Nou zo zwart wit is het niet.Laten we dan even vaststellen dat we hier in discussie zijn gegaan over gratis fantasiespullen in een gratis fantasiespel...
Scheve handel is altijd verkeerd onverschillig of iemand het aanneemt of niet. Blijft onverlet dat het iedereen vrij staat om te spelen zoals hij/zij dat wil en om zelf te beoordelen wat wel en wat niet acceptabele fantasie-handel is.
Er zijn honderden online gratis games met ruil/handel mogelijkheden. Ik beheer al ongeveer 20 jaar game-servers en ben ook game tester voor Disney geweest en elvenar is letterlijk de enige game die ik ken waar zo panisch word gedaan over "scheve" handel.
Mijn zoon lacht zich een breuk over deze discussie Wellicht is het de ietwat belegen gemiddelde leeftijd van de spelers in deze game die niet de dynamiek van in-game trading begrijpen. Nou is het voor mij ook moeilijk te bevatten hoe je 200 echte euro's uit kan geven voor een wapen in een game terwijl die er alleen grafisch anders uit ziet als de gratis versie in de game. Mijn zoon kan zijn virtuele wapens in het spel CS:GO letterlijk verkopen voor 4000 keiharde echte euro's.
PS, cs:go is ook een gratis game.
Laatst bewerkt: