• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

online zichtbaarheid bs-leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1427

Guest
Op de chat is het niet langer zichtbaar wie van de BS online is (d.m.v. /who). Wellicht is het mogelijk om dit in het scherm 'broederschap' d.m.v. een rood/groen bolletje achter de betreffende naam zichtbaar te maken?

Bedankt voor je idee. Een online functie voor broederschapsleden wordt niet geïmplementeerd in het spel, dit wordt gezien als niet realiseerbaar. De ontwikkelaars zijn niet van plan dit idee in het spel toe te voegen. Wij adviseren om via de chat (en voor browser spelers) de berichten wellicht te vragen of er spelers momenteel actief zijn.
 

DeletedUser2665

Guest
Bedankt voor je idee. Een online functie voor broederschapsleden wordt niet geïmplementeerd in het spel, dit wordt gezien als niet realiseerbaar. De ontwikkelaars zijn niet van plan dit idee in het spel toe te voegen. Wij adviseren om via de chat (en voor browser spelers) de berichten wellicht te vragen of er spelers momenteel actief zijn.

Lekker kort door de bocht.
 

DeletedUser234

Guest
dit wordt gezien als niet realiseerbaar.

niet realiseerbaar = onmogelijk om te realiseren
Is dat zo?????????

Of wil men niet? Kan ook, is ook een goede reden en klinkt aannemelijker dan 'onmogelijk'. Ik geloof dat waar een wil is, een weg is.
 

DeletedUser1427

Guest
niet realiseerbaar = onmogelijk om te realiseren
Is dat zo?????????

Of wil men niet? Kan ook, is ook een goede reden en klinkt aannemelijker dan 'onmogelijk'. Ik geloof dat waar een wil is, een weg is.

Zoals al genoemd is het niet realiseerbaar, het zou vast mogelijk zijn om zoiets toe te voegen. We noemen het niet realiseerbaar, ook omdat de ontwikkelaars dit idee niet gaan/willen oppakken ;)
 

DeletedUser234

Guest
Oké duidelijk, net zoals het draaien van objecten....het kán wel, maar men wil dat niet voor dit spel....en dat recht hebben ze natuurlijk. :)

Bedankt voor de verduidelijking @Lionell
 
Waarom moet je het persee kunnen zien of iemand online is of niet?
Het is bijna onmisbaar in een actief bg; even snel kijken wie er online is om een kp-deal te maken, zoals eerder benoemd voor badges, voor kp-jagers; om te zien of er uberhaupt genoeg online zouden kunnen zijn en ga zo maar door. We missen het ontzettend in beta, maar ook daar wordt weer niet naar ons geluisterd. Hopelijk ziet men hier in dat we de functie wel belangrijk genoeg is om actie te ondernemen. Zo niet; dan is het wederom een actie die actieve spelers benadeelt.
 

DeletedUser234

Guest
Wat voor mij een veel grotere rol speelt nog is, ik krijg het idee dat ik alleen ben, het gevoel van samen is weg. Zelfde als dat je met andere mensen in een ruimte zit, al zeg je niks, dat ze er zijn is genoeg. Heb nu continu het gevoel dat ik alleen zit.

Ik kom minder online en blijf vooral ook minder lang online, omdat ik het social-game gevoel niet meer heb. :(
 

DeletedUser2432

Guest
wat is nu het probleem van /who!!! Tuurlijk kun je een chat sturen etc etc, maar het was gewoon makkelijk, anders zouden zoveel spelers het toch niet missen?
begrijp steeds die veranderingen niet.... verandering of aanpassing prima, maar dan liefst wel ten voordele van het spel en de gebruiker.....
mijn buurtjes proberen het regelmatig..... zal nu doorgeven dat het dus niet terugkomt o_O
 
Begrijp ik nu dat de functie van privechatten en de /who functie niet meer terug komen terwijl ze er wel waren? Heel vreemd. Het is een goede extra functie die nu opeens verdwijnt? Of begrijp ik het verkeerd?
 

DeletedUser2665

Guest
Het is duidelijk niet willen en geen niet kunnen. Gezien het feit dat het kón op een oude server maakt dit overduidelijk. En ook dat het bij andere spellen/chats ook werkt. Een motivatie had behoorlijk verschil kunnen maken in de manier waarop het bij spelers overkomt. Nu heb ik het gevoel dat er gedacht wordt "Lekker belangrijk, de mening van die spelers. Mij te veel werk".
 

DeletedUser1427

Guest
Dit idee is afgewezen, wij verzoeken mocht je feedback hebben betreft online tonen van je bs-leden om dit te uiten in onze feedbacktopic: Release 1.57 , dit topic gaat dan ook op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan