• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ik heb op de Italiaanse site die opdrachten bekeken. Opdrachten om oefenterrein en Huurlingenkamp te upgraden daar worden denk ik veel mensen niet blij van. Zeker als ze verplicht zijn want er zijn genoeg mensen die ze niet hebben staan.
Inderdaad. Als dat inderdaad niet-weigerbare opdrachten zijn/blijven is het voor mij einde spel. Dan gaat Elvenar teveel een kant op die ik niet meer zie zitten.
 
Er is ook nog een Italiaanse site, die met Google wel in het Engels of Nederlands is te vertalen, maar die vertaling laat wel iets te wensen over. Alle niet-weigerbare opdrachten staan daar op (maar uiteraard kan daar nog van alles veranderen voor het hoofdstuk live komt):
Bovenaan die site kun je ook taal kiezen
Google heeft standaard een vertaalfunctie.. En niet in elke browser ondersteunt de site zelf... Edge bijv. niet, Firefox weer wel!
 
Volgende week ergens maar zoveel is er niet om naar uit te kijken. :( De (nieuwe) gebouwen die te winnen zijn als dagprijs zijn flut en de kans om een dag prijs te winnen is met het nieuwe systeem een stuk lager. Waar je bij de 3 kistjes nog kon kiezen zit dat er nu niet meer in. Eigenlijk is alleen de hoofdprijs de moeite omdat die kikkers geeft maar om die op 10 te krijgen zal met het nieuwe systeem ook hele uitdaging worden.
Helaas heeft @Mistwalker hier helemaal gelijk, het is bijna onmogelijk om alle katten in het donker te vinden. Toch heeft @Mistwalker zijn naam mee voor deze Queste :p :p
 
Volgende week ergens maar zoveel is er niet om naar uit te kijken. :( De (nieuwe) gebouwen die te winnen zijn als dagprijs zijn flut en de kans om een dag prijs te winnen is met het nieuwe systeem een stuk lager. Waar je bij de 3 kistjes nog kon kiezen zit dat er nu niet meer in. Eigenlijk is alleen de hoofdprijs de moeite omdat die kikkers geeft maar om die op 10 te krijgen zal met het nieuwe systeem ook hele uitdaging worden.
ik heb hem nu op lvl 9 in de beta en 10 is haalbaar
 

Aeva

Chef
Ik zit op beta op 7 en 8 is er bijna, maar ik heb in het begin vreselijk zitten knoeien omdat ik het systeem niet snel genoeg onder de knie kreeg. Er zou een goede instructie komen op de live werelden, dus daar hoop ik dan op voor de BS-en.
Verwacht wel dat er een bsa met artefacts op volgt.
 

DeletedUser2516

Guest
Kan iemand mij vertellen of ik nog gebouwen van "ambassade" moet bewaren of kan ik alles verwijderen?
 
Als je alle onderzoeken en opdrachten hebt gedaan, kan het weg… en als je portaalboosters genoeg hebt, kan het voor de laatste 6 onderzoeken!
 

Deleted User - 370874

Guest
Gezien er wordt gesproken over een topic (hoofdstuk 17) dat enkel op beta bestaat heb ik deze samengevoegd met het beta topic.

Zo voorkomen we spoilers naar spelers die geen beta informatie willen.
En houden we het forum schoon zodat er bij een live release er geen meerdere hoofdstuk 17 (feedback) topics zijn waardoor conversaties door elkaar lopen.
 
Het topic dat is samengevoegd met dit topic was genaamd "hoofdstuk 17 - The Traders of Unur"
Ik heb voor de zekerheid nog even gecontroleerd of ik geen fout had gemaakt, maar het juiste topic is samengevoegd.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar onder 'Elvenar discussies' bestaat nu Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten) en hoofdstuk 17 - The Traders of Unur, maar beide hebben dezelfde inhoud, namelijk die van Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)… ik denk dat er iets is fout gegaan... of is vergeten om topic hoofdstuk 17 - The Traders of Unur te wissen?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan