• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuw BSA :)

Ja ja, een nieuw BSA. Heeft iemand een idee hoe laat het feest begint? Er zijn bepaalde badges waar ik vooraf al mee wil beginnen zodat ze precies klaar zijn bij de start.
 
Is de kaart ook al bekend waar we mee gaan spelen? volgens mij zijn er wat kleine veranderingen. Op Beta is met kaart G gespeeld.
 
Er waren een paar verzwaringen gemaakt op beta.
Gouden armbanden kosten nu 4x T1-3u producties, was 3 á 3,5
Diamanten kettingen zijn nu 4x T1-24u was 3x T1-24u
Troepen badge vraagt om iets meet troepen.
Geest in een fles vraagt nu om 4 toren of toernooi ontmoetingen was 3

En de aantallen op de kaart zijn ook licht gewijzigd.
 
Tip!!!! je kan al met je MA heel wat betoveringen in voren maken voor de heksenhoeden.
Zelfde geldt voor combiversnellers om druïde te maken.
Nog een tip!!! eindbeloning toren is gelijk 22 druïde bij een gouden toren en je de top hebt behaald.

Let op!!!! volgorde put is veranderd. Wel steeds dezelfde hoeveelheden á 5 badges.
 
Laatst bewerkt:
Wow echt geweldig die verbeteringen, hoef niks meer te tellen, geen verlies meer, in zo 8 boodschappenmanden in een keer, fantastisch gedaan van elvenar
 

Aeva

Chef
heerlijk even ruiven en zo 50 beelden in het inventaris en 20 smids, gaat lekker zo
wel gezien dat de wonderbadges twee keer zo duur zijn geworden, 20 kp ipv 10 voor een badge
ook gezien dat de druïdestaf twee keer zo duur is, 2 cc voor 1 staf
 
heerlijk even ruiven en zo 50 beelden in het inventaris en 20 smids, gaat lekker zo
wel gezien dat de wonderbadges twee keer zo duur zijn geworden, 20 kp ipv 10 voor een badge
ook gezien dat de druïdestaf twee keer zo duur is, 2 cc voor 1 staf
ja nog wel meer, zie bijlage
 

Bijlagen

  • nieuwe BSA Goederen.jpg
    nieuwe BSA Goederen.jpg
    66,1 KB · Weergaven: 71
en voor de gene die het nog niet weten, al is dat al zolang de Pandameester bestaat als je die dierenvoeding geeft dan gaan je visioendampen in punten omhoog en dan is niet alleen bij de BSA makkelijk maar ook bij een Evenement.
 
Wat allemaal duurder is geworden per badge:
Gouden armband was 4x T1 gebouw op max productie is nu 8x
Diamanten ketting was 3x T1-24u is nu 4x T1-24u
Druïde staf was 1x Combinatie versneller is nu 2x CV
Wonder badge was 10KP in een wonder is nu 20KP
Troepen badge was 3x squat grote is nu 4x
Zak munten is ook meer geworden
Geest in de fles was 3x een overwinning en is nu 4x een overwinning

En soms mag je per route ook iets meer badges inleveren.
Kortom, de BSA is een stuk moeilijker geworden om even 3x hele kaarten te doen mits je geen leden hebt dit tussen 2 hoofdstukken in zitten.
 
Wat allemaal duurder is geworden per badge:
Gouden armband was 4x T1 gebouw op max productie is nu 8x
Diamanten ketting was 3x T1-24u is nu 4x T1-24u
Druïde staf was 1x Combinatie versneller is nu 2x CV
Wonder badge was 10KP in een wonder is nu 20KP
Troepen badge was 3x squat grote is nu 4x
Zak munten is ook meer geworden
Geest in de fles was 3x een overwinning en is nu 4x een overwinning

En soms mag je per route ook iets meer badges inleveren.
Kortom, de BSA is een stuk moeilijker geworden om even 3x hele kaarten te doen mits je geen leden hebt dit tussen 2 hoofdstukken in zitten.
ja dat had ik al neer gezet met een bijlage lekker dubbel
 
Even een vraagje, nu druk ik telkens op de vlag om te kijken wie ik mis in de bijdrage.
maar als we straks 1 pad vol hebben….hoe doen we het dan om te kijken wie we missen?
ik wil dan nog niet op de vlag drukken want alle paden gaan vol.
 
je kunt gewoon op de vlag drukken, je claimt de prijs dan nog niet.
Pas als een ambassadeur of hoger op een kist klikt wordt de prijs gepakt voor de hele BS.
Dus zorg er voor dat de gewone leden de rang van lid hebben en niet hoger.
 
Er staat tegenwoordig wel een "Innen" knopje onderaan, weet niet of die er vroeger ook was.
Ik zou verwachten dat je die niet moet aanraken tot de hele kaart gedaan is, maar weet het niet zeker.
 
Bovenaan