• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: discussie over weigerbare opdrachten

DeletedUser

Guest
On topic: dit is al enkele keren voorgesteld, en dat gaan ze dus niet doen. Je zal missies moeten blijven weigeren als je enkel "de goede" wil doen.
 

DeletedUser7

Guest
Ja, dan wordt een groot deel van "de goede" opdrachten er uit gegooid of veranderd. Het is niet de bedoeling dat mensen een stad neerzetten die voornamelijk zijn inkomsten krijgt van herhaalbare opdrachten.
 

DeletedUser613

Guest
Ja, dan wordt een groot deel van "de goede" opdrachten er uit gegooid of veranderd. Het is niet de bedoeling dat mensen een stad neerzetten die voornamelijk zijn inkomsten krijgt van herhaalbare opdrachten.
o zo dacht dat we dan misschien dag opdrachte kregen oid.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga wel wachten tot het er is. Ik heb al 2 keer werkplaatsen gebouwd en weer afgebroken op basis van geruchten op dit forum. Niet nog eens hé.
 

DeletedUser68

Guest
Dit keer pakken ze het wel een stuk beter aan maar we vinden wel weer wat
heb 13 werkplaatsen en denk ze nodig te hebben straks
 
Ja, dan wordt een groot deel van "de goede" opdrachten er uit gegooid of veranderd. Het is niet de bedoeling dat mensen een stad neerzetten die voornamelijk zijn inkomsten krijgt van herhaalbare opdrachten.

never ending story,
Haal de questen dan maar weg, als je namelijk de beste weghaald,..... dan heb je weer nieuwe bete, het is een race to the bottom.

edit door Goryn: Dingen die op Beta worden gepost dienen niet hier te worden gepost. Spelers kunnen een account aanmaken op Beta om op dat forum te discussieren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een paar opmerkingen over bovenstaande:
- de provincies zijn niet oneindig. Wanneer verkennen meer dan 5,7 miljoen munten kost, zit je vast tot aan het volgende hoofdstuk. Toegegeven, het duurt wel een jaar of 2 om zo ver te raken.
- het is logisch dat fabrieken meer punten geven dan werkplaatsen. Anders moet je in het endgame de fabrieken weer vervangen door werkplaatsen, wat niet de bedoeling kan zijn.
- ik ben het eens met de auteur dat het mogelijk zou moeten zijn om meer relikwieën met vechten te pakken. In ring 10/11 moet je zo'n 70 à 80% onderhandelen, wat niet in evenwicht is.

(weer een beetje off topic, maar in discussies moet dat kunnen. Bij help of suggesties is het meer aangeraden on topic te blijven)
 
ik vermoed dat het de auteur gaat om get feit dat een werkplaats en een fabriek wel heel erg veel punten schelen, +- de helft.

het is op zich wel on-topic, het gaat er namelijk over waarom mensen dat questsysteem zo gebruiken als ze het gebruiken.
Daarnaast is het questsysteem natuurlijk gewoon een manier om de tijd te doden tussen het wachten door.

Het excessive klikken dat heirmee gepaard gaat creert natuurlijk wel een RSI probleem.
Het zijn echter natuurlijk niet alleen de questen, na een ronde burenhulp voel ik meteen me rechter wijsvinger weer opspelen (RSI probleem dat ik +-3 jaar geleden heb opgelopen na ook teveel klikwerk in een ander spel)
 

DeletedUser59

Guest
never ending story,
Haal de questen dan maar weg, als je namelijk de beste weghaald,..... dan heb je weer nieuwe bete, het is een race to the bottom.

De goederen quest weghalen is iets waar o.a. ik al meerdere keren om heb gevraagd, omdat het ongelimiteerd munten en voorraad oplevert. Dat deze verwijderd wordt is juist heel erg goed. De huidige situatie maakt het veel te makkelijk. Vandaar dat Lord Jirre 'de goede' ook tussen aanhalingstekens heeft staan.

Wat betreft je spoiler, ik ben het alleen eens dat het vechtsysteem te wensen over laat. Op dit moment heb je ook weinig aan de militaire wonderen. Als ik verder kijk zie ik een aantal dingen die niet kloppen, er is bijvoorbeeld al een max in provincies.

Meer punten aan werkplaatsen geven lijkt me juist geen goed idee. Als ik kijk naar het verschil tussen werkplaatsen en fabrieken in punten, dan lijkt mij dat prima. Extra huizen / werkplaatsen / wapenkamers levert weinig op in je stad, als je die meer punten geeft gaan mensen die alleen bouwen voor de ranking. Meer punten voor fabrieken lijkt me vrij logisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Het probleem met meer punten geven, betekent echter ook dat die punten ergens vandaan moeten komen. Je zou dus meer cultuur en/of woongebouwen moeten bouwen voor de werkplaatsen die je nu hebt. En aangezien de devs de ranking naar mijn idee niet de prioriteit geven wat betreft het balanseren van het spel, denk ik niet dat dat snel gaat gebeuren. Bovendien zou het nogal een probleem zijn voor iedereen die al werkplaatsen heeft staan.
Een eventueel alternatief zou het verkleinen van de werkplaatsen kunnen zijn. Dan moeten ze alleen nieuwe afbeeldingen creëren.
 

DeletedUser232

Guest
Veruit de meeste tijd spendeer ik aan het eindeloos weigeren van missies om een nuttige te vinden, zonder deze missies ben ik zeer snel door mijn coins en gereedschap heen dus ik voel dat ik gedwongen ben om het "weiger missie spel" te spelen.

Kunnen de missies niet gewoon op een rijtje in een lijst worden gezet en dat je dan de relevante missie zelf eruit pakt??? want het systeem zoals het nu is, is ronduit frustrerend en saai..

