• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nut van opnieuw evalueren gebouwen in de magische academie.

Ja dat weet ik wel en doe ik ook... maar toch...ik gebruik ze liever voor wat ik nodig heb. Nu komen ze achterlijk veel voor en dat ergert mij omdat ik liever voor mij meer bruikbare objecten nodig heb. Dat brengt mij op een idee....kan je niet ergens een voorkeurlijstje aangeven van dit wel en dit absoluut niet....je kan bv ook opdrachten weigeren:)

Zodra je 1 van deze gebouwen bezit in je stad of inventaris komen ze niet meer voor in de academie.
Mijn inventaris staat vol met deze gebouwen en de schaakset om deze reden.
Dan komen ze niet meer voorbij en heb ik dus meer kans op iets leuks want dan krijg je een ander recept te zien ipv de basisplaten / schaakset.
 
Dat brengt mij op een idee....kan je niet ergens een voorkeurlijstje aangeven van dit wel en dit absoluut niet
Op dit moment niet, de 5 recepten worden willekeurig gekozen en die krijg je.

Denk ook niet dat Inno zo'n lijstje gaat toevoegen, je kunt het vrij simpel misbruiken door alles te weigeren op 5 recepten na, en dan kun je elke 6 uur 5 goede dingen maken als je genoeg Versneller spreuken hebt (wat dan ook een leuke uitdaging gaat worden :D )
 
Bovenaan