• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

NL Opdrachten hoofdstuk 19

DeletedUser5121

Guest
In de bijlage de complete Nederlandstalige lijst met opdrachten voor hoofdstuk 19. Een paar opmerkingen:
  • Wie eerder deel I heeft gedownload kan die lijst beter in de prullenbak gooien omdat ik er nog wat kleine foutjes uit heb gehaald.
  • Ik las ergens dat er 90 opdrachten zouden zijn, maar mijn Italiaanse bronlijst heeft er 89. Het kan dus zijn dat er ergens een opdracht mist.
  • Vanaf opdracht 43 kan ik nergens de beloningen meer vinden.
  • Kleine vertaalverschillen Italiaans --> Nederlands kan ik bij de Elvenar 'vaktermen' niet uitsluiten, maar ik denk dat het meevalt.
  • Wie net als ik geen huurlingenkamp heeft, is de pineut. Er zijn verschillende opdrachten waar je het huurlingenkamp voor nodig hebt (niet voor niets het laatste onderzoek van H18 dus). Je hebt dus de keuze om alsnog het huurlingenkamp te plaatsen tot minimaal level 22 of anders vastlopen bij de niet-weigerbare opdrachten.
Als je liever de lijst in Excelformat hebt kun je me ingame een berichtje sturen met je mailadres. Dan mail ik je het Excelbestand.

SVP Dit topic alleen gebruiken voor feedback/discussie over de opdrachten, anders wordt het een rommeltje. Algemene feedback op het hoofdstuk dus graag in het betreffende topic.
 

Bijlagen

  • Opdrachten Hoofdstuk 19.pdf
    92,3 KB · Weergaven: 395
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je Yulia
1638127495185.png
 
Je kan het natuurlijk gewoon hier copy pasten ;)
Als ik de komende tijd deel 2 af heb zal ik de hele lijst hier posten en meteen kijken naar een definitieve optie om te delen buiten mijn privémapje in Google Drive.
Je kan ze natuurlijk gewoon hier posten in plaats van in een google doc zetten?
 

DeletedUser5121

Guest
Je kan ze natuurlijk gewoon hier posten in plaats van in een google doc zetten?

Ik werk nooit met google docs. En ja, ik weet dat ik hier een lange lijst met opdrachten zonder verdere opmaak kan posten in één bericht. Dan moet iedereen zelf gaan knippen en plakken. Ik vind dat een PDF in een nette opmaak die je alleen maar hoeft te downloaden een stuk gebruiksvriendelijker is.;)
 

DeletedUser5121

Guest
Ben er nog mee bezig Bor. Best lastig om vanuit het Italiaans naar de Nederlandstalige specifieke gastrastermen te vertalen. Het helpt wel dat ik inmiddels zelf in H19 ben aangeland. Denk dat ik nog een weekje nodig heb om de lijst compleet te maken;)
 

DeletedUser5121

Guest
Ik heb de lijst met opdrachten compleet en de startpost aangepast + een nieuwe bijlage met de PDF daar toegevoegd.
 
Dank Yulia.
Even een vraag: moet opdracht 45 niet zijn oefenterrein naar 32?
En laten we hopen dat nr 45, 59 en 60 alsnog weigerbaar worden. Dat gebeurde in hoofdstuk 18 ook, dus wie weet!
Zo miet, dan is dit het laatste hoofdstuk voor mij.
 

DeletedUser5121

Guest
  • Wie net als ik geen huurlingenkamp heeft, is de pineut. Er zijn verschillende opdrachten waar je het huurlingenkamp voor nodig hebt (niet voor niets het laatste onderzoek van H18 dus). Je hebt dus de keuze om alsnog het huurlingenkamp te plaatsen tot minimaal level 22 of anders vastlopen bij de niet-weigerbare opdrachten.

Op de lijst van mijn Italiaanse bron (Cavalieri dello Zombiaco) staat het huurlingenkamp bij de niet-weigerbare opdrachten. Maar ik las nu op het Italiaanse forum dat de opdracht om het huurlingenkamp te upgraden (#59) en profjagers II te trainen (#60) toch wel weigerbaar zijn. Neem niet aan dat iemand dat uit zijn duim zuigt.
Over opdracht 45, upgraden van het oefenterrein, heb ik (nog) niets gelezen.
 
Helaas kan ik niet uitsluiten of die opdracht weiger baar zou zijn of niet omdat ik het oefenterrein al klaar heb voor dat ik de opdracht er voor nog moet krijgen.
Alle opdrachten na de stenen hart straat vragen om de licht en nacht schepselen dus die houden me nog wel tegen om lekker door te walsen.
 
Ik ben nu bij upgrade je oefenterrein naar niveau 32 en hij is niet weigerbaar.
Dan is dit helaas het laatste hoofdstuk dat ik nog doe.
 
Ik ben nu bij upgrade je oefenterrein naar niveau 32 en hij is niet weigerbaar.
Dan is dit helaas het laatste hoofdstuk dat ik nog doe.
Waarom? Laat de quests voor wat ze zijn, speel het hoofdstuk uit, en als hoofdstuk 20 uitkomt kun je de hoofdstuk 19 quests allemaal weigeren.
 
Waarom? Laat de quests voor wat ze zijn, speel het hoofdstuk uit, en als hoofdstuk 20 uitkomt kun je de hoofdstuk 19 quests allemaal weigeren.
Ik weet dat dat kan @AlbertDeWijze. Dat is geen probleem. En ik maak het hoofdstuk ook zonder quests wel af.
Maar als dergelijke opdrachten zoals upgraden van oefenterrein en huurlingenkamp nu ook niet weigerbaar gaan worden, dan gaat Elvenar een kant op die ik niet meer leuk vind en dan stop ik dus na dit hoofdstuk..
Is gewoon iets persoonlijks.
 
Jammer dat je stopt, maar ol begrijp het.
Ik stop niet :)
Ik heb een ticket naar support gestuurd over het upgraden van het oefenterrein en kreeg een reactie van de community manager:
De opdracht hoort optioneel te zijn, maar die is op dit moment nog verplicht. Volgend jaar wordt de opdracht aangepast.
Ik hoop dat dat ook geldt voor de opdrachten voor het upgraden van het huurlingenkamp en het trainen van de profjagers II, maar daar ga ik nu wel van uit.
 
Bovenaan