Klopt helemaal mee eens, heb ook al eens aangegeven dat als ze nou gewoon 10 opdrachten aanbieden mensen minder zullen skippen en ook langer online zullen zijn als de opdrachten een beetje goed uitvoerbaar zijn. Nu komen mensen maar ff online voor een rondje bh als je mazzel hebt, echt opdrachten achter elkaar afronden zit er niet bij.

Daarnaast MOET je wel opdrachten weigeren als je goederen op pijl wilt houden. Ik heb door omstandigheden tot 2 keer toe 3 weken lang gespeeld zonder opdrachten de skippen. Geloof me... dan zit je met een chronisch te kort aan hamertjes.

Al dat geklik met de muis is al zo hinderlijk bij bh geven, en dan ook met het skippen van de opdrachten. NEE dit spel is zeker niet RSI bestendig. De muisarm creeer je zo met dit spel!
 
De goederen quest weghalen is iets waar o.a. ik al meerdere keren om heb gevraagd, omdat het ongelimiteerd munten en voorraad oplevert. Dat deze verwijderd wordt is juist heel erg goed. De huidige situatie maakt het veel te makkelijk. Vandaar dat Lord Jirre 'de goede' ook tussen aanhalingstekens heeft staan.

Wat betreft je spoiler, ik ben het alleen eens dat het vechtsysteem te wensen over laat. Op dit moment heb je ook weinig aan de militaire wonderen. Als ik verder kijk zie ik een aantal dingen die niet kloppen, er is bijvoorbeeld al een max in provincies.

Meer punten aan werkplaatsen geven lijkt me juist geen goed idee. Als ik kijk naar het verschil tussen werkplaatsen en fabrieken in punten, dan lijkt mij dat prima. Extra huizen / werkplaatsen / wapenkamers levert weinig op in je stad, als je die meer punten geeft gaan mensen die alleen bouwen voor de ranking. Meer punten voor fabrieken lijkt me vrij logisch.

die questen waar je goederen kreeg waren idd een probleem, de questen waar je xx aantal goederen moet verzamelen heb ik totaal geen problemen mee.

Ongelimiteerd? ja natuurlijk, als je je helemaal suf klikt, dat was leuk in hoofdstuk 2, maar het totaal niet waard in hoofdstuk 4 en verder. paar minuten wachten en je halt met 1 klik meer uit je huizen.
Wel zijn ze leuk te combineren met het oogsten van je fabrieken. vooral na thuiskomst. quest op munten zetten, je huis legen, quest afronden, dan goederen quest, fabriek legen quest afronden, dan naar de hamer quest, werkplaats oogsten quest afronden en weer terug naar muntjes tot alles weer leeg is.

barrieres optrekken betekent echt niet dat het veel minder gaat worden, je gaat gewoon je stad alweer afstemmen op de questen.
Werkplaatsen op 3 uur nodig? zet een zwik kleintjes neer op 3 uur en gebruik die, andere fabrieken idem dito.

Ik wacht even de update af en zet me stad dan zo in dat ik gewoon zoals altijd maximaal randement haal uit me fabrieken / questen.
uiteindelijk haalt het nog steeds niets uit, tenzij de rewards 50 hamers ofzo worden of een andere rare actie. maar dan kan je de questen beter weghalen.

Er zijn genoeg opties door spelers aangedragen, bv maak questen meer dynamish en leuker. dan kan je ook de weiger knop wegmikken.
maar stop met questen die echt niemand wil doen, maar dan ook echt niet wil doen, voorbeeld: bouwer 250 tovenaressen, of de 24h questen (die waren alleen goed omdat de wiskunde zij dat lvl 1 fabriekjes de bom waren) en waarom heb ik 4!!! combat questen, 3x vechten 30kmunten + 2500hamers, 3x vechten 35k munten +2000 hamers, 4 relekwieen voor 45k munten en 2500 hamers en kopie 4 ontmoetingen voor 60k munten, dit kunnen er makelijk 1 of 2 zijn, scheelt al weer een bult geklik.
daarnaast heb ik dacht ik 3 elixer questen. enz.
 

DeletedUser59

Guest
Kan niet zeggen dat ik het met je eens ben CrazyWizard. Paar minuten wachten op huizen gaat niet, want de dwergenhuizen kan je pas na (geloof ik) een half uur weer innen na collectie. Daarnaast is het dan nog steeds niets wat je krijgt vergeleken met die missies (verzamel xx goederen + verzamel xx tier 1 goederen) steeds te herhalen.

Ongelimiteerd munten en voorraad is het niet waard? Dat zou betekenen dat er een betere manier is om er aan te komen dan de 'verzamel xx goederen' quest en die is er niet, tenzij jij iets weet wat ik niet weet.
 

DeletedUser68

Guest
ongelimiteerd munten voorraad heeft mij nu zoveel stoffen gegeven dat ik door de miljoen heen ben met niet alleen eigen stoffen
De questen aanpak gaat ook deze keer niet werken dat ben ik met je eens hier komen ook werkplaatsen op level 1 een het gereedschap vliegt de pan weer uit. heb 2 wissel questen dus ik gebruik 1 marmer fabriek op 24 uur en zet een quest op de verzamel 16k voorraden en 1 x 24 prodctie en zet de andere op verzamel 16 k voorraden oftewel 250 k munt per uur voor niks doen komt over een met het voorraden er bij elk uur 500 staal en 500 hout erbij gratis
oh ja het vechten ik zet een quest op verzamel 4 relikween en de ander voltooi 4 gevechten lol weer extra prijs


het is net de belasting hier leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker
 
Bovenaan