• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.57

DeletedUser3012

Guest
Er staat:
Spirituele goederen zijn nu beter gesorteerd in het Handelsgebous.Sentient
Ik vraag me af of Sentient er ook achter moet?
Altijd goed om het even te melden niet?
 

DeletedUser990

Guest
Er staat:
Spirituele goederen zijn nu beter gesorteerd in het Handelsgebous.Sentient
Ik vraag me af of Sentient er ook achter moet?
Altijd goed om het even te melden niet?

gebous lijkt me gebouw. Maar ja wie ben ik?
 

DeletedUser2114

Guest
Sentient is nog van het Engelse origineel, dus dat moet waarschijnlijk nog weg. Gebous lijkt mij inderdaad ook gebouw :) Maar dit gaat niet echt over de inhoud. Ik ben in ieder geval blij dat we Oude Wonderen kunnen gaan gebruiken in de app! :)
 
Ik moet zeggen dat communiceren niet jullie sterkste kant is.
Het spel is prima en uitdagend.
De manier waarop het in de markt wordt gezet laat te wensen over.
Mijns inziens ontbreekt er iemand die van boven de vinger aan de pols houdt.
Wees duidelijk richting de mensen die jullie spel spelen.
Het is niet erg dat er eens iets mis gaat maar communiceer dat dan op een duidelijke manier.
Ik heb zelf genoeg geprogrammeerd om te weten dat foutloze software niet bestaat.
Dus als jullie iemand zoeken om jullie team aan te vullen en die persoon krijgt ook zeggingskracht dan bied ik me bij deze aan!
 
De animatie van het Spookkerkhof is niet verbeterd op mijn ipad.
Wat betekent het dat de Oude Wonderen "handmatig" moeten worden toegevoegd???
Wie doet dat dan?
Ik?
Jullie?
Of........

Inderdaad wie voegt de Oude Wonderen "handmatig" toe?? Snap t niet zo goed werkt namelijk niet. Als ik het zelf moet doen zie ik graag een beschrijving van hoe ik het moet doen.
 

DeletedUser1427

Guest
De animatie van het Spookkerkhof is niet verbeterd op mijn ipad.
Wat betekent het dat de Oude Wonderen "handmatig" moeten worden toegevoegd???
Wie doet dat dan?
Ik?
Jullie?
Of........

De update release 1.57 is nog niet beschikbaar voor de app versie, het vermoeden is dat de update morgen beschikbaar is, na het updaten van de app versie zou het probleem opgelost moeten zijn.
 
Inderdaad wie voegt de Oude Wonderen "handmatig" toe?? Snap t niet zo goed werkt namelijk niet. Als ik het zelf moet doen zie ik graag een beschrijving van hoe ik het moet doen.

Ik vind het ook een beetje onhandig gezegd, maar ik denk dat ze bedoelen, dat je de oude wonderen natuurlijk zelf moet bouwen. De functie van de oude wonderen wordt nu alleen toegevoegd aan de app. Je krijgt ze na de release niet opeens in je stad en je moet ze eerst zelf 'handmatig' bouwen. Tenminste zo vatte ik het op. Maar misschien denk ik weer te simpel.
 
Heb de app gisteravond wel kunnen updaten maar kan de runen nog niet vinden. Er staat bij de app ook wel versie 1.57. Worden de runen en zo apart toegevoegd voor app.
 

DeletedUser1592

Guest
Heb de app gisteravond wel kunnen updaten maar kan de runen nog niet vinden. Er staat bij de app ook wel versie 1.57. Worden de runen en zo apart toegevoegd voor app.
De oude wonderen zullen waarschijnlijk pas in de loop van komende week in de app worden geactiveerd.
 

DeletedUser1592

Guest
Ik heb in de releasenotes een kleine aanpassing gedaan, aangezien het zinnetje over het activeren van de oude wonderen een beetje onduidelijk was. Je hoeft dus niets zelf te activeren, de oude wonderen worden in de loop van komende week door het developement team in de app geactiveerd. De aangepaste zin kunnen jullie in de releasenotes lezen.
 
Het lijkt er op dat we over zijn op de nieuwe chat server. Volgens mij was het op Beta ook zo, waar deze getest is, de who niet meer werkte. En ik zie nu ook dat de chat op de app niet meer synchroon loopt met de chat op de browser.

Lekker handig als je een bs hebt met mensen die alleen op de app spelen en browser spelers. Kunnen die dan nog wel met elkaar communiceren, mail hebben appspelers ook nog niet.

Nu ja, hopelijk zijn de andere problemen met de chat nu wel opgelost. Dat zou erg fijn zijn.
 
Ik heb net even op de app de oude wonderen bekeken. Mooi dat het is toegevoegd, maar het is toch weer niet de volledige functie van de browser, want KP storten bij een wonder van een buur of broeder/zuster is er nog steeds niet bij. Zo blijft voor mij de app toch een uitgeklede versie van de browser en wil je het speel volledig kunnen spelen kun je niet zonder de browser, zeker nu ook de chat niet meer dezelfde chat is. Wederom een gemiste kans. Er zijn dus ook geen beloningskistjes te verdienen zo te zien. Ik hoop echt dat dat er in de toekomst toch echt bij komt want dat doneren stimuleert toch de samenwerking binnen een broederschap en de teamgeest.

En dan het allergrootste punt van kritiek. Waarom kan ik in de app versie mijn KP instants niet doneren in mijn eigen wonderen? Het lijkt er op dat men 'vergeten' is dat in te bouwen. Nu losse kp niet meer in de toernooien te winnen zijn en de KP instants je om de oren vliegen, had naar mijn idee dit nooit mogen ontbreken in de app. Ik zie ze overigens ook niet terug in mijn inventaris terwijl ik er echt nog wel heb bij mijn tweede account.

Hoe de oude wonderen ingebouwd zijn vind ik trouwens wel mooi en overzichtelijk, dus daar ben ik wel blij.
 
Bovenaan