• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Ik heb nu net voor het eerst een Beta-account aangemaakt (onder dezelfde stomme naam, maar herkenbaar). (...)
De 'live' versie speel ik zowel op browser als op app. Dat zou ik ook graag willen met de beta-versie.
In de browser is dat geen enkel probleem: gewoon 2 tabjes open met elk een versie.

Maar hoe doe ik dat op foon (Android)?
Twee keer de app downloaden? Is me nog niet gelukt.
Binnen de app zie ik geen mogelijkheid om te wisselen tussen servers. Of zie ik iets over het hoofd?

Hoe doen jullie dat?
 

DeletedUser4585

Guest
...Binnen de app zie ik geen mogelijkheid om te wisselen tussen servers. Of zie ik iets over het hoofd?

Hoe doen jullie dat?
Helemaal uitloggen (dus 2x afmelden) en dan kan je rechtsboven taal kiezen. Beta staat helemaal achteraan als ZZ.
 
Is et al een Nederlandse opdrachten lijst voor het nieuwe event? Ik ben geïnteresseerd hier In voor mijn BS. We zijn een beetje gemêleerd hierin. De een vindt het een lijstje vooraf heel fijn en de ander laat het lekker op zich afkomen :cool::cool:.

alvast mijn dank hiervoor:)
 
Volgens de discussies zit er net als in hoofdstuk 16 niets in waarom je het zou moeten spelen, en al helemaal niet als jezelf niet wilt wurgen met toernooi spelen.

EDIT: Maar het is de eerste versie of zo, dus er kan nog van alles veranderen.
 
Er is ook nog een Italiaanse site, die met Google wel in het Engels of Nederlands is te vertalen, maar die vertaling laat wel iets te wensen over. Alle niet-weigerbare opdrachten staan daar op (maar uiteraard kan daar nog van alles veranderen voor het hoofdstuk live komt):
 
Er is ook nog een Italiaanse site, die met Google wel in het Engels of Nederlands is te vertalen, maar die vertaling laat wel iets te wensen over. Alle niet-weigerbare opdrachten staan daar op (maar uiteraard kan daar nog van alles veranderen voor het hoofdstuk live komt):
Bovenaan die site kun je ook taal kiezen :)
 

DeletedUser4585

Guest
Volgende week ergens maar zoveel is er niet om naar uit te kijken. :( De (nieuwe) gebouwen die te winnen zijn als dagprijs zijn flut en de kans om een dag prijs te winnen is met het nieuwe systeem een stuk lager. Waar je bij de 3 kistjes nog kon kiezen zit dat er nu niet meer in. Eigenlijk is alleen de hoofdprijs de moeite omdat die kikkers geeft maar om die op 10 te krijgen zal met het nieuwe systeem ook hele uitdaging worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb op de Italiaanse site die opdrachten bekeken. Opdrachten om oefenterrein en Huurlingenkamp te upgraden daar worden denk ik veel mensen niet blij van. Zeker als ze verplicht zijn want er zijn genoeg mensen die ze niet hebben staan.
 
Bovenaan