heb ik je post over het sprookje verwijdert.

Als je vragen hebt of opmerkingen over moderatie van het forum, dan kun je die via een persoonlijk bericht aan mij richten. Gelieve hiervoor niet off topic in andere threads posten of nieuwe threads hiervoor aanmaken.

Alvast vriendelijk bedankt,

Desi"

Meestal werkt het zo niet, als je met klachten over het geheel van de communicatie bij degene terecht moet die dat geheel bestiert.
 
"Hallo Aiki,

Zojuist heb ik je post over het sprookje verwijdert.

Als je vragen hebt of opmerkingen over moderatie van het forum, dan kun je die via een persoonlijk bericht aan mij richten. Gelieve hiervoor niet off topic in andere threads posten of nieuwe threads hiervoor aanmaken.

Alvast vriendelijk bedankt,

Desi"

Meestal werkt het zo niet, als je met klachten over het geheel van de communicatie bij degene terecht moet die dat geheel bestiert.
Uhhhhh?????
woordeloos, zielig eigenlijk.
 

DeletedUser222

Guest
"Hallo Aiki,

Zojuist heb ik je post over het sprookje verwijdert.

Als je vragen hebt of opmerkingen over moderatie van het forum, dan kun je die via een persoonlijk bericht aan mij richten. Gelieve hiervoor niet off topic in andere threads posten of nieuwe threads hiervoor aanmaken.

Alvast vriendelijk bedankt,

Desi"

Regelrechte censuur dit :mad:
 
OMG op wat trekt dat nu weer , zijn die vannacht buiten blijven zitten in diene sneeuwstorm of wa

het forum is echt aan het achteruit gaan op deze manier :mad::mad:
 

DeletedUser3

Guest
Wel heel grappig dat jullie allemaal aannemen dat het verwijderen van de post van @Aiki censuur is.
Zoals jullie allemaal zelf kunnen zien, heb ik het hele sprookje laten staan. De post van Aiki was echter in strijd met de forumregels en is daarom verwijderd. regelovertredingen worden nooit inhoudelijk publiekelijk besproken en dat ga ik ook met deze niet doen.

De aannames die gedaan worden en de stemmingmakerij gaan me eerlijk gezegd wel een beetje vervelen en schieten hun doel volledig voorbij. Ik wil met eenieder in discussie over alles wat er beter zou kunnen, maar op deze manier ga je echt heel weinig bereiken.

Net zoals ik de reactie van aiki waarin ze mijn bericht post zou kunnen verwijderen omdat ook dat niet mag (discussieren over sancties is immers niet toegestaan) maar om jullie allemaal een plezier te doen, zal ik dat voor deze keer niet doen.

Ik raad jullie allemaal aan om de regels nogmaals goed door te nemen voordat jullie hier weer gaan roepen dat er censuur gepleegd wordt. De regels zijn door jullie allemaal geaccepteerd op het moment dat je je hebt geregistreerd voor het forum.
 

DeletedUser3

Guest
@Didi1 Helaas is je vraag te algemeen om op te kunnen reageren. Maar in het algemeen geldt, mocht je problemen hebben met moderatie, neem dan contact met me op en geef aan om welke topics het gaat. Dan kan ik er ook naar kijken en aangeven wat de reden is geweest of eventueel met de moderator in gesprek gaan om aan te geven dat er iets niet goed is afgehandeld.
 

DeletedUser239

Guest
Desi, als jij wat nu gebeurt echt grappig vindt heb je apart gevoel van humor.
 

DeletedUser3

Guest
De meeste mensen die mij kennen, vinden mij best grappig. En alhoewel ik dit werk voor mijn plezier doe, neem ik het toch best serieus.
 

DeletedUser973

Guest
"Hallo Aiki,

Zojuist heb ik je post over het sprookje verwijdert. .

Even een opmerking over een gemaakte dt fout, als het even mag. Hieronder 2 voorbeelden.
Het sprookje is verwijderd.
Hij verwijdert het sprookje.
....dus geen -t- maar een -d- aub.

Wat ik vervelend vind, is dat het gene waarover het gaat niet meer te traceren is. Kan dat niet anders?
Elvenar is toch een sprookjeswereld, waarom moet een verhaaltje dan verdwijnen?

Als moderator heb je plichten, maar ik vind dat je niet steeds de puntjes op de -i- moet zetten. Als rechters dat zouden doen is heel onze democratie zoek.
Aan de reacties te lezen meen ik dat je wel degelijk die regels letterlijk hebt toegepast, zonder enige nuances.
Dus jammer dat ik het sprookje niet gelezen heb.
 
@Didi1 Helaas is je vraag te algemeen om op te kunnen reageren. Maar in het algemeen geldt, mocht je problemen hebben met moderatie, neem dan contact met me op en geef aan om welke topics het gaat. Dan kan ik er ook naar kijken en aangeven wat de reden is geweest of eventueel met de moderator in gesprek gaan om aan te geven dat er iets niet goed is afgehandeld.
dit is eigenlijk toch ook te gek voor woorden dat Didi1 middels het forum om reactie moet vragen over een eerder gestelde vraag om dan te horen dat deze te algemeen is! Al is de vraag dan mogelijk algemeen gesteld dan nog getuigt het van respect om dan antwoord te geven aan de persoon dat je die vraag niets kunt, maar niet op deze manier.
Sorry maar dit kan niet, totaal onzakelijk.
 

DeletedUser3

Guest
Even een opmerking over een gemaakte dt fout, als het even mag. Hieronder 2 voorbeelden.
Het sprookje is verwijderd.
Hij verwijdert het sprookje.
....dus geen -t- maar een -d- aub.

Wat ik vervelend vind, is dat het gene waarover het gaat niet meer te traceren is. Kan dat niet anders?
Elvenar is toch een sprookjeswereld, waarom moet een verhaaltje dan verdwijnen?

Als moderator heb je plichten, maar ik vind dat je niet steeds de puntjes op de -i- moet zetten. Als rechters dat zouden doen is heel onze democratie zoek.
Aan de reacties te lezen meen ik dat je wel degelijk die regels letterlijk hebt toegepast, zonder enige nuances.
Dus jammer dat ik het sprookje niet gelezen heb.

Ik kan, mag en wil niet inhoudelijk ingaan op de verwijderde post. Dat is een zaak tussen Aiki en mij en heb jij, grof gezegd, niets mee te maken.

dit is eigenlijk toch ook te gek voor woorden dat Didi1 middels het forum om reactie moet vragen over een eerder gestelde vraag om dan te horen dat deze te algemeen is! Al is de vraag dan mogelijk algemeen gesteld dan nog getuigt het van respect om dan antwoord te geven aan de persoon dat je die vraag niets kunt, maar niet op deze manier.
Sorry maar dit kan niet, totaal onzakelijk.

Ik ken Didi inmiddels al een aardige tijd en die kan prima voor zichzelf opkomen. Dat ik een post heb gemist kan gebeuren en daar heeft ze me vriendelijk en netjes op gewezen. Dat het antwoord je niet bevalt is helaas vervelend maar niet onzakelijk.
 
Bovenaan