• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Net naar Win10 en Edge, HTML5 lukt niet?

Deleted User - 147694

Guest
Gisteren heb ik de html versie even weer bekeken, ik wist toen ik de chat gebruikte meteen weer waarom ik terug ging naar Flash.

Waarom gaat de tekst die je intypt meteen terug naar het begin van de zin?

Althans, dat gebeurt bij mij zo...

Het geknipper van de tekstvak dat er daardoor ontstaat, zorgt er namelijk voor dat er bij mij een tic getriggerd wordt waardoor ik uitermate onrustig wordt, terwijl ik juist speel voor de ontspanning...
 

DeletedUser2578

Guest
Waarom gaat de tekst die je intypt meteen terug naar het begin van de zin? Althans, dat gebeurt bij mij zo...
Ik heb geen idee waarom het zo is maar dit gebeurt bij mij ook en dat is heel vervelend want als je even stopt met typen gaat het helemaal terug naar het begin en kun je niet meer zien wat je als laatst hebt getypt. Is het een bug of hoort het zo? geen idee....hopelijk zal Elvenar het chatvakje verbeteren want op deze manier is het niet fijn om te chatten.
 
Maak je geen illusies… zodra een stukje software populair is (lees: door veel mensen wordt gebruikt) worden er virusjes voor bedacht en achterdeurtjes gezocht… dat geldt op den duur dus ook voor HTML5... Het belangrijkste wat je kunt doen om jezelf te beschermen, is een goed anti-virusprogramma gebruiken (wat je uiteraard ook up-to-date houdt!) en regelmatig backups draaien!

Verschil is wel dat HTML5 open source is en daardoor kunnen die ook weer supersnel worden gepatched.
Flash had al een patchtijd van een paar decennia, en dat wordt binnenkort dus nooit.
 

DeletedUser2454

Guest
Op al mijn andere browsers (4) HTML5 behalve bij Edge. Werkt dus niet!
Hopelijk is dit opgelost voordat flash eruit gaat.
 

DeletedUser1026

Guest
Waarom gaat de tekst die je intypt meteen terug naar het begin van de zin?
Is idd zeer vervelend! Mij is wel opgevallen dat als je zorgt dat de cursor aan de rechterkant van het tekstvakje staat zodat het weer een handje met de wijsvinger wordt (eventueel op dezelfde hoogte van de regel tekst) dan schuift het weer naar de 'goede' kant! Zo hou je er wel controle over. Probeer het maar eens uit door een lange regel tekst te typen en dan met de (muis)cursor over de tekst te zweven naar beide kanten, steeds wel buiten het tekstvakje te komen.
Het heeft dus te maken met de positie van de cursor/aanwijsvinger, dus aan de rechterkant houden als je gaat typen. Maar vervelend blijft het en ik hoop ook dat dit snel opgelost wordt!
 
Ik speel nog altijd met flash, en als ik lees welke moeilijkheden er zijn met HTML5 hoop ik dat Flash nog lang blijft, het spel draait nu vlot voor mij
 
Ik speel nog altijd met flash, en als ik lees welke moeilijkheden er zijn met HTML5 hoop ik dat Flash nog lang blijft, het spel draait nu vlot voor mij

Dat vergeet maar, over 17 maanden is het over en uit.
In de tussentijd zullen chrome en andere browsers nog meer anti flash maatregelen nemen dan ze al gedaan hebben afgelopen jaar.
Hoe meer spelers overstappen naar HTML5 en hoe meer problemen tevoorschijnkomen / belangrijker worden hoe meer er aan zal worden gedaan.

HTML5 optimalisatie zal tegen die tijd dan ook wel echt gaan verbeteren. omdat het nu teveel wordt genegeerd.
 
Blijf voorlopig nog bij Flash, heb geen behoefte aan al die problemen, ben daar te oud voor, speel liever op mijn gemak, zie wel over 17 maanden als het zover is wat ik ga doen ik stop dan eventueel met spelen als de problemen niet op gelost zijn
 

DeletedUser2665

Guest
Ik vind 'problemen' een heel erg zwaar woord voor de hikjes die er in HTML zijn. Enige hobbeltje dat ik ervaar is het tekstprobleempje in de chat en dat is, zoals Mupsie aangaf, heel makkelijk te omzeilen.
 
HTML5 optimalisatie zal tegen die tijd dan ook wel echt gaan verbeteren. omdat het nu teveel wordt genegeerd.

Het is niet zo raar dat updates worden genegeerd, zolang developers slecht geteste upgrades vrijgeven en de users gebruiken als proefkonijnen!

Ik vind 'problemen' een heel erg zwaar woord voor de hikjes die er in HTML zijn. Enige hobbeltje dat ik ervaar is het tekstprobleempje in de chat en dat is, zoals Mupsie aangaf, heel makkelijk te omzeilen.

Je kunt het ook nog op een andere manier oplossen… Ik heb altijd een kladblokje openstaan, als je daar eerst een tekst maakt en vervolgens met CTRL-c en CTRL-v kopieert en plakt in chat, heb je er ook geen last van!
 

Deleted User - 147694

Guest
Je kunt het ook nog op een andere manier oplossen… Ik heb altijd een kladblokje openstaan, als je daar eerst een tekst maakt en vervolgens met CTRL-c en CTRL-v kopieert en plakt in chat, heb je er ook geen last van!

Ik plak wel een post-it op het tekstsvak, werkt net zo omslachting, maar dan zie ik meteen mijn handgeschreven reactie, erg classy. :cool:

Serieus, moeten wij via omwegen een programmeerfout gaan omzeilen?

Ik heb liever dat een programmeur topwerk aflevert. :D
 
Ik ook, maar work-arounds zijn - tot het probleem is opgelost - je enige optie... en dan is het fijn om meerdere opties te hebben!
 
Bovenaan