• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

parkeren van gebouwen

DeletedUser3614

Guest
hallo,

Wat ik heel erg is dat je gebouwen of objecten niet kan parkeren/ opslaan zodat je deze nu update kan verwijderen maar ook weer terug kan zetten.
Deze kosten veel goederen, munten,tijd,hamertjes en populatie's en in andere strategie spellen kun je dit wel en het zou wel net zo eerlijk zijn . ook met de prijzen die je kan halen in Quest/avonturen kun je deze 1 x plaatsen maar als je deze even niet meer nodig hebt bijv; omdat je je stad wil veranderen en ze even aan de kant wilt zetten dan ben je ze voorgoed kwijt,
en ook daar gaat veel energie in zitten van je zelf of van de gehele Broederschap , dus eigenlijk is het heel oneerlijk als je deze na verwijdering dan ook echt kwijt bent,

Zeker omdat ruimte altijd te kort schiet is dit vindt ik een vereiste
 

DeletedUser3614

Guest
ook is het een goede optie omdat ik een niet vechter ben ; heb ik de keuze gemaakt om Mijn Wapenkamers (5 op lvl15) vechtklooster lvl 5 oefenterrein lvl 15 af te breken , nu blijkt dat je de wapenkamers later in het spel met de orken nodig zal hebben en op dit moment zou het dan heel makkelijk zijn als je deze duren gebouwen weer terug kan plaatsen.

Of als je wel weer wil gaan vechten om deze net zo als je OW
's weer terug kan gaan plaatsen
 
je kunt - ipv alles vol te bouwen - juist ruimte vrij houden om ingrijpende wijzigingen van je stad te kunnen doen... een aantal spelers zetten elke plek die ze 'over' hebben vol met cultuur... terwijl vaak minder cultuur al volstaat.
 

DeletedUser3012

Guest
Het lijkt me eigenlijk niet zo realistisch.
Als ik de Eiffeltoren afbreek, kan ik hem ook niet even 'parkeren', om hem later weer zo goed als nieuw terug te zetten!
Dan moet ik hem ook eerst weer opbouwen
 

DeletedUser3614

Guest
Het lijkt me eigenlijk niet zo realistisch.
Als ik de Eiffeltoren afbreek, kan ik hem ook niet even 'parkeren', om hem later weer zo goed als nieuw terug te zetten!
Dan moet ik hem ook eerst weer opbouwen
wat een antwoord zeg !!!!!! slaat nergens op , zeg dan gewoon niks , ik vindt het heel zielig als mensen zo reageren dat doe ik bij jou toch ook niet. respecteer ieder zijn id en als je der niks op te zeggen hebt zeg dan niks
 

DeletedUser1427

Guest
wat een antwoord zeg !!!!!! slaat nergens op , zeg dan gewoon niks , ik vindt het heel zielig als mensen zo reageren dat doe ik bij jou toch ook niet. respecteer ieder zijn id en als je der niks op te zeggen hebt zeg dan niks

Spelers kunnen een idee goed of niet goed vinden, er kan dus kritiek komen op jouw idee als de speler een idee niet goed 'genoeg' vind. Dit idee wordt afgewezen en verplaatst naar het archief. Het idee over het parkeren van gebouwen is vaker voorgesteld, helaas is dit voorstel dan ook afgewezen door de ontwikkelaars.
 

DeletedUser3012

Guest
wat een antwoord zeg !!!!!! slaat nergens op , zeg dan gewoon niks , ik vindt het heel zielig als mensen zo reageren dat doe ik bij jou toch ook niet. respecteer ieder zijn id en als je der niks op te zeggen hebt zeg dan niks

Ik respecteer je idee, maar ik vind het onzin, zoals ik al zei. Ik geef gewoon mijn mening en dat is heus niet fout. Om heel eerlijk te zijn, zou ik het niet eens erg vinden als je 'dit bij mij ook' zou hebben gedaan. Ik vind jou reactie nogal boos overkomen (met de vele hoeveelheid uitroeptekens, en het woord zielig in deze context), en dat vind ik een beetje vreemd. Ik heb niets lelijks tegen jou gezegd. Ik heb alleen gezegd dat je, en dat is waar, de eiffeltoren (en als je liever de big ben of de euromast hebt: ook goed) niet zomaar weg kan zetten en daarna weer terug kan zetten. Je moet alles eerst afbreken, het dan misschien afbreken, ergens opslaan (als het dan al past), en hem later weer terug zetten. Dat kost je waarschijnlijk wel wat. Als je een gebouw verkoopt, is tie weg. gesloopt, las ik ergens anders. Ik snap de boosheid in je reactie niet. Het is volkomen onnodig, en geeft geen prettige sfeer aan de conversatie

Magicalbean
 

DeletedUser3012

Guest
ook is het een goede optie omdat ik een niet vechter ben ; heb ik de keuze gemaakt om Mijn Wapenkamers (5 op lvl15) vechtklooster lvl 5 oefenterrein lvl 15 af te breken , nu blijkt dat je de wapenkamers later in het spel met de orken nodig zal hebben en op dit moment zou het dan heel makkelijk zijn als je deze duren gebouwen weer terug kan plaatsen.

Of als je wel weer wil gaan vechten om deze net zo als je OW
's weer terug kan gaan plaatsen

Dit zou het wel heel erg makkelijk maken. Gesloopt is gesloopt, klaar. Pech, jammer dan.
 

DeletedUser3614

Guest
Ik respecteer je idee, maar ik vind het onzin, zoals ik al zei. Ik geef gewoon mijn mening en dat is heus niet fout. Om heel eerlijk te zijn, zou ik het niet eens erg vinden als je 'dit bij mij ook' zou hebben gedaan. Ik vind jou reactie nogal boos overkomen (met de vele hoeveelheid uitroeptekens, en het woord zielig in deze context), en dat vind ik een beetje vreemd. Ik heb niets lelijks tegen jou gezegd. Ik heb alleen gezegd dat je, en dat is waar, de eiffeltoren (en als je liever de big ben of de euromast hebt: ook goed) niet zomaar weg kan zetten en daarna weer terug kan zetten. Je moet alles eerst afbreken, het dan misschien afbreken, ergens opslaan (als het dan al past), en hem later weer terug zetten. Dat kost je waarschijnlijk wel wat. Als je een gebouw verkoopt, is tie weg. gesloopt, las ik ergens anders. Ik snap de boosheid in je reactie niet. Het is volkomen onnodig, en geeft geen prettige sfeer aan de conversatie

Magicalbean
Sorry voor mijn reactie naar jou , ik heb het nog eens na gelezen en inderdaad je bedoelde hier niks mee. ik denk dat ik die dag niet zo in mijn hum was . hier voor mijn exusses
 
Bovenaan