• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Deleted User - 370874

Guest
Als topics worden samengevoegd, blijft er een link achter.
Op deze manier kunnen spelers die dat topic volgde deze nog terugvinden
.
1603291560392.png

dit wordt aangegeven met een verwijzing teken, en als je op de link klikt wordt je naar het nieuwe topic verwezen.

Maar later we het nu maar weer over beta dingetjes hebben.
 
De hoofdstuk 17 opdrachten zijn weer verwijderd denk ik. Ik moest opdracht 6, geavanceerd handelsgebouw vrijspelen. doen (was uiteraard nog niet mogelijk) maar die opdracht is nu ineens verdwenen.
 
De hoofdstuk 17 opdrachten zijn weer verwijderd denk ik. Ik moest opdracht 6, geavanceerd handelsgebouw vrijspelen. doen (was uiteraard nog niet mogelijk) maar die opdracht is nu ineens verdwenen.
Ja dat klopt,ik krijg net antwoord op mijn vraag hierover van support,ze waren er per ongeluk opgezet,en nu weer verwijderd! balen!
 
Ja dat klopt,ik krijg net antwoord op mijn vraag hierover van support,ze waren er per ongeluk opgezet,en nu weer verwijderd! balen!
Dan kan ik alleen maar hopen dat ik (en anderen die die opdrachten al hadden voltooid) die eerste 5 opdrachten straks niet weer opnieuw hoef te doen.
 
Ik heb het nagevraagd bij support. De opdrachten zijn per ongeluk te vroeg vrijgegeven en ze weten nog niet of het, zodra het nieuwe hoofdstuk arriveert, zal leiden tot een reset of dat we verder kunnen gaan met de opdrachten.
Duimen maar dat ze genadig zijn en we verder kunnen gaan. :)
 
Ik heb het nagevraagd bij support. De opdrachten zijn per ongeluk te vroeg vrijgegeven en ze weten nog niet of het, zodra het nieuwe hoofdstuk arriveert, zal leiden tot een reset of dat we verder kunnen gaan met de opdrachten.
Duimen maar dat ze genadig zijn en we verder kunnen gaan. :)
voor zo ver ik het mechanisme achter de quests begrijp ga je ze volgens mij niet moeten opnieuw doen. Elke quest kan je normaal maar 1 keer doen (behalve die herhalende dan, dat zijn uitzonderingen), anders zou je de quests die diamanten opleveren ook meerdere keren kunnen doen en dat zou rampzalig zijn. Tenzij de quests nog helemaal veranderen tussen nu en de vrijgave, denk ik dus niet dat je status gerest gaat worden.
 
Bovenaan