• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: nieuw hoofdstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1132

Guest
op beta gaat het nieuwe hoofdstuk binnen enkele weken van start, normaal gaat het hier dan starten in december. dus nog eventjes geduld.... en dan terug veel spelplezier !!!
 

DeletedUser572

Guest
Baseer je dit op een nieuwe uitspraak op de beta of op oude info die al beschikbaar was?

Nvm, heb het gevonden op de beta server. Het is een officiele uitspraak. 'Een paar weken'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Baseer je dit op een nieuwe uitspraak op de beta of op oude info die al beschikbaar was?

Nvm, heb het gevonden op de beta server. Het is een officiele uitspraak. 'Een paar weken'.

Dat vraag ik me ook af, hoe kom je aan die info? een paar weken kan ook pas volgend jaar zijn, hoe weet jij dat zo zeker dat het in december zal komen?
Om eerlijk te zijn twijfel ik aan december, er komt nog een winterevenement aan dus ik vermoed dat het nieuwe ras of er net voor of er net na zal komen. Dus ik denk eerder november of januari.
 

DeletedUser572

Guest
"We're also not talking about ages, probably just a few weeks more but once we can share more specific information on that, we will"

Vertaling: We hebben het hier niet over een hele lang tijd, waarschijnlijk een paar weken. Maar wanneer we meer informatie voor jullie hebben zullen we die zeker delen.

Een paar weken (2-4 lijkt me dan) zal eindigen in December (vanaf moment van posten).
 

DeletedUser1796

Guest
We krijgen zeer zeker een kerst evenement (als ze die niet doen is het wel heel slecht) eerst.
Ik denk niet dat ze dan ook gelijk een nieuw ras erin gooien, zowel dan is het een kerstcadeau (ook wel leuk).
Dus het is een grote kans dat 2017 niet meer een nieuw ras krijgt, 2018 zal het jaar van het nieuwe ras worden :).
 
@Didi1
Helaas bevestigd dat mijn vermoeden dat ik al heel lang had. Alle extra tijd die ze hadden is gekropen in de mobiele versie van het spel waardoor de normale progressie stokt.
Zal niet ten goede gaan komen aan het spel omdat er door dat uitblijven spelers afhaken.
 

DeletedUser1132

Guest
niks aan te doen .... wachten op een nieuwejaarsgeschenk dan maar !!!
 

DeletedUser1592

Guest
@Didi1
Helaas bevestigd dat mijn vermoeden dat ik al heel lang had. Alle extra tijd die ze hadden is gekropen in de mobiele versie van het spel waardoor de normale progressie stokt.
Zal niet ten goede gaan komen aan het spel omdat er door dat uitblijven spelers afhaken.
Dit is niet juist, het mobiele team is een ander team dan het team dat zich met de normale progressie bezig houd.
 

DeletedUser

Guest
@Didi1
Helaas bevestigd dat mijn vermoeden dat ik al heel lang had. Alle extra tijd die ze hadden is gekropen in de mobiele versie van het spel waardoor de normale progressie stokt.
Zal niet ten goede gaan komen aan het spel omdat er door dat uitblijven spelers afhaken.

Wat ik begrepen heb, is dat er voldoende spelers moeten zijn op elke server die klaar zijn voor het volgende hoofdstuk. Ik geloof dat wij er al klaar voor zijn, maar andere kleinere servers nog niet helemaal.

Nu december nadert heb je natuurlijk het probleem dat een nieuw hoofdstuk met nieuwe strategieën erin altijd voor onverwachte bugs kan zorgen. Dus dit lanceren in een tijd waarin devs ook vakantie hebben, zou misschien nog meer frustratie opleveren.

Zit niet anders op dan geduld te hebben nu. Maar ik vind het wel jammer dat ik nu 3 grote events krijg in hetzelfde hoofdstuk. Event-gebouwtjes leveren daardoor niet veel meerwaarde helaas :(
 

DeletedUser990

Guest
Zal het in het broederschap door geven, dat ze nog even moeten wachten met nieuwe hoofdstuk.
Dus die paar weken in de nov. televiesie wordt dus paar maanden.
 

DeletedUser

Guest
Voor Avonturen geldt dat zeker ;)

Voor een event is het eigenlijk minder leuk. Ik was in het najaarsevent eigenlijk zo snel door de quests heen vanwege een overkill aan t1-dingetjes, dan ik na een paar dagen weer niets te doen had. :(
Behalve bij het Halloween event ff flink mopperen op een quest als "upgrade gebouw naar lvl 20" :eek:
 

DeletedUser1427

Guest
We raken hier wel off-topic, graag over het nieuwe hoofdstuk waarvoor dit topic is aangemaakt. Andere post niet gerelateerd over dit topic worden verwijderd.
 

DeletedUser222

Guest
Is er al bekend welk ras het nieuwe hoofdstuk gaat worden? Ben wel benieuwd eigenlijk:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan