• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: discussie over weigerbare opdrachten

DeletedUser253

Guest
Ik heb tegenwoordig meer het idee dat ik het spelletje " weiger missies " speel dan dat ik elvenar speel.
Voor elvenar hoef ik maar een paar dingetjes aan te klikken en dan is het weer wachten.
Veruit de meeste tijd spendeer ik aan het eindeloos weigeren van missies om een nuttige te vinden, zonder deze missies ben ik zeer snel door mijn coins en gereedschap heen dus ik voel dat ik gedwongen ben om het "weiger missie spel" te spelen.

Kunnen de missies niet gewoon op een rijtje in een lijst worden gezet en dat je dan de relevante missie zelf eruit pakt??? want het systeem zoals het nu is, is ronduit frustrerend en saai.

En dan zul je misschien zeggen.. maar je hoeft niet missies te weigeren... maar dat is niet efficient en veel missies zijn gewoon niet rendabel of zinloos. En je hebt de extra materialen gewoon nodig om op een bepaalde tempo de kunnen blijven groeien.
 

DeletedUser7

Guest
Dat is allemaal vrij makkelijk opgelost door een paar extra werkplaatsen en huizen neer te zetten ;)
Dat zul je toch snel moeten gaan doen, want met de volgende update kun je bijna geen opdrachten meer eindeloos herhalen.
 

DeletedUser68

Guest
Het word inderdaad met volgende update een keer aangepakt zoals ik het voorstelde lol
Ik had hem alleen met 1 uur nu is het 3 uur ook goed.
En gebruik nu deze laatste 4/5 dagen om zeker werkplaatsen te bouwen straks is het echt nodig.

En dat er vele missies zinloos zijn GEEF IK MET GROTE LETTERS TOE
En kom hier over een paar dagen op terug met een nieuw topic
 

DeletedUser613

Guest
Dat is allemaal vrij makkelijk opgelost door een paar extra werkplaatsen en huizen neer te zetten ;)
Dat zul je toch snel moeten gaan doen, want met de volgende update kun je bijna geen opdrachten meer eindeloos herhalen.
Waar staat dan info over de nieuwe updat zie bij aankondigen nog niks??

Je moet gewoon ff geduld hebben met de missies af en toe sla ik er 1 over.
 

DeletedUser7

Guest
Ik speel ook nog op de Beta, daar komen de updates een week eerder zodat mensen ze kunnen testen voordat ze naar de andere werelden komen.
 

DeletedUser68

Guest
Even een beetje ander topic is het niet mogelijk voor onze moderators om die info eerder te geven aan spelers op de Nederlandse server
zodat ze iets meer weten
Nu zijn ((( misschien))) de gildes met moderators en spelers die op beta ook spelen beter geïnformeerd.
Onze gilde heeft wel heel veel spelers op beta lol maar gaat om de rest
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59

Guest
Kunnen de missies niet gewoon op een rijtje in een lijst worden gezet en dat je dan de relevante missie zelf eruit pakt??? want het systeem zoals het nu is, is ronduit frustrerend en saai.

Hopelijk komt dat ooit een keer, gelukkig nu nog niet met de huidige herhaalbare missies . Dan zou het helemaal makkelijk zijn om ongelimiteerd munten/voorraad te krijgen. De komende update van beta maakt al een groot verschil (als die ook hier komt), ik hoop alleen nog op wat interessantere missies en beloningen (random met kleine kans op scherf bijvoorbeeld).
 

DeletedUser253

Guest
Dat is allemaal vrij makkelijk opgelost door een paar extra werkplaatsen en huizen neer te zetten ;)
Dat zul je toch snel moeten gaan doen, want met de volgende update kun je bijna geen opdrachten meer eindeloos herhalen.

hmm ok ik ben benieuwd hoe dit uit gaat vallen dan. En ja ik zou dan misschien wel 2x zoveel werkplaatsen neer moeten zetten en ik heb er nu 8 van lvl 10 en dat was voorheen nog voldoende. ik heb al geen cultuur of bewoners over voor extra werkplaatsen, laat staan voor meer huizen/cultuur EN werkplaatsen. Ik heb echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen eerlijk gezegd :p ik bouw al alleen maar fabrieken waar ik bonus voor heb om ruimte en bewoners/cultuur uit te sparen. Ik heb het gevoel dat alles een beetje uit balans aan het raken is en dat je simpelweg niet de ruimte hebt om alle benodigdheden te bouwen.

Hopelijk komt dat ooit een keer, gelukkig nu nog niet met de huidige herhaalbare missies . Dan zou het helemaal makkelijk zijn om ongelimiteerd munten/voorraad te krijgen. De komende update van beta maakt al een groot verschil (als die ook hier komt), ik hoop alleen nog op wat interessantere missies en beloningen (random met kleine kans op scherf bijvoorbeeld).

Ja dat zou het inderdaad makkelijker maken want ik meen te herinneren dat er eerder een moderator in een post had gezegd dat het herhalen van missies zo bedoeld was. Vandaar die suggestie om het dan in ieder geval overzichtelijker te maken, of alleen nuttige missies erin te zetten.
Maar als ik het goed begrijp gaat het zoiezo niet/weinig mogelijk zijn om nog te herhalen in de nieuwe update .

Waar staat dan info over de nieuwe updat zie bij aankondigen nog niks??

Je moet gewoon ff geduld hebben met de missies af en toe sla ik er 1 over.

Ja maar er staan gewoon erg veel zinloze missies bij die ik nu maar ff niet ga opsommen als het dalijk toch gaat veranderen.. maar bijv zo'n missie waarbij je een grondstof moet maken die 24uur duurt en 8000 voorraden moet verzamelen.. dat duurt dus zeeeer lang en voor de 3000 gereedschappen en nog wat goud die je als reward krijgt is dat de tijd die het nodig heeft gewoon echt niet waard.. met 3000 gereedschappen kun je echt helemaal niets. Ik had de missies geteld en het zijn er 25 in totaal nu daar zitten er aardig wat bij die gewoon samengevoegd zouden kunne worden. Bijv je hebt die missies voor fabrieken/werkplaatsen/gebouwen naar lvl 6 of hoger.. nouja dat is bijna 3x dezelfde missie, of train 100 eenheden en train 200 eenheden zijn allebei aparte missies dat kan ook gewoon 1 train eenheden missie zijn.
 

DeletedUser613

Guest
8000 voorraden verzamelen is zo gedaan en al helemaal als je die net heb voordat je burenhulp geeft dan heb ik halverwege de Broederschap helpen al gehaald.
Ben erg benieuwd hoe ze dat dan gaan aanpassen in het spel dat het niet meer kan.
 

DeletedUser253

Guest
8000 voorraden verzamelen is zo gedaan en al helemaal als je die net heb voordat je burenhulp geeft dan heb ik halverwege de Broederschap helpen al gehaald.
Ben erg benieuwd hoe ze dat dan gaan aanpassen in het spel dat het niet meer kan.
Ja maar de grondstof die je moet produceren kost 24uur dus het maakt niet uit dat je die voorraaden in 5 minuten hebt, dan blijven er nog steeds 23uur en 55 minuten over voordat je die missie kan afronden, alleen voor een magere reward.
 

DeletedUser613

Guest
Ja maar de grondstof die je moet produceren kost 24uur dus het maakt niet uit dat je die voorraaden in 5 minuten hebt, dan blijven er nog steeds 23uur en 55 minuten over voordat je die missie kan afronden, alleen voor een magere reward.
Ja dan wel je heb ook een missie dat je alleen 8000 voorraden moet hebben dacht dat je het over 2 verschillende opdrachten had.
 

DeletedUser7

Guest
@mike2910 We kunnen helaas de aankondigingen niet eerder doen, want niet alles wat op de beta word doorgevoerd komt ook op deze wereld. Zo had je bijvoorbeeld een tijd de "een keer weigeren per 24 uur" update op de Beta, maar die kwam nooit naar hier. En soms worden dingen ook uitgesteld, wat voor veel spelers ook vervelend is, aangezien ze wel naar de updates uitkijken. We willen niet zeggen van "Ja, volgende week krijgen jullie dit" om vervolgens te moeten zeggen dat het niet door gaat.

@Juvator Ik heb je stad niet gezien, maar misschien heb je te veel fabrieken? Want als je van alles te kort hebt, dan heb je te veel nodig.
 

DeletedUser68

Guest
Daar heb je eigenlijk gelijk in.
Anders zouden de spelers een scheef gezicht krijgen naar de moderators .
Even niet verdere gedacht:oops::oops::oops:
 

DeletedUser253

Guest
@Juvator Ik heb je stad niet gezien, maar misschien heb je te veel fabrieken? Want als je van alles te kort hebt, dan heb je te veel nodig.

Ja dat lijkt mij de enige mogelijkheid, ik heb 3x marmer lvl 11, 3x edelsteen lvl 7 en 3 x kristal lvl 10 en 2x elixer lvl 7 en 5.
Ik zal van de week eens een screenshot maken van mijn stad en een topic maken en dan eens kijken wat meer ervaren spelers er van te zeggen hebben, en kijken wat ik beter kan doen. Ik zit nu op 19,800 punten~
 

DeletedUser613

Guest
Ja dat lijkt mij de enige mogelijkheid, ik heb 3x marmer lvl 11, 3x edelsteen lvl 7 en 3 x kristal lvl 10 en 2x elixer lvl 7 en 5.
Ik zal van de week eens een screenshot maken van mijn stad en een topic maken en dan eens kijken wat meer ervaren spelers er van te zeggen hebben, en kijken wat ik beter kan doen. Ik zit nu op 19,800 punten~
Je kan zoiezo je niet bonus fabrieken slopen dat is een dure productie waar je niet veel voor krijgt, die kun je wel met handelen verkrijgen.
 

DeletedUser253

Guest
Je kan zoiezo je niet bonus fabrieken slopen dat is een dure productie waar je niet veel voor krijgt, die kun je wel met handelen verkrijgen.
Nou die elixer is dus niet bonus maar die heb ik dus een paar dagen terug geplaatst omdat elixer in mijn broederscahp en omgeving dus echt extreem moeilijk te krijgen is. En heb ik bij wijze van test die weer neer gezet om te zien of het helpt.
 

DeletedUser

Guest
Als het wordt zoals op de beta, dan kan je met 12 werkplaatsen nog steeds elke 3 uur 6 rondjes gaan weigeren. Ik weet niet of dat echt een vooruitgang is... Je zal wel een pak minder voorraden krijgen. Maar het is voor alle spelers gelijk. Als je niet genoeg voorraden meer hebt om je fabrieken te laten draaien, dan sloop je er toch een paar, en zet je werkplaatsen bij.
 

DeletedUser253

Guest
Als het wordt zoals op de beta, dan kan je met 12 werkplaatsen nog steeds elke 3 uur 6 rondjes gaan weigeren. Ik weet niet of dat echt een vooruitgang is... Je zal wel een pak minder voorraden krijgen. Maar het is voor alle spelers gelijk. Als je niet genoeg voorraden meer hebt om je fabrieken te laten draaien, dan sloop je er toch een paar, en zet je werkplaatsen bij.

ik maak er nog wel eens een apart topic voor met screenshot want we zijn wel erg offtopic aant raken hier ;)
 
Bovenaan