• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Communicatie Sollicitaties in een Broederschap

DeletedUser234

Guest
ah bedankt, het lag dus niet helemaal aan mij, er waren toch rode bolletjes bij het gilde schildje.
Het was ook hier op deze wereld ooit dat je als aartsmagiër een rood bolletje bij schildje had.
Dat is een bug, ik had zelfs een rood cijfertje bij mijn bs-schild. LOL

Ik hoopte stiekem dat het een melding van een sollicitatie was, maar helaas daar krijg je als bs nog steeds geen melding van.
deze is van mei 2018, dus toen zaten we er al op te wachten
 

Deleted User - 370874

Guest
Wat mij betreft ook… maar ik heb begrepen dat er altijd maar 3 polls tegelijk lopen (@Meesterslager ?), dus dit zal nog even moeten wachten...

De communicatie met Innogames loopt via de community manager,
Wel of geen poll laat ik dan ook graag over aan @DonFrank ,
Als de poll zou worden aangenomen zal hij voor de communicatie naar duitsland zorgen, hij heeft ook een beter inzicht of het idee enig kans van slagen heeft. mogelijk is het idee ergens al eerder geopperd en afgewezen om welke reden dan ook.
Dan heeft het ook geen zin om hier een poll uit te schrijven en valse hoop te creeeren dat er een kans is dat het idee ooit wordt uitgevoerd.
 

DeletedUser234

Guest
mogelijk is het idee ergens al eerder geopperd
zeker is het idee al eerder geopperd, maar in een tijd dat het team achter de schermen niet zo goed functioneerde als nu en in die tijd zijn er veel goede ideeën geweest, waar nooit iets mee gedaan is. Maar 1 voor 1 komen alle ideeën weer opnieuw voorbij en worden ze wel opgepakt, dus chapeau voor de werkwijze van dit team!
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb er voor plaatsing wel naar gezocht, maar kon het in elk geval niet meer vinden...
Ik heb ook gezocht, maar kon het ook niet vinden, dus ben blij dat je het opnieuw hebt geplaatst. Zodra er een poll komt, zal ik mijn stem uitbrengen!
 

Deleted User - 370874

Guest
Ik heb er voor plaatsing wel naar gezocht, maar kon het in elk geval niet meer vinden...

Een idee kan ook al besproken zijn op 1 van de vele elvenar servers,
Al deze ideeen worden aangedragen, centraal verzameld, opgeslagen, beoordeeld er verwerkt.
 
Bovenaan