• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: nieuw hoofdstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
De verveling begint toe te slaan en is al enkele weken zo. De events kunnen de verveling niet weg nemen.
Misschien maar eens uitkijken naar een ander spel . :(
Ik vrees dat dit bij iedereen zo is, en dat is exact waar ik ook voor gewaarschuwd heb bij het uitstel.
We gaan nooit aan genoeg eindspelers raken, als we het zo lang uitstellen, want tegen dan zijn de wachtende spelers al afgehaakt.

ik vraag me ook af wat zo'n lange periode betekend qua :diamond: besteden, volgens mij zijn de inkomsten voor inno nu ook aan het verlagen.
 
Ik vrees dat dit bij iedereen zo is, en dat is exact waar ik ook voor gewaarschuwd heb bij het uitstel.
We gaan nooit aan genoeg eindspelers raken, als we het zo lang uitstellen, want tegen dan zijn de wachtende spelers al afgehaakt.

ik vraag me ook af wat zo'n lange periode betekend qua :diamond: besteden, volgens mij zijn de inkomsten voor inno nu ook aan het verlagen.
wat dat voor de dia's betekent voor INNO vind ik van weinig importantie, het verlies aan spelers en mogelijk ook vrienden in het spel daarentegen vind ik wel ernstig
 

DeletedUser1427

Guest
Graag weer op het onderwerp waarvoor dit topic is bedoeld: Spel: nieuw hoofdstuk, concrete inhoud over dit onderwerp is gewenst in dit discussie topic. Mocht de behoefte ervoor zijn om filmpjes te plaatsen dan mag dit geplaatst worden in een aangemaakte topic met dat onderwerp op de hangplek. Andere filmpjes/plaatjes etc die hier geplaatst worden en die niets toevoegen over dit onderwerp worden verwijderd.
 

DeletedUser1592

Guest
LOL @Lionell Waar is je gevoel voor humor gebleven?

Er valt verder niets over het nieuwe hoofdstuk te schrijven, want het is er niet, en het komt er voorlopig niet.
In plaats van steen en been te klagen hierover, leek mij een dolletje wel op zijn plaats .... blijkbaar ook niet goed *zucht*
Lionell handelt comform de forumregels Als je filmpjes wilt plaatsen en daarmee aangeven dat je je verveelt kun je dit in de hangplek doen. Dit topic leent zich daar niet voor en is simpelweg niet toegestaan.Dus on topic blijven svp.
 
Kan je dan niet beter dit topic naar hangplek verhuizen of het sluiten?
Er valt hier helemaal nog niets over te discussieren aangezien we van nog niks op de hoogte gebracht zijn. Dus alles wat we zeggen zal offtopic zijn?
We kunnen sowieso maar de eerste info over het nieuwe ras pas verwachten over 'enkele weken'
 

DeletedUser

Guest
@Beldroth en @Lionell Ooit was het forum een gezellige ontmoetingsplaats voor alle spelers. Door de huidige superstrenge handhaving van de forumregels is het forum voor mij een zeer nauw keurslijf geworden. Ik kan hier niets meer mee, en zal mij daarom maar terugtrekken van het forum.

Aan alle Elvenarianen: ik ben altijd ingame te bereiken, want ik speel nog wel door
 

DeletedUser1427

Guest
Dit gaat totaal off topic en blijkbaar zijn de aanwijzingen van ons moderatoren moeilijk te hanteren. Wij moderatoren hanteren en leven de forumregels na en hopen met onze instructies jullie te helpen om deze regels hoog te houden.

Helaas delen wij mee omdat er geen nieuwe toevoegingen zijn aan dit onderwerp dat dit topic wordt gesloten.

@Beldroth en @Lionell Ooit was het forum een gezellige ontmoetingsplaats voor alle spelers. Door de huidige superstrenge handhaving van de forumregels is het forum voor mij een zeer nauw keurslijf geworden. Ik kan hier niets meer mee, en zal mij daarom maar terugtrekken van het forum.

Aan alle Elvenarianen: ik ben altijd ingame te bereiken, want ik speel nog wel door

Hou je aan de forumregels en belet je van uitingen die niet concreet zijn op het onderwerp, omdat de 'verveling' een totaal ander onderwerp is werden deze berichten verwijderd. Hierbij hanteren wij de forumregels, wij hebben dan ook vriendelijk verzoek gedaan om daarover een apart topic te maken.

Kan je dan niet beter dit topic naar hangplek verhuizen of het sluiten?
Er valt hier helemaal nog niets over te discussieren aangezien we van nog niks op de hoogte gebracht zijn. Dus alles wat we zeggen zal offtopic zijn?
We kunnen sowieso maar de eerste info over het nieuwe ras pas verwachten over 'enkele weken'

Er lopen anders 2 onderwerpen door elkaar in dit topic, het is aan de forumgebruiker om hier een topic over te maken met het correcte onderwerp zoals wij hierboven verzocht heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan