• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Naam voor een nieuwe gevechtseenheid

Versteend, dan kan jouw eenheid niks meer, waarschijnlijk in één keer dood.

Escher is altijd goed ;)
 

DeletedUser448

Guest
Moeten de versteende eenheid wel blijven staan. Dan kunnen de schietende eenheden die nog als dekking gebruiken. Kun je leuk gebruiken om gaten in de verdediging te dichten.
Maar dan heb je ook een tegen eenheid nodig. Iets met spiegels, od een blinde eenheid die de medusa zonder aan te kijken om zeep kunnen helpen.
Wat dacht je van een vleermuisachtige die via echolocatie de medusa's opspoort. Net als de banshee geeft deze eenheid schade met zijn voor ons onhoorbare geluid.
Lijkt me leuk als dat geluid meerdere vijanden tegelijk kan treffen. Wij spelers zitten ten slotte vast op slechts 5 eenheden en de vijand kan met veel meer zijn.
 

DeletedUser3012

Guest
@kalverliefde de versteende eenheid blijft natuurlijk stil staan ja;)
Voor 1 of 2 rondes of zoiets. dan kan hij niets meer doen terwijl hem wel iets word aangedaan.
En meerdere eenheden tegelijk aanvallen is trouwens een idee wat ze nog eens moeten gaan introduceren:)
 

DeletedUser448

Guest
Ja eigenlijk vreemd dat een mortier zich laat tegenhouden door een beetje "vlees en botten". En dat iemand die naast het doel van een banshee staat niet iets meekrijgt van de schreeuw. De betoveringen van de magische eenheden zijn ook al zo beperkt. Een leuk spreukje dat geheel het vijandige slagveld omvat zou best leuk kunnen uitpakken.
 

DeletedUser3012

Guest
Wow, misschien draaf ik nu een beetje door, maar ik dacht opeens aan een eenheid (hoogstwaarschijnlijk een ork, in vervolghoofdstuk 17) die een enorme bijl bij zich heeft, en daarmee vier eenheden tegelijkertijd neer kan halen.
De drie eenheden moeten natuurlijk wel naast elkaar staan. Dan heet hij bijvoorbeeld een superieure orkkrijger XII (Ik wist even niets te verzinnen), en als je hem upgrade kan hij vijf eenheden tegelijkertijd neerhalen. Ook heeft de bijl een bereik van 3 hokjes. Om hem wat minder geweldig te maken, zou je bijvoorbeeld kunnen doen dat hij, als de treant een leven van 50.000 heeft, hij een leven van 9000 heeft. Dit gaat hem om de aanval. en waar hij goed tegen is heeft hij dan ook meteen: +99%, -99% voor. Dus als het bijvoorbeeld een zware mêlee eenheid is, heeft hij deze procenten tegen zware langeafstandseenheden én tegen lichte mêlee. Maar dat 4 eenheden tegelijkertijd neerhalen, daar zie ik serieus wat in:)
 

DeletedUser448

Guest
Als je de lord of the ring een beetje volgt zou je moeten weten dat je voor de overtreffende trap van "groot, sterk en lelijk" niet een supper-ork nodig hebt maar een trol. :p

images
images
images
supper groot met hersenen als een erwtje. Een stekelbal aan een ketting ( morning star in Nederlands een goedendag?) zou ook een leuk wapen zijn ipv een bijl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Zouden ze ook nog 'Trollen' als gastras doen? daar kun je waarschijnlijk veel vechters uit halen!
 

DeletedUser3519

Guest
Nu hoofdstuk 11 uit is, moet ik al erg lachen om de gevechtseenheidnaam "Vadsige Kikker". Alhoewel wij niet kunnen bepalen of er in de volgende hoofdstukken ooit een nieuwe gevechtseenheid in het leven wordt geroepen, is het wel leuk om nieuwe namen te bedenken en wat ze dan zouden moeten kunnen (ongeacht je wel of geen fan bent van de 'vechtoptie' in deze stedenbouwspel). Ben benieuwd naar jullie creatieve geesten...
Nu hoofdstuk 11 uit is, moet ik al erg lachen om de gevechtseenheidnaam "Vadsige Kikker". Alhoewel wij niet kunnen bepalen of er in de volgende hoofdstukken ooit een nieuwe gevechtseenheid in het leven wordt geroepen, is het wel leuk om nieuwe namen te bedenken en wat ze dan zouden moeten kunnen (ongeacht je wel of geen fan bent van de 'vechtoptie' in deze stedenbouwspel). Ben benieuwd naar jullie creatieve geesten...
Ik vroeg me af, heb je al een draak als gevechtseenheid? en de naam? dragonlord, heb niet veel inspiratie op het moment.
 
Een trol is misschien leuk als zware melee eenheid, die met een boomstam slaat of zo. En misschien zou je een engel kunnen nemen als magische eenheid. of een meneer met een katapultje voor lichte lange afstandseenheden. verder nog niet echt een idee of zo. Oh ja. Een ultracoole langeafstandseenheid. een combinatie van golem en mortier. 3 lopen, 8 schieten + de procenten er bij!!!!!;)
vind ik leuk, de knop is weg dus via deze :)
 

DeletedUser3519

Guest
tof als dat erdoor komt :) en laat de 'dragonlord' dan maar goed vuurspuwen
 
Bovenaan