• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

NL Opdrachten hoofdstuk 19

Misschien als spel opdracht dat ze over geslagen kunnen worden maar de ontwikkelingen dien je wel te doen voor de oefenterrein.
Misschien halen ze de profjager II er voor je uit maar die zit wel in de ontwikkelingslijn naar het stadhuis en dus zou je daar mee ook de huurlingen kamp houden.
 
Het gaat me om het upgraden van oefenterrein en huurlingenkamp en trainen van profjagers II, niet om het vrijspelen van voorbereid oefenterrein, voorbereid huurlingenkamp en profjagerII in de boom.
Ik wil die dingen gewoon niet in mijn stad hebben staan.
En ze halen er niet speciaal voor mij dingen uit. Die opdrachten worden gewoon optioneel voor iedereen.
 
opdracht 71 zou ik wel weten wat te doen.
Als jij volgens de ontwikkelingsboom nog 4000+ ultieme wezens moet maken dan ga je ze zeker niet offeren.
Daar valt de omslag pas bij minder dan 3000 maken.
En 500k mana kost mij iets minder dan 1 dag verzamelen, dus ook dat is dan geen probleem.
 

DeletedUser5121

Guest
opdracht 71 fok 4000 ultieme wezens of offer 1000 ultieme wezens
opdracht 72 doneer 500k mana

Dank @PeeP .Dat waren duidelijk fouten in de quests maar ik kon toen ik de lijst maakte nergens vinden wat het wel moest zijn. Nu de lijst aangepast en weer een nieuwe in de openingspost bijgesloten;)
 
4000 maken.. onderzoeken erna kosten minimaal nog 15k ultieme wezens
en je fort van de wraak naar 4 doen kost ook nog eens 6900 ultieme wezens
maken van 1000 stuks neemt ongeveer 30 uur in een level 3 fort (en handelaarsgilde op 31)
 
Volgens mij kun je alleen die ultieme kracht verkrijgen door het fort te verkopen.
Dan zou die EN wel op zijn plaats zijn.
Maar let wel op dat je eerst al je producties klaar hebt anders kom je in een heel lullig probleem terecht.
 

DeletedUser5121

Guest
opdracht 80 verkoop fort van de wraak level 4 OF voltooi ultieme kracht
(in lijst mist level 4 / er staat EN en dat moet OF zijn )

Dankje @PeeP en super dat je het weer even doorgeeft. Lijst in openingspost weer geactualiseerd.
Bor, ik neem aan dat Peep de letterlijke tekst van de opdracht noemt dus ik heb het aangepast naar OF ;)
 
Ik stop niet :)
Ik heb een ticket naar support gestuurd over het upgraden van het oefenterrein en kreeg een reactie van de community manager:
De opdracht hoort optioneel te zijn, maar die is op dit moment nog verplicht. Volgend jaar wordt de opdracht aangepast.
Ik hoop dat dat ook geldt voor de opdrachten voor het upgraden van het huurlingenkamp en het trainen van de profjagers II, maar daar ga ik nu wel van uit.
Ik ben nu bij doe oprdracht:

Screenshot from 2022-01-15 16-45-46.png


NIET weigerbaar dus!

@DonFrank : Wil je nog eens kijken wat het plan is? En geldt dat dan voor alle 3 militaire gebouwen (kazerne, oefenterrein, huurlingenkamp)?
Alvast bedankt.
 
Bovenaan