• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuwe eventgebouwen: slecht voor nieuwere spelers

  • Topicstarter Deleted User - 467871
  • Startdatum

Aeva

Chef
Ik vind die luchthaven met al die schepen eromheen een echte aanwinst voor mijn stad. Maar dan wel totdat ik aan het volgende hoofdstuk ga werken. Voor nu vind ik 'm gewoon mooi én het levert ook nog eea op. :)
 
Als spelers echt ervaren dat gebouwen die op A wel een goede functie hebben maar op W niet dan zullen ze INNO moeten vragen om voor beide werelden verschillende gebouwen te ontwerpen en dus ook verschillende Evenementen. Denk niet daar ze daar op in zullen gaan. Ze hebben het al druk genoeg met 5 keer per jaar iets compleet nieuws te verzinnen.

Ik speel op beide werelden, en moet zeggen dat ik weinig bewaar dat langer dan 1 hoofdstuk meegaat. Uitzondering zijn de gebouwen die een 2e functie hebben, zoals de Vuurfeniks en de Koudvuurfeniks en de Bruine beer (allen op A, en ik hoop dat soort gebouwen ook nog eens op W langs komen.)
Op beide werelden heb ik de Feestelijke Meiboom op level 7 gezet (voor de rune-scherf) en bewaar de andere 3 levels voor als ik KP nodig ben OF de boel gaat in de versnipperaar.
Enkele van de Luchtschepen hebben tijdelijk een functie voor de Manna en de Zaden, maar zullen binnenkort ook verkocht worden of in de versnipperaar gaan.
Elevenar is spel waar je constant afwegingen moet maken, dat is juist het leuke :D :D :D :D
 
Ik speel op beide werelden, en moet zeggen dat ik weinig bewaar dat langer dan 1 hoofdstuk meegaat. Uitzondering zijn de gebouwen die een 2e functie hebben, zoals de Vuurfeniks en de Koudvuurfeniks en de Bruine beer (allen op A, en ik hoop dat soort gebouwen ook nog eens op W langs komen.)

dat hoop ik dus ook ik heb daar nog steeds plezier van ...mijn gouden feniks is ook de enige die ik upgrade :)
 
Op beide werelden heb ik de Feestelijke Meiboom op level 7 gezet (voor de rune-scherf) en bewaar de andere 3 levels voor als ik KP nodig ben OF de boel gaat in de versnipperaar.
Heb de Meiboom op 12 gezet. Geeft nu platina ipv mana. Iets wat ik heel goed gebruiken kan op Winy aangezien dat er nog maar heel weinig is.
 
Bovenaan