• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw hoofdstuk: Handelaars van Unur

ben zeer eens met bovenstaande...
Toernooi en toren tot max spelen zijn enorm de moeite waard voor inkomsten op de fronten die CW aangeeft.
Ik heb zelf nu 15 uitbreidingen in mijn inventaris staan. Puur om makkelijker toernooi te kunnen spelen.
Dit werkt super goed... maar is aan de andere kant wel erg raar...

hfst 15 ontkom ik niet aan uitbreidingen neerzetten omdat ik gastras niet kan skippen met portaal boosters.... dus dan kom ik voor een keuze te staan...
wil ik effectief toernooi spelen? Of wil ik verder met hoofdstukken... Raar om zo'n keuze in het spel te moeten maken!
geloof niet dat dit strookt met de filosofie van het spel.

p.s.
inmiddels heb ik ook een vuurfeniks weten te bemachtigen...
ben erg blij met de fenikstoren.. dit is echt een musthave voor competitieve toernooispelers

zal ooit wel weer verandering komen vermoedelijk ze wakker komen bij INNO dat spelers die alle hoofdstukken doen daarvoor worden bestraft (zelfde als bestraft worden voor extra troepenopvang te hebben voor de update)
 
Ik ben nu enige tijd aan het einde van het handelaren hoofdstuk

Gefeliciteerd.
Sinds afgelopen zaterdag (20 feb 2021) ben ik ook eind H17, binnen 3 jaar na mijn start (1 maart 2018).
En dit zonder al te veel toernooi te spelen en al helemaal niets noemenswaardigs in de toren te presteren.
Dus over dat gedoe met al die troepen: ga toch 'Fortnite' spelen als je een knokspel zoekt.
 
Zo goed als klaar met H17 waarvoor stad flink op de schop moest, de nieuwe manier van spelen. Wat jammer dat de schaduwen op de daken van de werkplaatsen niet kloppen met de huizen. Ziet er niet mooi uit.
 
Bovenaan