• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw BSA :)

Als ik me niet vergis was die er voorheen ook al.
En ik ben niet 100% zeker maar je krijgt een waarschuwing als je naar een nieuwe kaart wilt gaan door te innen.
Dus die check was er altijd al.
 
Ik vertrouw die hele vlag niet als je er op klikt en toevallig al 1 pad vol hebt omdat je toevallig de hele kaart speelt.
Ik houd het nog steeds op de sheet bij wie gestort heeft. Gewoon heel simpel, extra kolom en kruisje wie gestort heeft.
Wil er eerst zeker van zijn of je idd de kaart niet weg klikt.
 
@Yogi69 : dat heb ik dus ook. Maar mij gaat het erom dat als er een verbetering is dat je dan een extra vraag krijgt …” iets van weet je het zeker” en dan kan kijken if je nog mensen mist…de optie gewoon
 
Ik vertrouw die hele vlag niet als je er op klikt en toevallig al 1 pad vol hebt omdat je toevallig de hele kaart speelt.
Je kunt die vlag gerust 'vertrouwen'... je moet echt 2 keer klikken, pas dan verschijnt een venster met de vraag of je zeker weet dat je de prijs wilt innen en door wilt naar de volgende kaart! En ook dat moet je door nogmaals te klikken bevestigen...
 
dank je…alleen toch vreemd dat er niet een extra check op zit bij deze verbetering.
Die extra check is er altijd al geweest... je moet echt 2 keer klikken, pas dan verschijnt een venster met de vraag of je zeker weet dat je de prijs wilt innen en door wilt naar de volgende kaart! En ook dat moet je - door nogmaals te klikken - bevestigen...
 
Ik heb vandaag de vlag gepakt met 2 leden die niet gestort hebben/mee doen.
Je krijgt dan echt na het openen van de vlag geen prijs.
Pas als je op innen drukt krijg je een vraag of je het zeker weet en als er spelers niet gestort hebben krijg je een extra melding met de namen zodat je als nog kunt wachten of kaart openen.

Dus je hoeft niet bang te zijn voor per ongeluk openen van de kist.
 
toch raar er zijn nu al een paar keer geen bsa geweest en nu moet je nog gaan kiezen tussen Boblins koeriersdienst en de begraven stad, je krijgt ze dus niet beide. er komt dan nog in fase 3 nog een maar ook daar moet je weer kiezen, dus je komt er altijd nog 1 of 2 tekort van Boblins koeriersdienst en of de begraven stad.

nu ben ik al in fase 3 bezig en dan met ze 8 leden we dan dan wel 1 kleur altijd doen we groen. en deze keer heb ik genoeg Esoterisch restant, heb er voor fase 3 zo,n 121 stuks hhahaha te veel
 
Lachen. Zit met een klein accountje in een niet zo'n grote BS.
1400 armbanden overschot en BSA is nog niet voorbij. Sommige zitten al niet ver van 300 overschot af.
En dat alleen omdat ze veel level 1 marmer hadden staan voor standbeelden en kettingen en dat toevallig hun bonus is die ook nog eens op 700% staat. Slaat nergens op. Als je kijkt naar het beeldscherm krijg je ze al zowat cadeau.
 
Op het beta forum hebben ze het ook al even over de scheve verhoudingen gehad.
Maar het is altijd al zo geweest dat elven met flink wat ruimte een voordeel hebben over mensen.
Elven kunnen hout/marmer plaatsen en met hun bonus krijg je er lekker veel voor per 24/48u producties.
Mensen hebben alleen marmer op de zelfde grote.
Ja, als je dan ruim 30 tot 40 stads delen voor een BSA gebruikt, dan lopen 2 badges tegelijk binnen terwijl je er maar 1 maakt.
Zelfs met de veranderingen op het laatste moment kunnen sommige badges als bij producties hard gaan.

Een oplossing zou kunnen zijn: verwijder de gouden armbanden badges en plaats er iets anders voor terug.
Wat? daar mogen jullie over discussiëren.
 
post aangepast: behalve dat het off-topic is is het niet toegestaan om links te posten naar illegale bronnen.
Nu begrijp ik je forum-avatar. Alleen nog je naam bijstellen naar Piet Piraat ;) :p

Enfin... ook met dat twee keer moeten klikken ter bevestiging, krijgen mensen 't toch nog voor elkaar om ongewild naar de volgende kaart door te klikken. Lag en even niet opletten en het is zo gebeurd, Murphy's Law, ongelukken in kleine hoekjes, etc. Dus tijdens BSA alle ambassadeurs op lid zetten is nog steeds prima voorzorg.
 
Weer heerlijk BSA gespeeld en echt weer met zijn allen 20 spelers…tot de laatste seconde gevochten voor ons plekje binnen de 20…man man wat was het weer nek aan nek race :p …respect ook voor de andere broederschappen die ook het strijden waren voor binnen de 20 te blijven… we zijn uiteindelijk 19 e geworden….supertrots en heerlijk gespeeld:D:D
 
Bovenaan