• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nut van opnieuw evalueren gebouwen in de magische academie.

Ik zie regelmatig de stonehenge of anderen evaluerende gebouwen terugkomen in de Magische Academie. Maar wat is het nut van aanschaffen hiervan? Elk event krijgen we een nieuw gebouw om te updaten. En 10 artifacten ( geen van gezien)verkrijgen om zo een oud eventgebouw helemaal op te krikken tot volwaardig gebouw daarop is de kans heel klein. Of is dit iemand via deze weg al gelukt?
 
Sommige spelers (zoals ikzelf) hebben artefacten bewaard... in de hoop dat het event gebouw nog eens voorbij komt!
 
Ahhh zo ja dat kan ook...daar had ik niet aan gedacht...dus je bewaart 10 artifacten en geen gebouw? Of zie ik het verkeerd? Niet flauw bedoeld hoor
 
En 10 artifacten ( geen van gezien)verkrijgen om zo een oud eventgebouw helemaal op te krikken tot volwaardig gebouw daarop is de kans heel klein. Of is dit iemand via deze weg al gelukt?
Ik weet in ieder geval 1 persoon die nu een level 10 vuur-feniks op winyandor heeft staan.

Gegeven de populariteit van die feniks, zullen er vast wel meer zijn.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik maak alle evoluerende gebouwen die langs komen bij Handwerken.

Dat is niet omdat ik ze allemaal wil hebben staan, maar des te minder van zulke gebouwen in de receptenlijst van Handwerken staan, des te meer kans je op daadwerkelijk gewenste recepten hebt.

En wat betreft de level 10 Vuurfeniksen op Winyandor, die zijn alleen via het Koudvuurfeniks event in de game gekomen, Winyandor bestond vorig jaar tijd het voorjaarsevent nog niet eens, de vuurfeniks kon wellicht al wel gemaakt worden, maar artefacten om het up te graden bestonden niet.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb alle gewonnen Koudvuurfeniksartefacten via de MA omgebouwd naar normale Feniksartefacten; zoals bijv. voor de Vuurfeniks, Stormfeniks en Gouden Feniks. Ik denk dat ik ze voor de Vuurfeniks zal gebruiken. Dat is wel handig van de MA :)
 
Ik heb alle gewonnen Koudvuurfeniksartefacten via de MA omgebouwd naar normale Feniksartefacten; zoals bijv. voor de Vuurfeniks, Stormfeniks en Gouden Feniks. Ik denk dat ik ze voor de Vuurfeniks zal gebruiken. Dat is wel handig van de MA :)
Ja maar is tijdelijk en ook aangekondigd dat je kan om ruilen. Neem een bv stonehenge en beer figuur..is bij mij al regelmatig voorbij gekomen maar ik zie geen enkele artifact er van....
 

Deleted User - 147694

Guest
Ja maar is tijdelijk en ook aangekondigd dat je kan om ruilen. Neem een bv stonehenge en beer figuur..is bij mij al regelmatig voorbij gekomen maar ik zie geen enkele artifact er van....
Dat komt omdat artefacten alleen via events te verkrijgen zijn, op die pack met 3 feniksartefacten + diervoeder van +/- 75,- na, die eind vorig jaar nog voorbij kwam?

Ik heb niet het idee dat er nog nieuwe stonehenge artefacten langs zullen komen, maar wie weet verrassen ze ons toch weer, wat betreft de beerartefacten zie ik het iets zonniger in, aangezien die meer vergelijkbaar zijn met de feniksartefacten, maar nogmaals, artefacten zijn enkel via events te verkrijgen, ik zie dit overigens ook niet veranderen.
 
Nou ok misschien ben ik kortzichtig en ongeduldig...laten we afwachten...alleen ik ga vooralsnog geen stonehenge, paradijs of beer aanschaffen...(
 
ze komen nu wel voor
De Stonehenge- en Berengebouwen komen in de MA al net zo lang voor als ze bestaan… dat artefacten voor oude gebouwen er ook te winnen zijn is een nieuwtje wat met het laatste Feniks event voor het eerst voorkomt. Dat schept dus hoop voor de toekomst van Stonehenge- en Berengebouwen! :D
 

Deleted User - 147694

Guest
alleen ik ga vooralsnog geen stonehenge, paradijs of beer aanschaffen...(
Dat hoeft ook helemaal niet, ik heb ze allemaal wel gemaakt en bewaar ze in mijn Inventaris.

De reden daarvoor is dat ze nu uit mijn receptenmogelijkheden zijn en de kans op bruikbare recepten nu enorm verbeterd is, ik zag ze namelijk als onnodige receptenroulatie vervuiling. ;)
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je de toren speelt, dan helpt dat ook wel met je Combinatiespreuken weer aan te vullen, net als de toverspreukenfragmenten. :)
 
Ja dat weet ik wel en doe ik ook... maar toch...ik gebruik ze liever voor wat ik nodig heb. Nu komen ze achterlijk veel voor en dat ergert mij omdat ik liever voor mij meer bruikbare objecten nodig heb. Dat brengt mij op een idee....kan je niet ergens een voorkeurlijstje aangeven van dit wel en dit absoluut niet....je kan bv ook opdrachten weigeren:)
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb niet de intentie ze te plaatsen, maar mocht ik mij toch gaan bedenken, dan maak ik er toverspreukfragmenten van en wacht ik tot die opnieuw voorbij komt bij Handwerken. :)
 
Bovenaan