• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: wanneer spreek je van een pushaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.
daar heeft 99% geen kaas van gegeten en VPN moet je voor betalen(zijn valsspelers vaak zoiezo al vies van) en proxies hebben of een grote vlag "ik ben een proxy" erbovenop staan, of ze zijn zo traag als een slak. dan is een private server uit een zeer klein datacentrum beter. die vallen minder op.

btw 2016? ik gebruikte die al in 1996.
 

DeletedUser

Guest
Komt er dus op neer dat hier niemand het achterste van zijn tong durft te laten zien, hoe er in zijn/haar broederschap wordt mee omgegaan. ;) Toch bedankt iedereen voor de reacties.
 
Wij hebben een vader en zoon in ons broederschap,
Heb hier geen problemen mee.

beide traden actief met de leden en hebben dezelfde tier 3 goederen.
Meerdere accountes binnen dezelfde gilde, liever niet, maar ik kan ook voorstellen dat als je nu net die goederen krijgt die je gilde hard nodig heeft?.. hoe reageren de leden dan?

Blijf erbij dat de oplossing toch via innogames geregeld moet worden, het is namelijk niet te handhaven op de huidige methode.
En Ja het spelletje draait op JOU computer, en niet op hun server. dus Proxies en VPN kebben totaal geen nut, ze kunnen de check namelijk op jou computer draaien en dan doorsturen ipv op de (web)server. is dat probleem ook opgelost. tenzij je z'n gekke cheater bent dat je 2 ISP abbonementen neemt, in dat geval cheat je raak, je betaald er grof voor.
 

DeletedUser68

Guest
Ik speel samen met mijn vriendin in de gilde
Iedereen heeft er profijt van ook nog eens .
Ze heeft toevallig 3 andere producties dan ik dus is makkelijk kunnen ook onderling ruilen netjes 1 op 1
In theorie zou ik samen met haar alleen verder kunnen spelen.
In de oude bs zaten meerdere paren samen
Nooit problemen mee gehad dit valt namelijk buiten push accounts

Als mensen met 10 accounts spelen in een gilde ik geeft ze gelijk is er schade voor het spel nee
Als de regel van 1 op 1 handel maar gebruikt word is er nergens een verschil dan 10 verschillende spelers
 

DeletedUser59

Guest
Enige manier voor spelers om te zien bij een andere speler of er sprake is van een push account is met KP punten doneren in wonderen. Wanneer iemand's score weken lang niet omhoog gaat en hij alleen bij 1 speler in meerdere wonderen stort (dus niet op zoek is naar scherven voor een specifiek wonder) dan weet je dat er gepusht wordt. Het probleem is dat de pushers dit kunnen vermijden door zo af en toe te bouwen en af en toe elders te doneren, dan wordt het al veel lastiger om het te bewijzen. Met goederen is het ook lastig, want je kan niet zien welke persoon iets aanneemt. Dat is aan de moderators om te controleren.

Persoonlijk heb ik geen probleem met meerdere accounts, zolang ze volwaardig bespeeld worden.
 

DeletedUser472

Guest
zal nog ff iets anders vertellen , vanaf dag 1dat elvenar open was heb jij met plakker-plak herhaals gedaan terwijl andere dit niet kondne doen alleen Jullie gilde toen wel, 3sessies van anderhalf uur per dag , weet je heoveel munten en vooraden en goederen dit oplevert op een dag zodat jij lekekr bovenaan stond eerste 2 maanden of zo ineens stopt plakker plak , en jij kreeg al zijn honderduizenden goederen , en hij ging naar foe spelen waar ie weer jou maatje daar is , dus ga niet zueren dat iemand teveel kptjes in ow krijg of niet zo snel vooruit ga wil niet zeggen dat ze vals spelen , heb geluk dat ik kptjes krijg maar ga echt niet controleren of ze elke dag puntjes vooruit gaan .


das een grote beschuldiging elfoggo maar ik weet niet waarom maar ik geloof je ik denk persoonlijk dat elke grote speler een techniek heeft hoe ze ver zijn gekomen de ene doet het netjes de andere via dias sommige vinden dit goed sommige slecht en natuurlijk de mensen met hun geheimen truckjes ik ken ze zelf niet maar ik weet dat ze er zijn dit was een goed voorbeeld van en heb zo vaak gehoord dat mensen het deden. dus ja inderdaad elfoggo als je het zo zegt vraag ik me af of hij ooit zo ver was gekomen als hij niet al die goederen munten en vooraden had gekregen

maar ik heb nog een laatste vraag en niet aan boko maar elfoggo

hoe kom je aan deze informatie ?
 
heee, ik groei ook niet of nauwelijks. omdat ik VAST zit.:mad:
En ik kies ervoor om de andere wondere niet te willen,omdat ik die ruimte wilde gebruiken voor andere gebouwen.
Dus ik ben ook NIET geïnteresseerd in die scherven.
Ik doneer bij wie ik het zelf wil. in en buiten de broederschap.
En daar zijn er veel meer van die daar zo over denken.
Dus NEE dat is totaal geen graadmeter.
En waarom iedereen nu ineens uitleg moet geven?
Is dat wel uitleg??? of verantwoording afleggen??
En wat volgt dan??? jullie goedkeuring of commentaar??
Ik zit op beiden niet te wachten.
Als je gewoon aan de regels houd behoeft dat geen verdere uitleg.
Daar hebben ze hier mensen voor om het in de gaten te houden en het te controleren.
En als jullie het niet eens zijn met hun aanpak...spreek hun dan aan en zit hier niet daarover zo te miepen.
Je bent dan toch echt op het verkeerde adres.
Ik zit er over na te denken om ook een citaat te nemen.
Zoals de waard is zo vertrouwt hij zijn gasten.
Ik sluit mij aan bij elffie en ben het ook strontbeu.
wat mij betreft mag dit topic wel gesloten worden.:cool:
 

DeletedUser66

Guest
Bij deze sluit ik ook dit draadje, en ik wil geen nieuw draadje meer zien. Wij bepalen of iemand eerlijk speelt of niet, daar hoeft geen discussie over te worden gevoerd op het forum.

De vorige keer heb ik ook aangegeven geen namen van spelers meer te willen zien hier. Voor klachten kan men zich wenden tot support via een ticket.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan