• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Pushaccount: wanneer spreek je van een pushaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vind het een beetje jammer dat jullie dit onderwerp gesloten hebben Er is nu eenmaal veel discussie over en ik vind het ook geen probleem dat Stefan dit aankaartte. Uiteraard hoeven we elkaar niet te besculdigen van vals spelen, gezien er door de makers nu eenmaal een vacuüm hieromtrent gecreëerd is.
Het probleem is dat je moeilijk kan oordelen wanneer iets een 'push up' account is. Ik heb een lid gehad in mijn BS, die stelde: er is hier nog een plaatske, dus ik maak hier een tweede account en dan kan ik met mezelf wisselen'. Ik heb dat geweigerd.
Waarom?:
- 2 accounts in hetzelfde broederschap is niet fair tgo de andere leden, mbt de handel
- als die persoon minder aktief wordt of compleet wegvalt, ben je eigenlijk 2 leden kwijt. Of als ie op vakantie is, hetzelfde.
- het is niet bepaald leuk chatten als je allemaal dezelfde leden hebt.. ;)
- mijn inziens gaat het hier duidelijk om een push up account.

Als iemand graag een account wil maken als mens én als elf, of in 2 werelden wil spelen, wat dacht ik de oorspronkelijke bedoeling was om dubbele accounts toe te laten in elvenar, mij geen probleem.

Maar niet samen in ons broederschap. :)
Ik heb weliswaar nog een lid met 2 accounts, maar dat is zo omdat het door de vroegere aartsmagiër werd toegestaan. Het zou niet fair zijn om dat gaan terug te draaien. Maar daar is iedereen in ons BS van op de hoogte.

Zo, het staat iedereen vrij om mij dood te stenigen omdat ik het niet wil in ons BS, maar het staat ook iedereen vrij om dan bij een ander BS te gaan. :)

In zekere zin is het een beetje jammer, dat er een vacuüm gecreëerd werd door de ontwikkelaars. zo is fairplay bvb helemaal in handen van de aartsmagiër gelegd.
 

DeletedUser

Guest
ja vind ook jammer dat topic was gesloten, wilde ff zeggen die namen die ik zei waren voorbeelden omdat ik weet dat mike en bia koppel zijn en dat lifesaver en rosegarden dat ook zijn en dat m d r en mono dezelfde zijn maar dat wil niet zeggen dat hun vals spelen toch omdat ze koppels zijn of 2de account hebben, daarom vond ik de beschuldiging van Stefan beetje te ver gaan dat top spelers vals spelen met goederen en ows , miss spelen kleindere met 10k punten of minder ook wel vals met 6 accounts weet je toch niet , ik kreeg vorige week iemand binnen die met 2 accounts in midden aarde zat en met de derde bij mij kwam is dat ook een vals speler dan ? miss kan dat weet je niet .maar als Stefan zo goed weet dat topspelers scheve handel zetten voor hun andere account maak screen en stuur het naar support maar ga hier niet op forum dit zeggen wil wel dat mods ff nadenken wat Stefan heeft gezegd en hem fff op aanspreken om in openbaar top spelers te beschuldigen . en voor de rest zeg ik hier niks meer over
 

DeletedUser

Guest
Stefan heeft eigenlijk niemand bij naam beschuldigd elf.. Mensen die zich topspeler voelen en aangesproken voelen.. ok.. das dan jullie 'gevoel'. Maar hij heeft niemand echt beschuldigd.. alleen gesteld dat ie het heeft vastgesteld dat er misbruiken zijn. En ik ben geen 'topspeler' maar ik heb dat dus ook ondervonden. Maar overal. Ongeacht 'topspeler of niet'. Omdat het eigenlijk is toegelaten, en de regels zichzelf tegenspreken in mijn opinie. Dat koppels samen spelen, daar heb ik geen problem mee. Dat kan je nooit vermijden. Maar dan heb je wel 2 aparte mensen. Mijn vrouw speelt ook bij ons, maar ze heeft wel haar Eigen account en Eigen laptop, en wij spelen onafhankelijk. Zij is meestal online als ik slaap en andersom. :) Maar dat noem ik dus fair play.. Dat mag geen invloed hebben op het BS. En scheve handel.. Nou, ik organiseer bij ons geregeld een soort 'event' in het BS, waarbij ik goederen weggeef. Is dat unfaire handel?? nee.. das teambuilding en teamspirit. :) Maar das ni wat Stefan bedoelde. ;) Bovenaan mijn lijstje staat nog alijd 'fair play' en das voor mij de noemer van alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser851

Guest
Goryn schrijft in een ander topic:

Spelers mogen meerdere accounts hebben, met die accounts in dezelfde broederschap zitten, en goederen handelen met die accounts.

Bij aanvang van het spel ben je verplicht om de Algemene Voorwaarden te tekenen en bij geschillen zal daar ook altijd op teruggevallen worden. Hier staat echter iets geheel anders:

§ 1 Geldigheid van de algemene voorwaarden, wijziging van de algemene voorwaarden
  1. 1.1 Bla bla bla bla

    De in het kader van de spellen geleverde diensten en prestaties, met inbegrip van bijvoorbeeld het tonen van uw profielpagina, deelneming aan forums, het tonen van door de gebruiker gecreëerde inhoud zoals teksten, foto´s, grafieken of films, het ter beschikking stellen van in-game systemen („diensten”), worden uitsluitend op basis van deze algemene voorwaarden geleverd.
Bla bla bla bla en dan staat er:
  1. Bij tegenstrijdigheden tussen deze algemene voorwaarden en de spelregels en spelinstructies hebben de algemene voorwaarden voorrang.

Verderop in de AGV onder punt 5 staat beschreven :
  1. 5.4 Als gebruiker mag u per spelwereld (een deel van een spel) slechts één account hebben. U kunt via de door u gedownloade apps en via de website van het spel op uw account inloggen. Meerdere accounts van u ("multi-accounts") binnen één spelwereld (via de gedownloade Mobiele App of de websites van de spellen) zijn verboden en kunnen met een onmiddellijke blokkering of een buitengewone opzegging van de licentieovereenkomst worden bestraft. Eventuele rechten van u zijn in een dergelijk geval uitgesloten.

Nu ben ik toch wel confuus. Zijn de Algemene Voorwaarden incorrect en daardoor ongeldig? Er staat zelfs geschreven dat "Eventuele rechten van u zijn in een dergelijk geval uitgesloten." Toe maar.

Of is de informatie op het forum onjuist? Zo ver ik weet gaan Algemene Voorwaarden áltijd boven alles.

Hoe zit het nu?
 

DeletedUser7

Guest
De AGV zijn in dit geval nog niet geupdate. In het begin waren meerdere accounts niet toegestaan, maar dat is later veranderd. Zolang wij zeggen dat het is toegestaan hoef je je nergens zorgen over te maken.
 

DeletedUser472

Guest
Stefan heeft eigenlijk niemand bij naam beschuldigd elf..

eigenlijk wel alleen monique en mona zij hij de rest niet maar hij zij wel dat bij de meeste top is dat ze meerdere account hebben (volgens hem)
 

DeletedUser

Guest
De AGV zijn in dit geval nog niet geupdate. In het begin waren meerdere accounts niet toegestaan, maar dat is later veranderd. Zolang wij zeggen dat het is toegestaan hoef je je nergens zorgen over te maken.

Dan vraag ik mij af of je met 2 accounts ook kps in je eigen Oude Wonderen mag doneren?
 

DeletedUser7

Guest
Tja, technisch gezien zou je dat kunnen zien als pushen, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat zo'n heel groot probleem is. Er zijn redelijk wat KP nodig voor een oud wonder en het helpt je lang niet zo veel vooruit als extra goederen.
 

DeletedUser68

Guest
of iemand nu een of 120 accounts zou hebben en met zichzelf handelen maakt geen verschil tussen een bs die met een speler handelt zolang de handel netjes 1 op 1 is maakt het niet uit en dat er kp geschonken word als iemand er 1000 euro of meer in heeft gestoken

En het wonder gebouw straks eerder op 20 staat heb ik geen last van hoor een wonder gebouw geeft geen ep
Daar hebben ze goed over na gedacht oh ja het geeft extra populatie of cultuur dat zal iedereen straks hebben

persoonlijk kan ik best begrijpen de bv de top of 20 noem maar op als ze er een account bijnemen ze hebben niks te doen
ik ken iemand met wel 4 accounts maakt toch niks uit
Het blijft een spel alleen moeten we ons niet zo druk maken erover werkt niet
Ik kan een dubbelaccount maken met een ander ip adress en dan
 

DeletedUser66

Guest
Stefan heeft eigenlijk niemand bij naam beschuldigd elf.. Mensen die zich topspeler voelen en aangesproken voelen.. ok.. das dan jullie 'gevoel'. Maar hij heeft niemand echt beschuldigd.. alleen gesteld dat ie het heeft vastgesteld dat er misbruiken zijn. En ik ben geen 'topspeler' maar ik heb dat dus ook ondervonden. Maar overal. Ongeacht 'topspeler of niet'. Omdat het eigenlijk is toegelaten, en de regels zichzelf tegenspreken in mijn opinie. Dat koppels samen spelen, daar heb ik geen problem mee. Dat kan je nooit vermijden. Maar dan heb je wel 2 aparte mensen. Mijn vrouw speelt ook bij ons, maar ze heeft wel haar Eigen account en Eigen laptop, en wij spelen onafhankelijk. Zij is meestal online als ik slaap en andersom. :) Maar dat noem ik dus fair play.. Dat mag geen invloed hebben op het BS. En scheve handel.. Nou, ik organiseer bij ons geregeld een soort 'event' in het BS, waarbij ik goederen weggeef. Is dat unfaire handel?? nee.. das teambuilding en teamspirit. :) Maar das ni wat Stefan bedoelde. ;) Bovenaan mijn lijstje staat nog alijd 'fair play' en das voor mij de noemer van alles.

Zijn bericht heb ik verwijderd. Het is niet toegestaan te klagen op het forum over andere spelers, hiervoor dient een support ticket te worden aangemaakt.
 
Ik ken andere spellen waar deze problemen speelden.

De regels daar waren heel simpel, mensen die spelen op hetzelfde IP(binnen een periode van bv 2 weken ivm vrienden die bij elkaar 1 keer gespeeld hebben) mogen niet met elkaar handelen.
1 account, 10 accounts 100 accounts, broer, zus, vader, moeder, man vrouw of wat dan ook. ben je meteen van al het gezeur en gezeik af, en heel makkelijk te traceren en te handhaven.

lijkt me veel makkelijker dan ja je mag meerder accounts hebben, en ruilen, maar niet pushen.
Dat is gewoon niet te handhaven.
 

DeletedUser

Guest
iedereen wil een game spelen , maar snap niet dat een gewone speler weer op forum gaat klagen over dubbel accounts , MODERATORS zeggen dat je meerder accounts mag , dus als iemand 4 accounts heeft heeft ie er 4 SO WHAT , doneren die alle 4 in zelfde wonder SO WHAT , voor sommige is ene online game een uitlaatklep om van het stressige gewone leven ff weg te zijn , maar toch moeten er spelers , ingame mensne beschuldigen van vals spelen , of hier op forum , vind klote dat ik geen copy kan doen op elvenar als ik tekst wil overnemen anders had 1 die in top 15 in klassement zijn naam al bij support geweest wegens vals beschuldigen van iemand , ga lekekr foe spelen daar kan je lekker vals spelen en laat me heir op elvenar met rust . dank u
 

DeletedUser68

Guest
als je het bericht bewaard hebt staat er een uit roep teken als ik mijn muis erop houd staat er deze speler melden ik vermoed dat het bericht dan naar support gaat naast het envelopje
 

DeletedUser

Guest
Zijn bericht heb ik verwijderd. Het is niet toegestaan te klagen op het forum over andere spelers, hiervoor dient een support ticket te worden aangemaakt.
zien topic opener staat er nog steeds goryn op andere topic
 

DeletedUser

Guest
Zijn bericht heb ik verwijderd. Het is niet toegestaan te klagen op het forum over andere spelers, hiervoor dient een support ticket te worden aangemaakt.
Ohw, ok Goryn, sorry, dat wist ik niet..
De bedoeling is ook ni om hier weer ruzie gaan te maken hè mensen, ik wou alleen maar aankaarten dat er hier een vacuum is, en dat het moeilijk is om de grens te trekken tussen een zgenaamd push up account en een 2de account. En ik vroeg mij af hoe andere broederschappen daar mee omgaan in hun groep.
Dat was het punt.
 

DeletedUser

Guest
en spelers gaan aanmelden omdat ze es iets gezegd hebben vind ik beneden alle peil.. Iedereen maakt wel es fouten. Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen! De mods hebben al ingegrepen, en dat is meer dan genoeg. :)
 

DeletedUser

Guest
Als het toegelaten is, speelt er dus niemand vals.
Je raakt sowieso toch niet in de top-5 zonder een pak diamanten uit te geven. Ook niet als je 100 accounts aanmaakt.
 

DeletedUser788

Guest
Ik ken andere spellen waar deze problemen speelden.

De regels daar waren heel simpel, mensen die spelen op hetzelfde IP(binnen een periode van bv 2 weken ivm vrienden die bij elkaar 1 keer gespeeld hebben) mogen niet met elkaar handelen.
1 account, 10 accounts 100 accounts, broer, zus, vader, moeder, man vrouw of wat dan ook. ben je meteen van al het gezeur en gezeik af, en heel makkelijk te traceren en te handhaven.

't is 2016; proxy-servers, VPN-servers, IP-software, wordt alleen al om beveiligings-redenen geadviseerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan