• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback HTML5

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Beste Elfen en Mensen,

Bij deze willen we jullie laten weten dat het vanaf nu mogelijk is om de HTML5 versie van het spel te spelen! Ga naar je Instellingen, vink de HTML5 instelling aan en sla je wijzigingen op om de HTML5 versie aan te zetten.

Het spel zal herladen en de HTML5 versie weergeven, tenzij je speelt op een niet-ondersteunde browser. In dat geval zal de Flash versie geladen worden. Je kan op elk moment het vinkje uitzetten om weer terug te keren naar de Flash versie.

Op dit moment worden de volgende browsers ondersteund:
  • Google Chrome (en alle browsers die op chromium gebaseerd zijn)
  • Mozilla Firefox
  • Opera

Zorg ervoor dat je je browser altijd naar de meest recente versie update, voor de beste spelervaring. We raden het aan om automatische updates voor je browser in te schakelen, zodat je altijd de meest recente versie van je browser hebt.

Ervaar je problemen met de HTML5 versie? Aarzel niet om dit ons te laten weten via de Supportdienst. Daarnaast horen we graag je feedback en vragen in het discussietopic!

We hopen dat jullie een geweldige tijd beleven in de magische wereld van Elvenar met de nieuwe HTML5 versie!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Vragen, problemen en feedback? Laat het hier achter, dan maken we er één pakketje van en geven we het door!
 
Het heeft een halfuur gewerkt, dan niet meer.
Terugschakelen lukt dan niet, zeker?

*Edit* Na verwijderen cache kan het weer.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2665

Guest
Voordat ik switch: kan ik tekst kopiëren in html5? En zo ja: hoe.
 
Maar wellicht is er een nieuwe omweg...

van het beta forum.
index.php
 

DeletedUser2665

Guest
Waarschijnlijk wel, heb geen idee want niet eens de moeite gedaan om het te proberen.

Ik zie ook behoorlijke beren op de weg om dit aan sommige leden van de BS succesvol uit te leggen :)

(edit: ik ga dit op een klein account eens uitproberen een dezer dagen)
 

DeletedUser3821

Guest
Ik kan in het overzicht van broederschappen niet meer op een broederschap klikken om zo de leden te zien of een bericht te versturen.
Dit werkt wel als ik weer terug ga naar Flash.
 
Momenteel lange laadtijden.
Het geflikker lijkt erger dan voorheen wanneer je nu een dialoogvenster opent (handel, productie, enzovoort, de achtergrond wordt minder helder en dan weer terug normaal).
Soms wordt je uit de chat gegooid ook al had je in dat venster geklikt en al een stuk tekst getypt, programma lijkt te reageren alsof je in je stad een hotkey gebruikt.
 

DeletedUser2665

Guest
Ik heb in geen enkele browser (Opera, Firefox, Chrome) last van flikkeren. Niet met venster open, niet met chatactiviteit.. op zich werkt het prima.
 

DeletedUser2349

Guest
Als de browser wordt geminimaliseerd (op de taakbalk) staat de onderzoekstijd stil. Zodra de browser weer wordt weergegeven gaat die onderzoekstijd als een gek aftellen om de tijd dat het op de taakbalk heeft gestaan "goed te maken".

Soms doen bepaalde geluidseffecten het niet meer na een poosje, vooral de "klik-geluiden" van bepaalde knoppen doen het dan niet meer. Dit kan (alleen) worden verholpen met een "refresh".

Kan het bericht van @Desi Boukerse bevestigen dat er niet op bs kan worden geklikt in de bs-ranglijst.

Met de chat opengevouwen wordt het scherm voor het overgrote deel zwart als er in het spel wordt gewisseld, tijdens de laadtijd, in de volgende situaties:
  • van stad naar wereldkaart
  • van stad naar onderzoeksboom
  • van wereldkaart naar onderzoeksboom
  • bij het bezoeken van de stad van een andere speler
Dit gebeurt niet bij het wisselen van onderzoeksboom naar wereldkaart, en sowieso niet als het chat-venster is opgeborgen.

PS Alles op 100% zoom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3121

Guest
Bij mij laad de onderzoekboom niet helemaal mee, alleen lijntjes, dus toch maar weer onder flash werken totdat het opgelost is
 

DeletedUser2349

Guest
Een verandering van de zoom levert bij mij een grappig plaatje op bij de onderzoeksboom.
Overigens herstelt e.e.a. als er heen-en-weer wordt "gescrolled", dus bijvoorbeeld even "hoofdstuk-hoppen" met de hoofdstuk-knoppen onderaan.
download.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan