• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Aeva

Chef
Nououou... het is wel even uitzoeken dat halloween hoe het werkt en wat je moet doen, maar ik moet zeggen: ziet er erg mooi uit en ook wel een beetje intrigerend...
 
Ik heb geen beta account... maar ik schat dat het niet veel afwijkt van het kerstevent?
Sorry Rodeon, die schatting is er compleet naast.
Dit event heeft een speltype dat nieuw is voor Elvenar. Het speltype is al wel een aantal keer langsgekomen in FoE.
Ik vind het een leuk nevenspelletje, maar houdt er rekening me dat het omzetten van je event-currency naar prijzen wel wat meer tijd gaat kosten dan in een kist- of kerstkado-opzet.
 

DeletedUser4585

Guest
Inderdaad, speel geen FoE dus heeft mij ook wat tijd gekost voordat ik doorhad hoe het precies werkt.
 
Dit event heeft een speltype dat nieuw is voor Elvenar. Het speltype is al wel een aantal keer langsgekomen in FoE.
Ik vind het een leuk nevenspelletje, maar houdt er rekening me dat het omzetten van je event-currency naar prijzen wel wat meer tijd gaat kosten dan in een kist- of kerstkado-opzet.
Okay, dank voor de info... nu ben ik dubbel zo benieuwd! :D ;)
 

Aeva

Chef
Ik heb geen beta account... maar ik schat dat het niet veel afwijkt van het kerstevent?
O jawel, zoals hier al meer mensen meldden. Ziet er erg mooi uit, maar is iets ingewikkelder. Duurt even voor je doorhebt hoe het moet. Je kunt in ieder geval niet zomaar naar binnen stampen en flink doorlopen, je moet wel opletten en nadenken. Maakt het des te leuker :)
 
Zo ingewikkeld is het nou ook weer niet… als ik de informatie goed begrijp, verzamel je nog steeds magische objecten rond je stad. Het vergt alleen wat meer handelingen, omdat je die objecten moet ruilen tegen andere spullen waarmee je dagprijs en de 'grote prijzen' zichtbaar kunt maken… maar ik moet zeggen dat het er inderdaad erg fraai uitziet! Heel benieuwd wanneer DonFrank het splash screen (screensaver) mag gaan plaatsen!
 

DeletedUser4585

Guest
b69af053ce69d.jpg
 
Nou zeg, is me ook wat....

Ik heb nu net voor het eerst een Beta-account aangemaakt (onder dezelfde stomme naam, maar herkenbaar). En nu ik de introductie heb afgerond begint het nieuwe event onmiddelijk.
Het rare is... ik kan de ene na de andere reward claimen, zonder ook maar iets te hoeven doen. Ik heb nu al 12 beloningen geclaimd voor opdrachten, die ik niet eens gedaan heb. Ik kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is. Maar waar en hoe moet ik dat melden of doorgeven voor Beta?
Wat nu?
 
Bovenaan